تاریخ انتشار: شنبه 1399/08/17 - 13:39
کد خبر: 375389

مهلت ثبت نام وام دستیاری تمدید شد

متقاضیان دریافت وام دستیاری سال ۹۹ دانشگاه های علوم پزشکی با توجه به مهلت تمدید شده، تا روز ۲۰ آبان ماه فرصت دارند درخواست خود برای دریافت این وام را ثبت کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به ۱۰ هزار نفر از دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی PH.d وام قرض الحسنه به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال اعطاء می کند. در این راستا با بانک قرض الحسنه مهر ایران هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و بر همین اساس توافق نامه‌ای نیز امضا شده است.

به دنبال امضای توافق‌نامه فوق به دانشجویانی که از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معرفی شوند، مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه با سود ۴ درصد، به صورت یک جا داده خواهد شد که بازپرداخت آن بعد از تنفس هشت ماهه، در اقساطی ۳۴ تا ۳۶ ماهه خواهد بود.

عملیات اجرایی و شیوه نامه وام دستیاری به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ  شد که در این شیوه‌نامه، شرایط گیرندگان این وام از جمله اولویت‌بندی دریافت مشخص شده است.

بر اساس شیوه نامه اعطای وام دستیاری که به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شد اولویت ثبت نام برای دریافت وام دستیاری در مرحله اول با دانشجویان متاهل ورودی های سال ۹۶ و قبل از آن بوده است که پس از عبور از این مرحله، وام دستیاری به دانشجویان ورودی ۹۷ به بعد نیز تعلق خواهد گرفت.

ثبت نام برای دریافت وام دستیاری که قرار بود ۱۵ آبان پایان یابد تا ۲۰ این ماه تمدید شد و دانشگاه‌ها تا تا آخر مهلت تمدید شده فرصت دارند که اسامی متقاضیان خود را به صندوق رفاه دانشجویان اعلام کنند. ثبت‌نام اولیه و افتتاح حساب برای دریافت این وام به صورت الکترونیکی است و نیازی نیست دانشجویان به بانک مراجعه کنند.

دانشجویان متقاضی، مراحل افتتاح حساب و ثبت نام را می‌توانند از طریق موبایل بانک و اینترنت بانک انجام دهند. حضور آنها تنها برای ارایه و تکمیل مدارک و مباحث مربوط به ضامن است که دانشجو باید یکبار به بانک مراجعه کند.

وام دو هفته پس از تکمیل مدارک و باز شدن پرونده و افتتاح حساب در بانک قابل وصول است. پرداخت این نوع وام در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top