تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/09/03 - 22:30
کد خبر: 377065

در نامه‌ای خطاب به وزیر ورزش؛

ذوب آهن تهدید به خروج از لیگ برتر کرد

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با ارسال نامه‌ای به مسعود سلطانی‌فر اعتراض رسمی خودش نسبت به اشتباهات داوری را اعلام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ باشگاه ذوب آهن اصفهان طی نامه‌ای سرگشاده به وزیر ورزش اعتراض خود را در خصوص اشتباهات ادامه دار داوری در دو هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال اعلام کرد.

ذوب‌آهن در این نامه، با بیان اینکه ادامه شرایط موجود و برآیند برخورد ناعادلانه را منجر به کناره‌گیری این باشگاه از لیگ برتر می‌داند، نوشت:

«همانگونه که مستحضرید باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در طی قریب به نیم قرن فعالیت و تلاش شبانه روزی  و با فعالیت در ده ها رشته ورزشی در دو رده آقایان وبانوان و تربیت هزاران ورزشکار ملی پوش  با به به دوش کشیدن بار اصلی ورزش استان در برخی از رشته ها و نمایندگی ورزش جمهوری اسلامی ایران در  آسیا و حتی جهان نقشی بی بدیل در ورزش استان شهید پرور اصفهان و میهن عزیز اسلامیمان داشته و دارد.

چشم امید هزاران هوادار و کارگران جان بر کف کار خانه ذوب آهن که در سخت ترین شرایط در خط مقدم جبهه صنعت ام القرای جهان اسلام برای آبادی و سرافرازی میهن اسلامی‌مان مجاهدت می‌کنند و مطابق تحقیقات مستند و آمار علمی بردهای تیم های مختلف باشگاه به ویژه تیم فوتبال تاثیر بسیاری بر نشاط و شادمانی و بالا بردن راندمان کاری این عزیزان دارد.

با این همه متاسفانه و در کمال تعجب، با وجود اخطارها و هشدارهای قبلی باشگاه و اعتراضات گسترده هواداران و اذعان کارشناسان وحتی متولیان رسمی داوری فوتبال کشور شوربختانه اتفاقی که در بیانیه نخست مبنی بر ضرب المثل "سالی که نکوست از بهارش پیداست "  پیش بینی کرده بودیم به وقوع پیوست و سریال حق کشی‌ها و ناداوری‌ها با شدت بیشتری اتفاق افتاد.

گویی بنایی بر باز ایستادن ندارد و حتی در این زمینه صاحب رکورد سریعترین کارت قرمز در لیگ برتر هم شدیم. گویی دست‌هایی پیدا و پنهان نه تنها علی رغم اعتراف به اشتباه کمیته محترم داوران در رویه داوری مسابقات تیم فوتبال ذوب آهن تغییری ندادند بلکه با تمسخر اعتراضات ما سختگیری و بی‌عدالتی را به اوج رساندند و نمک بر زخم‌مان پاشیدند.

بدینوسیله به آن مقام محترم به عنوان عالی‌ترین کرسی مدیریت و نظارت بر ورزش ایران اسلامی معروض می‌داریم که در صورت ادامه این روند که به معنای بیهوده بودن حضور و تلاش ما در عرصه فوتبال کشور و جهت جلوگیری از به هدر رفتن میلیاردها ریال بیت المال و هزاران نفر_ ساعت وقت و استعداد ورزش در این زمینه است از ادامه حضور در لیگ برتر فوتبال امتناع کرده و عطای لیگ رابه لقای مافیای برد و با خت ودست‌های پشت پرده آن خواهیم بخشید.

لذا از آن مقام محترم به عنوان پاسدار اصلی حقوق ورزشکاران و ورزش دوستان این آب وخاک در خواست داریم که با صدور دستور اقدامی عاجل در این زمینه از تضییع بیشتر حق باشگاهی به قدمت و افتخارات باشگاه ذوب آهن و هزران ورزشکار و مخدوم ورزش میهنمان ودلشکستگی بیشتر هزاران هوادار و کارگران شریف کارخانه ذوب آهن و مردم شریف استان شهید پرور اصفهان جلوگیری نمایید.

شایان ذکر است که رونوشت نامه مذکور برای مدیرعامل محترم شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، ریاست محترم هیات مدیره شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، ریاست محترم فدراسیون فوتبال و ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال جمهوری اسلامی ایران نیز ارسال گردیده است.»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top