تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/10/01 - 16:26
کد خبر: 379995

میکرو اف آی تی کاشت موی تخصصی کلینیک خانه سفید

از آنجا که با استفاده از روش MICRO FIT می توان ظاهری کاملاً طبیعی را بدست آورد، نتایج نه تنها در کاشت مو، بلکه در کاشت ریش، ابرو، مژه و سبیل بسیار طبیعی است و روز به روز به مخاطبان علاقمند به انجام آن افزوده می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» توسعه و رشد تکنیک های کاشت مو در ایران پا به پای کشورهای پیشرفته دنیا و گاهی جلوتر از بسیاری از آنها پیش می رود. یکی از روشهای جدید کاشت مو که رواج بسیاری در کشورهای اروپایی و آمریکا دارد استفاده از دستگاه های اتوماتیک است. این روش که آن را به Micro Fit می شناسیم توانسته است انقلابی در روش های کاشت مو به کمک بانک مو ایجاد کند.

کلینیک خانه سفید توانسته است در راستای مسیری که از ابتدای تاسیس برای خود ترسیم کرده، تجهیزات و دستگاه های مناسب برای این نوع از جراحی کاشت مو را به کلینیک مجهز و تخصصی خود بیاورد. در این مقاله ما نگاهی دقیق به این روش انداخته ایم و تلاش کرده ایم که تمام زوایای این روش را برای شما باز کنیم تا بتوانید آن را به عنوان یگ گزینه کاشت مو مورد قضاوت قرار دهید.

میکرو اف آی تی کاشت موی تخصصی کلینیک خانه سفید

روش MICRO FIT چیست؟

شاید فکر کرده باشید که جدیدترین و بهترین روش برای کاشت مو روش SUT است. اما در جدیدترین روش ها، پزشکان تکنیک های FIT و SUT را با هم ترکیب کرده اند. این ترکیب یک تکنیک ویژه و ایمن را به نام MFIT یا Micro FIT ایجاد کرده است. با توجه به استفاده از مزایای دو روش FIT و SUT بدون شک کاشت مو به روش Micro FIT نتیجه بسیار بهتری خواهد داشت و عوارض کاشت مو نیز به کمک آن بسیار کمتر از روشهای دیگر است. از دیگر مزایای استفاده از دستگاه های MFIT این است که سرعت کار در این روش بسیار بالا بوده و دیگر بیمار برای انجام یک کاشت مو نیاز به جلسات درمانی مکرر ندارد.

نتایج حاصل از روش MICRO FIT چیست؟

این روش یکی از روش های تکمیلی FIT است که در مورد آن در مقاله ای دیگر از وبسایت خانه سفید صحبت کرده بودیم. تفاوت این روش در استفاده از دستگاه های اتوماتیک برای کاشت مو است. استفاده از این دستگاه منجر به کاهش چشمگیر درصد خرابی یا از بین رفتن فولیکول ها طی مراحل برداشت و کاشت آنها شده است. با بکارگیری MICRO FIT مناطقی که فولیکول ها از آنجا برداشته می شوند و مناطقی که فولیکول ها در آنجا پیوند می خورد کاملاً سالم و بدون زخم باقی می ماند.

اگر پیوند را به یک جراح ماهر واگذار کنید و کلینیکی را انتخاب کنید که از جدیدترین دستگاه ها استفاده می کند، نتایج حاصل از کاشت مو می تواند کاملاً متفاوت و عالی باشد. همچنین این امر به قدری طبیعی خواهد بود که شخص دیگری متوجه کاشت موی شما نخواهد شد. از دیگر مزایای این روش این است که مناطقی که مو از بین می رود آسیب جدی نمی بیند و شما نگران ریزش مو در نواحی دیگری از سر خود نخواهید بود.

مراحل کاشت مو Micro FIT

روند کاشت مو در تمام روش های مبتنی بر FIT تقریباً یکسان است. تفاوت آنها به نحوه استفاده از دستگاه ها بر می گردد. در تمام روشهای FIT ، SUT ، Micro FIT و BHT سه مرحله کلی وجود دارد:

  • برداشت واحدهای فولیکولی
  • آماده سازی فولیکول ها
  • کاشت

برداشت واحدهای فولیکولی

کاشت مو معمولا با بی حسی موضعی در محل کاشت انجام می شود. پس از اعمال بیهوشی موضعی در ناحیه بانک مو، که معمولاً بخشی از پشت سر یا پشت گوش است، مراحل برداشت شروع می شود. در روش کاشت Micro FIT، از دستگاه مینیاتور استفاده می گردد. دستگاه سوراخ هایی با قطر 0.5 تا 4.5 میلی متر ایجاد می کند و فولیکول را از بافت اطراف جدا می کند. سوراخ های ایجاد شده بسیار کوچک هستند، بنابراین برخلاف روش FUT که با خونریزی همراه است و باید به زخم در بانک مو بخیه زده شود، در این روش شاهد هیچ خونریزی ای نیستیم و نیازی به بخیه وجود ندارد. دستگاه مورد استفاده در این روش با استفاده از نیروی مکش فولیکول را استخراج می کند.

