تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/10/15 - 19:40
کد خبر: 381578

معرفی ۵ بازی برای پلی‌استیشن ۵

معرفی ۵ بازی برای پلی‌استیشن ۵

در این بخش 5 عنوان بازی که برای پلی استیشن 5 عرضه شده اند و بازی کردن آنها بیش از هر عنوان دیگری توصیه می‌شود، به شما معرفی شده است. به همین ترتیب اگر شما هم یکی از این دستگاه را در اختیار دارید و هنوز نمی دانید که کدام عناوین بازی را اول از همه بازی کنید، با راهنمایی ما می‌توانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ عرضه پلی استیشن 5 بالاخره موفقیت آمیز بود. پس از حل شدن مشکلاتی که در تامین پلی استیشن 5 وجود داشت، اکنون می‌توانیم با قاطعیت اعلام کنیم که تعداد کاربران این کنسول افزایش چشم گیری داشته است. به همین ترتیب اگر شما هم یکی از این دستگاه را در اختیار دارید و هنوز نمی دانید که کدام عناوین بازی را اول از همه بازی کنید، با راهنمایی ما می‌توانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

Spider-Man: Miles Morales

این بازی نه تنها ادامه بازی مردعنکبوتی عرضه شده برای پلی استیشن 4 است، بلکه به راحتی می‌تواند قدرت فوق العاده پلی استیشن 5 را به رخ بکشد. توسعه دهندگان Insomniac Games هنر وب اسلینگ را به کمال رسانده اند و همچنین مایلز نیز به هر حرکت دسته دوال سنس به زیبایی پاسخ می‌دهد. البته از حس فوقالعاده ای با پرواز بر فراز شهر به انسان دست می‌دهد نیز نمی توان گذشت.

Bugsnax

باگزنکس (Bugsnax) توسط استودیوی Octodad Young Horses ساخته شده است و شما در جزیره کارتونی و درخشان اسنک توث به بازی خواهید پرداخت، جایی که موجودات خوشمزه و که ترکیبی از حشره و غذا هستند در آن زندگی می‌کنند. وظیفه شما این است که در جستجو کرده و دوست کاوشگر گمشده خود را پیدا کنید. اما در واقع این بازی فراتر از این هاست. باگزنکس با صداپیشگی درخشان و گفتگوی جذاب، داستانی زیبا درباره جامعه و تنوع را روایت می‌کند و جهانی را خلق می‌کند که در عین  مسخره بودن در آن احساس زنده بودن می‌کنید.

Demon’s Souls

اگر شما این بازی را روی پلی استیشن 3 انجام داده و از آن راضی بوده اید، شاید بهتر باشید که نسخه بازسازی شده این عنوان برای پلی استیشن 5 نیز سری بزنید. توسعه دهندگان این بازی در کمپانی Bluepoint نه تنها جذابیت‌های سیستمی این نسخه را بالا برده اند، بلکه محتواهای جدیدی نظیر درهای مخفی و سکه‌های سرامیکی را در آن جای داده اند که در نسخه قبلی وجود نداشت.

Astro’s Playroom

این بازی به صورت پیش‌فرض روی PS5 نصب شده است و در نگاه اول، به نظر می‌رسد مجموعه ای از بازی‌های نمایشی است که برای کودکان طراحی شده است  اما در حقیقت، این عنوان تمامی قابلیت‌های پلی استیشن 5 را به فعلیت تبدیل کرده است. این بازی زیبا و شیرین است و در کل به عنوان معرف جامعی برای پلی استیشن 5 عمل می‌کند.

Devil May Cry 5 Special Edition

این عنوان در حال حاضر یک بازی اکشن اهریمنی خارق العاده است اما نسخه ویژه پلی استیشن 5 آن ثابت می‌کند که دانته فقط با گذشت زمان بهتر می‌شود. در این نسخه شما می‌توانید به عنوان برادر دوقلوی دانته نیز بازی کنید و از کنترل شخصیتی کاملا متفاوت نهایت لذت را ببرید.

منبع: engadget

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
دانشگاه‌های آمریکا بوی فلسطین گرفت +عکس
قول عجیب شهید سیدمهدی جلادتی +فیلم
ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
زلفی‌گل: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top