تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/10/10 - 14:55
کد خبر: 381033

آمار داوطلبان کرونایی آزمون استخدامی اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ابتلای ۱۴۰ داوطلب شرکت کننده در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور  که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند)  سازمان سنجش  با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ابتلای  ۱۴۰ داوطلب آزمون فوق به کرونا ویروس خبر داد و گفت: بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۲۹ آذر به صورت قطعی تایید شده بود می توانستند از روز چهارشنبه  سوم تا فردا چهارم دی با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون استخدامی متمرکز اجرایی) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر تایید ابتلا به کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

وی با بیان اینکه تمام اصول بهداشتی توسط عوامل اجرایی شامل زدن ماسک رعایت فاصله با یکدیگر و با داوطلبان انجام خواهد شد، افزود: بازرسی بدنی توسط راکت های دستی و سایر وسایل الکترونیکی هوشمند انجام می شود و به داوطلبانی که در طول فرآیند برگزاری آزمون احتمالا ماسک آنها غیرقابل استفاده شود، ماسک داده خواهد شد.

زرین افزود: برای حوزه های برگزاری آزمون دستورالعمل بهداشتی و ضوابط برگزاری آزمون ارسال شده و حوزه ها توجیه شده اند. نآظرین بهداشت از سوی وزارت بهداشت قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون جهت رعایت موارد بهداشتی نظارت خواهند کرد.

به گفته وی؛ در مبادی ورودی و پنجره هایی که احتمالا برای تهویه هوای سالن یا کلاس لازم است دقایقی در جلسه آزمون باز شود چینش صندلی انجام نگرفته است. همچنین محل جداگانه در حد کلاس برای داوطلبانی که دارای شرایط سرماخوردگی و یا علایم مشکوک هستند در نظرگرفته می شود.

هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای جذب و استخدام ۳۸۱۸۴ نفر طی روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه در ۱۸۹ شهر و ۲۷۳۰ حوزه برگزار می شود. به این ترتیب فردا پنج شنبه ۱۱ دی ماه  تعداد ۲۹۷ هزار و ۹۶ و در روز جمعه ۱۲ دی ماه نیز ۲۶۵ هزار و ۵۸۰ نفر از داوطلبان در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور به رقابت خواهند پرداخت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top