تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/08/20 - 12:55
کد خبر: 375760

شفر فقط ادعا می‌کرد استقلال را دوست دارد

کاپیتان سابق استقلال با بیان اینکه آبی پوشان برد خوبی را در هفته اول به دست آوردند، گفت: تمرکز کادر فنی باید روی دیدار دوم برابر فولاد باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، شاهرخ بیانی در مورد پیروزی آبی پوشان برابر مس رفسنجان اظهار داشت: استقلال با بازیکنان فصل پیش خود توانست به اولین برد دست یابد. آنها در چهار سال گذشته در هفته اول بردی را کسب نمی‌کردند و در پایان فصل، حسرت همین امتیازات از دست رفته را می‌خوردند. اما خوشبختانه با اینکه آبی پوشان نتوانستند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند با همان نفرات قبلی یک برد خوب را به دست آوردند.

بیانی تصریح کرد: متأسفانه وینفرد شفر که ادعا می‌کرد استقلال را دوست دارد در این چند روز آنقدر کارشکنی کرد که آبی پوشان نتوانستند به دلیل باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتشان از بازیکنان جدید استفاده کند. او در آخرین لحظات هم اجازه نداد تأییدیه پرداختی اش به فیفا برسد و استقلال نتوانست با توجه به تعطیلی دو روزه فیفا مجوز حضور بازیکنانش را بگیرد اما آبی پوشان توانستند با همان نفرات سال گذشته و هماهنگی نسبی به یک برد خوب دست پیدا کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال باید به فکر دیدار برابر فولاد خوزستان باشد. تیمی که در هفته اول توانست یک امتیاز کسب کند و به طور حتم به دنبال آن است که در خانه خودش سه امتیاز را از آن خود کند. البته با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی و مجوز بازی کردن نفرات جدید فکری هم می‌تواند با آرامش بیشتری به ترکیب اصلی دست پیدا کند. اعتقاد دارم می‌توانیم در هفته دوم شاهد یک بازی زیبا از استقلال و فولاد باشیم.

کاپیتان سابق استقلال در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن آبی پوشان عملکرد بهتری در زمین داشت؟ گفت: با توجه به اینکه هفته اول بود و هنوز تیم‌ها به آمادگی کامل نرسیده‌اند، همه بازیکنان استقلال خوب بودند اما من بازی میلیچ را بیشتر از سایرین پسندیدم. او بسیار ساده و روان بازی کرد و توانست یک عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: به خاطر دیدار دوستانه تیم ملی، لیگ دوباره ۱۵ روز تعطیل شد. مسابقاتی که هنوز شروع نشده، دوباره تعطیل شد اما این اتفاق می‌تواند برای استقلال بسیار مفید باشد. هرچند که سه بازیکن این تیم قرار است در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند اما حالا فکری با خیالی آسوده و بودن تمام بازیکنانش در دیدار بعد می‌تواند بهترین ترکیب را برای دیدارهای آینده در نظر بگیرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
اینفوگرافیک/آمار داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید +فیلم
پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور
خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل +فیلم
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
کارگران به دیدار رهبرانقلاب می‌روند ‌
هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟
درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده +فیلم
آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال
حضور سید ابراهیم رئیسی در دانشگاه جی سی لاهور +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top