تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/10/11 - 10:57
کد خبر: 381101

تمام آنچه درباره مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای باید بدانید

مهاجرت با مدرک فنی حرفه ای یک روش بسیاری عالی مهاجرت برای افرادی است که دارای مدرک فنی حرفه ای بوده و حداقل سه سال سابقه کار در رشته مربوط دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» مهاجرت با مدرک یکی از روش های عالی برای مهاجرت به خارج از ایران به خصوص مهاجرت به کشورهایی از قبیل کانادا، استرالیا و . . . می باشد چرا که در این کشور ها نیاز به متخصصان فنی بسیار بوده و نیروی کار در زمینه کم می باشد.

تمام آنچه درباره مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای باید بدانید

اما اولین سوالی که در رابطه با مهاجرت با مدرک فنی حرفه ای ایجاد می شود این است که چه رشته های فنی در این کشورها از بازار کار بهتری برخوردار بوده و چگونه می توان برای مهاجرت به این کشورها از طریق مدرک فنی حرفه ای اقدام کرد؟

در این نوشته قصد داریم به بررسی این سوالات بپردازیم، پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

مشاغل فنی مورد نیاز برای مهاجرت با مدرک فنی حرفه ای

همانطورکه می دانید مشاغل فنی دامنه گسترده ای دارند، در میان این مشاغل برخی از بازار کار بهتری برخوردار می باشند. بنابراین یکی از مهم ترین موضوعاتی که پیش از مهاجرت می بایست مورد توجه قرار گیرد، بررسی مشاغل فنی و انتخاب شغلی مناسب است.

تمام آنچه درباره مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای باید بدانید

1.شغل تعمیرات موبایل

یکی از بهترین مشاغل برای مهاجرت به خارج از ایران، شغل تعمیرات لوازم موبایل است. این شغل با توجه به افزایش تقاضا برای خرید موبایل با توجه به کاربردهای بسیار آن از بازار کار عالی برخوردار است. برای مهاجرت به عنوان تعمیرکار موبایل شما می بایست با طریقه تعمیر و عیب یابی انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در انواع موبایل اندروید و آیفون آشنا باشید.

امروزه آموزشگاه های فنی حرفه ای بسیاری دوره آموزش تعمیرات موبایل در تهران و سایر شهرستان ها را برگزار می نمایند، با شرکت در این دوره می توانید با صفر تا صد تعمیرات موبایل آشنا شده و به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل تبدیل شوید.

2.شغل نصب و تعمیرات کولر گازی

از دیگر مشاغل فنی عالی برای مهاجرت شغل نصب و تعمیرات کولر گازی است. برای مهاجرت با این شغل، باید با کلیه مراحل نصب کولر گازی همچنین طریقه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات مربوط به برد و دیگر قطعات انواع کولر گازی آشنا باشید. با شرکت در دوره های آموزش نصب پکیج دیواری و آموزش تعمیر کولر گازی می توانید در مدت زمان کوتاهی به یک تعمیرکار حرفه ای کولر گازی تبدیل شده و خود را برای مهاجرت و ورود به بازار کار آماده نمایید.

3.شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری

جایگزین شدن پکیج دیواری به جای دیگر سیستم های گرمایشی شغل پکیج دیواری را به یک شغل با بازار کار عالی تبدیل کرده است. شغلی که ورود به آن مستلزم آشنایی با کلیه مراحل مربوط به نصب و نحوه عیب یابی و تعمیر پکیج است. در صورتی که می خواهید به عنوان یک نصاب و تعمیرکار پکیج به دیگر کشورها مهاجرت کنید، ابتدا دوره های آموزش نصب پکیج و آموزش تعمیرات پکیج را در یک آموزشگاه فنی حرفه ای تخصصی سپری کنید. پس از یادگیری مباحث مربوطه شما می بایست به مدت 3 سال تجربه و سابقه کار لازم را در این زمینه کسب کرده و نسبت به مهاجرت اقدام کنید.

4.شغل سیم پیچی موتورهای الکترونیکی

همانطور که می دانید تمام موتورهای الکترونیکی به سیم پیچ نیاز دارند. سیم پیچ ها در موتورهای گوناگون، متفاوت هستند. سیم پیچ ها در موتورهای الکترونیکی بنا به دلایل گوناگونی سوخته و نیاز به بازپیچی و تعمیر دارند. سیم پیچی موتورهای الکترونیکی امری بسیار تخصصی بوده، همین امر باعث شده تا نیروی متخصص در این زمینه کم باشد. بنابراین می توان گفت شغل سیم پیچی موتور یک شغل با بازار کار عالی است که در صورت برنامه ریزی و آموزش سیم پیچی موتور به صورت حرفه ای می توانید از درآمد بسیار عالی برخوردار شوید.

تمام آنچه درباره مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای باید بدانید

5.شغل تعمیرات برد الکترونیکی

بردهای الکترونیکی از مهم ترین قطعات در لوازم الکترونیک هستند، بروز مشکل در بردهای الکترونیک و سوختن قطعات یا از بین رفتن اتصالات در آنها مشکلات بسیاری را در عملکرد صحیح لوازم الکترونیک ایجاد می کنید. نقش مهم بردهای الکترونیک در لوازم برقی شغل تعمیرات برد الکترونیکی را به یکی از مشاغل تخصصی برق و الکترونیک تبدیل کرده است. شغلی که علاوه بر ایران در سایر کشورها نیز از بازار کار خوبی برخوردار می باشد.

در صورتی که قصد مهاجرت به سایر کشورها را دارید توصیه می کنیم نسبت به آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی اقدام کرده و مهارت های مورد نیاز این حرفه را یاد بگیرید.

شرایط لازم برای مهاجرت با مدرک فنی حرفه ای

برای مهاجرت با مدرک فنی حرفه ای شما می بایست علاوه داشتن مدرک فنی در رشته مربوطه، حداقل دو تا پنج سال تجربه کاری مرتبط داشته باشید. همچنین با زبان انگلیسی یا زبان کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید آشنایی داشته باشید.

علاوه بر موارد ذکر شده شما می بایست پیشنهاد شغلی از کشور مورد نظر را داشته باشید. بسیاری از کشورها برای مهاجرت به این طریق نیازی به مدرک تحصیلی نداشته و داشتن تجربه، سابقه کار و مدرک زبان انگلیسی برای مهاجرت کافی می باشد.

آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که دوره های فنی حرفه ای را برگزار کرده و سالانه کارآموزان بسیاری را برای ورود به بازار کار در داخل و خارج از ایران آماده می کند.

برای اطلاعات بیشتر از دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی/https://barghgostaran.com مراجعه نمائید.

همچنین می‌توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمائید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top