میکرو اف آی تی کاشت موی تخصصی کلینیک خانه سفید

آماده سازی فولیکول ها

پس از برداشتن واحد فولیکولی (شامل 1 تا 2 تار مو) برای جلوگیری از آسیب دیدن، آن را در یک محلول مخصوص نگهداری قرار می دهند. این کار باید هزاران بار تکرار شود تا فولیکول ها آماده کاشت و پیوند شوند. این کار به طور همزمان توسط کادر پزشکی برای سرعت بخشیدن به کار انجام می شود. کارکنان درمان زیر میکروسکوپ فولیکول ها را بررسی می کنند و آنها را برای کاشت آماده می کنند.

کاشت یا پیوند

مرحله کاشت در تمام مراحل مدرن کاشت مو از FUT گرفته تا بهترین روش کاشت مو در جهان یعنی ربات ARTAS یکسان است. در این مرحله، جراح سوراخ هایی ایجاد می کند و فولیکول ها را با استفاده از ابزار دستی و مطابق با طرح جدید رشد مو وارد ناحیه گیرنده می کند. قرار دادن فولیکول ها در سوراخ های ایجاد شده بسته به انتخاب پزشک می تواند توسط انبر یا نگهدارنده انجام شود. اگر جراح مهارت کافی داشته باشد، هر دو این ابزارها به یک اندازه موثر هستند.

مزایای روش Micro FIT

این روش بدون جراحی و خونریزی بوده و در آن نیازی به زدن بخیه نیست. Micro FIT همچنین به عنوان جدیدترین روش کاشت مو، کمترین تهاجم را دارد و می توان آن را ایمن ترین روش کاشت مو دانست. هر چند تمام روش های کاشت مو جراحی محسوب می شوند اما روش Micro FIT آنقدر غیرتهاجمی و کم خطر است که به عنوان روش غیر جراحی نیز شناخته می شود.

سایر مزایا عبارتند از:

  • زمان بهبودی کوتاه: بهبودی از کاشت مو در Micro FIT ساده و سریع است. برخلاف روش FUT، شما می توانید فعالیت های بدنی سنگین را از سر بگیرید یا خیلی زود به کار خود برگردید.
  • کیفیت پیوندها در مقایسه با سایر روش های کاشت مو بهتر است
  • برای افرادی که نمی توانند از روش کاشت مو FUT استفاده کنند مفید است. در روش FUT پوست ناحیه بانک مو به شکل نواری با ضخامت 1 تا 2 سانتی متر برداشته می شود. اگر پوست سفتی دارید یا اهل ورزش هستید نمی توانید از روش FUT استفاده کنید. در این حالت بهترین روش جایگزینی MFIT است.

هزینه کاشت مو به روش Micro FIT

استفاده از دستگاه اتوماتیک در روش MICRO FIT نه تنها دقت و سرعت برداشت فولیکول ها و کاشت آن در ناحیه درمان را بالا برده است، بلکه موجب افزایش هزینه انجام عمل کاشت مو نیز شده است. در کنار این مورد حجم ناحیه درمان نیز نقش تعیین کننده ای در تخمین هزینه ها دارد. در مجموع شما می توانید برای داشتن تخمینی دقیق تر از هزینه کاشت مو به روش MICRO FIT، طی جلسه مشاوره از پزشک خود بخواهید با در نظر گرفتن موارد مختلف، هزینه کاشت مو را به شما اعلام کند.  

با این وجود به طور میانگین هزینه این کاشت با توجه به تبحر پزشک و تعداد فولیکول ها و ابزارهای مورد استفاده برای فرد معمولا بین ۷ میلیون تا ۹ میلیون تومان هزینه دارد.

از آنجا که با استفاده از روش MICRO FIT می توان ظاهری کاملاً طبیعی را بدست آورد، نتایج نه تنها در کاشت مو، بلکه در کاشت ریش، ابرو، مژه و سبیل بسیار طبیعی است و روز به روز به مخاطبان علاقمند به انجام آن افزوده می شود.

میکرو اف آی تی کاشت موی تخصصی کلینیک خانه سفید

کلینیک خانه سفید

کلینیک خانه سفید با سال ها تجربه و تخصص جراحان و پرسنل مسئولیت پذیر خود همواره بهترین مجری عملیات کاشت مو به روشها مختلف از جمله روش MICRO FIT می باشد. اگر با وجود مطالعه این مطلب هنوز هم سوالاتی در مورد این روش درمانی دارید می توانید با کلینیک ما تماس گرفته و از مشاوران و کارشناسان ما بخواهید به سوالات شما پاسخ دهند.

  • خط ویژه کلینیک : 54503 - 021
  • خط مستقیم : 88870480 - 021
  • واتس اپ : 09122252731
  • صفحه اینستاگرام : instagram.com/whdc.ir
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top