تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/10/14 - 10:53
کد خبر: 381374

دانشجویان کاستیهای آموزش علمی کاربردی را گزارش کنند

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشجویان باید در خصوص کیفیت آموزش های مرکز علمی کاربردی خود مطالبه گر باشند و هرگونه کمی و کاستی را به سلسله مراتب دانشگاه گزارش کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با حضور محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، آیین اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی هنری ایثار دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن گرامی داشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، با اشاره به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: مردم با بصیرت ایران، با تأسی از فرهنگ عاشورایی، حمایت خود را از مقام عظمای ولایت و وفاداری خود را به نظام مقدس اسلامی و ارزشهای شهدای انقلاب به جهانیان نشان داد.

وی در ادامه به فعالیت های مختلف آموزشی و فرهنگی سال های اخیر در دانشگاه جامع علمی کاربردی اشاره کرد و افزود: با هدف افزایش کیفیت در این دانشگاه طرح های سطح بندی مراکز آموزشی و پایش مدرسان به مرحله اجرا درآمد و اینک دانشگاه جامع علمی کاربردی در شرایط مناسبی برای پرورش دانشجویان مهارتی و ایجاد اشتغال در کشور است.

امید ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی برنامه های مناسبی برای علاقه مندان در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری دارد که برگزاری چنین جشنواره هایی مثل جشنواره قرآن و عترت، مسابقات ورزشی و تاکید بر فعالیت کانون های فرهنگی و هنری نمودهای اصلی آن است.

وی ادامه داد: دانشجویان باید در خصوص کیفیت آموزش های مرکز علمی کاربردی خود مطالبه گر باشند و هرگونه کمی و کاستی را به سلسله مراتب دانشگاه یعنی مسئولان مرکز، مسئولان واحد استانی و مسئولان ستاد مرکزی این دانشگاه گزارش کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی ایران گفت: امیدوارم شاهد برگزاری چنین مراسماتی در مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی باشیم زیرا زنده نگه داشتن یاد شهدا و تقدیر از ایثارگران و خانواده های آنان از وظایف همه ما است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۴۷۰۰ جنین در طرح نفس از سقط نجات پیدا کردند
بیش از ۳۰ لایحه در حوزه زنان و خانواده در دولت سیزدهم تدوین و اجرایی شد
به تصویر کشیدن زنان ایثارگر، وظیفه هنرمندان است
علاقه شدید ژاپن به فناوری‌های قدیمی!
آزمون، جانشینی النصیری در سویا؟
صرف نظر از دیدگاه‌های شخصی، اقدام راهبردی قانون کشور است
عزاداری آنلاین در دهه اول محرم رکورد زد
فشار خطرناک برای عادی‌سازی روابط رژیم‌صهیونیستی و عربستان
عیار تبعیت از رهبری و معیارهای انتخاب وزیر
بازی درآوردن ترامپ برای مناظره باز
دیدار هیئتی از وزارت خارجه کشورمان با بشار اسد
آخرین وضعیت محل میزبانی استقلال و پرسپولیس
نظر رهبر انقلاب درباره نحوه صحیح سجده زیارت عاشورا
سعی می‌کنم هواداران را خوشحال کنم
آخرین عکس یادگاری اعضای دولت سیزدهم
کناره‌گیری بایدن، دموکرات‌ها را به بازی برمی‌گرداند؟
عکس | یک بازیکن جدید در تمرین استقلال!
بازگشت حسینی به تمرینات استقلال
تب دنگی در تهران هم فراگیر شده؟
ادامه تاخیر پروازهای آمریکا به علت اختلال جهانی مایکروسافت
ایران ۱.۳ درجه گرم‌تر شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top