تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/08/19 - 18:11
کد خبر: 375704

تلاش مجمع نمایندگان تهران برای رفع حاشیه‌نشینی پایتخت

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس از بازدید اعضای این مجمع از کارخانه سیمان تهران برای رفع مشکلات تولیدی و زیست محیطی آن خبر داد و گفت: ‌تلاش داریم حاشیه‌‌نشینی‌های کلانشهر تهران ر ا ساماندهی کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، علی خضریان سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره بازدید اعضای این مجمع از کارخانه سیمان تهران اظهار داشت:‌ نمایندگان استان تهران در مجلس بنا دارند تا مشکلات تولیدی، زیست محیطی و حاشیه‌نشینی‌های پایتخت را بررسی کرده و برای برون رفت از آن با کمک مسئولین استانی و ملی راه حل پیدا کنند.

وی افزود: در بازدیدی که از کارخانه سیمان تهران انجام دادیم متوجه شدیم این کارخانه نیمی از سیمان مورد نیاز تهران را تأمین می‌کند و صادرات قابل توجهی هم به کشورهای منطقه دارد ولی بایستی با استفاده از دیپلماسی اقتصادی مشکلات واحدهای تولیدی در استان تهران را رفع کنیم.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس یازدهم تصریح کرد: یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم در حوزه محیط زیست مربوط به کارخانه سیمان است اما سیمان تهران توانسته با همراهی سازمان محیط زیست و چک آنلاین خط‌های تولیدی این دغدغه‌ها را رفع کند اما برخی مشکلات همچنان در این حوزه وجود دارد که باید با همراهی مسئولان و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی مدیران این کارخانه نقش‌آفرینی کنند.

خضریان با اشاره به بازدید اعضای مجمع نمایندگان تهران در مجلس از حاشیه‌های شهر تهران و روستاهای پیرامون آن خاطرنشان کرد: متأسفانه در این مناطق همچنان شاهد محرومیت هستیم که بخشی از ناشی از مهاجرت از روستاها و مناطق دورافتاده به حاشیه تهران است که نیازمند ساماندهی جدی است.

وی افزود: متأسفانه در حاشیه های تهران زیرساخت‌های زندگی شهری وجود ندارد و خانوارها از حداقل امکانات روستایی نیز بی‌بهره‌ هستند ضمن اینکه مشکلات زیادی در حوزه‌های سلامت، آموزش، بهداشت و خدمات‌رسانی دارند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس گفت: تیمی از سازمان‌های مردم‌نهاد افراد فعال در حوزه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی تشکیل داده‌ایم تا با استفاده از ظرفیت بالای استانداری، فرمانداری و مسئولین ملی و محلی مشکلات حاشیه‌نشینی در کلانشهر تهران را رفع کنیم.

خضریان تأکید کرد: با همکاری دستگاه‌های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان مقرر شد برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای رفع حاشیه‌نشینی در تهران داشته باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top