تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/08/26 - 14:39
کد خبر: 376363

خشم کی‌روش از داوری: داور علیه کلمبیا جنایت کرد

کارلوس کی‌روش سرمربی کلمبیا در آستانه دیدار تیمش با اکوادور داور بازی با اروگوئه را عامل شکست تیمش دانست و گفت با وجود احترام با اکوادور برای پیروزی به مصاف این تیم می‌رود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش بعد از شکست 3-0 مقابل اروگوئه در روز جمعه و در حالیکه تیمش فردا در یک بازی دیگر به مصاف اکوادور می‌رود داور بازی با اروگوئه را به سر بریدن تیمش متهم کرد. کی روش همچنین گفت با وجود اینکه برای اکوادور احترام قائل است برای پیروزی به این کشور خواهد رفت و اطمینان دارد تیمش با دست پر به خانه برخواهد گشت.

کی‌روش در آستانه بازی کلمبیا با اکوادور در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

تغییرات در بازی با اکوادور

ما هم مثل همه تیم‌های بزرگ برنامه‌های خود را برای هر بازی داریم. وقتی تیم برنده نمی‌شود باید بپذیریم که همه چیز عالی نبوده و تیم باید بهتر شود و پیشرفت کند. ما ممکن است در یک بازی شکست بخوریم ولی نمی توانیم اراده مان برای پیروزی در بازی بعدی را از دست بدهیم.

تیم اکوادور

اکوادور تیمی است که خوب بازی می‌کند و در هر بازی گل می‌زند. ما آنها را خوب می‌شناسیم، نه صرفاً به خاطر آنالیزهایی که کرده ایم بلکه به خاطر بازی‌های قبلی مان با این تیم. ما نقاط قوت و ضعف اکوادور را می‌شناسیم. اکوادور مربی جدیدی دارد که خیلی چیزها را تغییر داده است. ما همه چیزهایی که باید را می‌دانیم و به اکوادور مثل همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم. ولی با توجه به کیفیت تیم ما و استعداد بازیکنان مان می‌دانیم که این توان را داریم که در خانه حریف سه امتیاز را بدست بیاوریم. ما با این ذهنیت وارد بازی می‌شویم. در بازی با اکوادور ما فقط به یک چیز فکر می‌کنیم: بدست آوردن حداکثر امتیاز.

آماده سازی کلمبیا برای این بازی

ما ریکاوری و آماده سازی را پشت سر گذاشتیم و همه جزئیات را به دقت بررسی کردیم. مهمترین عامل اما روحیه و ذهنیت درست است. ما به ارتفاع محل برگزاری بازی فکر نمی کنیم بلکه تمرکزمان روی آماده سازی تیم است. ما باید اعتماد به نفس داشته باشیم و فوتبال را خوب بازی کنیم. ما می خواهیم بهتر از اکوادور باشیم. تغییر محل برگزاری بازی ها بخشی از این رقابتها است و ما نباید از این بابت شکایت کنیم.

شکست در مقابل اروگوئه

تیم ما نشان داده که خوب فوتبال بازی می‌کند و با هدف پیروزی به میدان می‌رود و هم در دفاع و هم در حمله عملکرد خوبی دارد. ولی من از آن بازی به شدت عصبانی ام چون نمی‌فهمم یک داور چطور ممکن است وقتی چهار متر با صحنه فاصله دارد پنالتی اعلام نکند. ما بد شروع کردیم ولی بعد بهتر شدیم. فوتبال بازی اشتباهات است و ما این را می‌پذیریم. ولی برخی اشتباهات را نمی‌شود پذیرفت.

من باید از تلاش بازیکنانم دفاع کنم. وقتی داور فقط 4 متر با صحنه فاصله دارد و سوت نمی‌زند این جنایت است. او ولی از فاصله 40 متری یک پنالتی مشکوک به نفع اروگوئه گرفت. من اولین بار است درباره داوری صحبت می‌کنم و نمی‌خواهم بهانه تراشی کنم. این هشداری است برای مسئولین فوتبال در این قاره. داور آن بازی باید توضیح بدهد که چطور از فاصله چهار متری پنالتی ما را ندیده.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top