تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/10/18 - 10:33
کد خبر: 381822

مشاوره تحصیلی کنکور

اما در حال حاضر و با وجود تمایل اکثر افراد به قبولی در این رشته ها در دانشگاهی روزانه به مراتب کار کمی سخت تر می شود و داوطلبان باید با فوت و فن قبولی در این رشته های تحصیلی آشنایی کافی را پیدا کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امکان دریافت مشاوره تحصیلی کنکور برای تمامی افراد و داوطلبان مایل به شرکت در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها فراهم شد. دقت داشته باشید که دریافت مشاوره تحصیلی کنکور می تواند به صورت مشاوره تلفنی کنکور و یا حتی مشاوره آنلاین کنکور باشد. با دریافت مشاوره کنکور تجربی، انسانی و یا ریاضی از مشاوران تحصیلی می توانید آینده تحصیلی خود را به بهترین شکل ممکن رقم بزنید و مؤفق عمل کنید. البته دقت داشته باشید که برای دریافت مشاوره کنکور الزاماً باید از کمک مشاورانی خبره و کاردان بهره بگیرید.

مشاوره تحصیلی کنکور

از آن جایی که کلیه داوطلبان کنکور نیاز به دریافت اطلاعاتی در رابطه با نحوه مطالعه، شیوه درست و دقیق برنامه ریزی درسی، بهترین منابع درسی و کمک درسی و همین طور آشنایی با سؤالات پرتکرار در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها دارند از این رو کمک خواستن از مشاوری خبره و کاردان در این رابطه برای دریافت مشاوره تلفنی کنکور و یا مشاوره آنلاین کنکور می تواند بسیار مهم باشد. برای درستیابی به اطلاعاتی درست و کاربردی در رابطه با زمان انتخاب رشته کنکور، نحوه درس خواندن صحیح و مفمومی و اطلاع از شیوه های درست مطالعه و سایر موارد مربوط به کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها می توانید با تیم مشاوره ای حرفه ای و کاردان در این رابطه تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار داده و یاری گر شما دوستان عزیز برای رسیدن به موفقیتی چشم گیر باشند.

مشاوره تحصیلی کنکور

 مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی

رشته ریاضی فیزیک از آن دست رشته هایی است که جایگاه خاصی در میان داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری ورودی دانشگاه دارد.

قبولی در رشته های گروه ریاضی به خصوص رشته های فنی مهندسی آرزوی افراد بسیاری است.

 اما قبل از هر چیز آشنایی با نحوه مطالعه صحیح برای قبولی و پذیرش در رشته های گنجانده شده در این گروه آزمایشی، اطلاع از بهترین منابع درسی و کمک درسی، آشنایی با روش های نوین تست زنی و حتی کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه طراحی سؤالات دروس عمومی و اختصاصی برای افراد متقاضی تحصیل در رشته های گنجانده شده در این گروه آزمایشی الزامی است.

اطلاع از تمامی این موارد در کنار مشاوری آگاه و حرفه ای برای هر یک از افراد متقاضی امکان پذیر است. فردی که بتواند با دانش و تجربه خود اطلاعاتی موثق و دقیق را برای رسیدن به نتیجه مطلوب در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها در اختیار شما قرار دهد.

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور تجربی

دیگر همه می دانیم که رشته علوم تجربی از جمله پرطرفدارترین رشته های گروه نظری به شمار می آید. رشته ای که با ورود به آن می توانید برای ادامه تحصیل در رشته هایی از جمله پزشکی و یا رشته های گروه پیراپزشکی از جمله پرستاری، فیزیوتراپی و یا رایوتراپی اقدام کنید.

رشته هایی که با ادامه تحصیل در آن ها می توانید بهترین آینده همراه با درآمدی عالی را از آن خود کنید.

 اما قبل از هر چیز برای رسیدن به هدف مهم قبولی و پذیرش در رشته های ارائه شده در گروه تجربی آشنایی با دروس ارائه شده در هر یک از رشته های ارائه شده در گروه علوم تجربی، آشنایی با دانشگاه های پذیرنده رشته های گنجانده شده در این گروه آزمایشی و حتی منابع کمک درسی لازم برای قبولی در کنکور سراسری برای هر یک از داوطلبان الزامی است.

اما با وجود امکان دریافت مشاوره تحصیلی کنکور حال چه مشاوره آنلاین کنکور و چه مشاوره تلفنی کنکور دیگر نگرانی از بایت اطلاع و دسترسی به این اطلاعات وجود نداشته و افراد می توانند بدون هیچ مشکلی راه خود را برای قبولی در رشته های شناخته شده و پردرآمد گروه تجربی باز کنند.

مشاوره تحصیلی کنکور علوم انسانی

هر چند متأسفانه در طول سال های اخیر تمایل افراد به انتخاب رشته از میان رشته های گروه آزمایشی علوم انسانی به مراتب کمتر شده است اما باز هم کسانی هستند که مایل به ادامه تحصیل در رشته هایی سطح بالا در این گروه آزمایشی از جمله حقوق و یا روانشناسی هستند.

اما اطلاع از بهترین راهکارهای موجود برای قبولی و پذیرش در این قبیل از رشته های دانشگاهی از جمله کامل ترین و جامع ترین منابع کمک درسی، فنون تست زنی، آشنایی با روش های نوین مطالعه از جمله فنون تندخوانی و غیره می تواند به فرد داوطلب جهت رسیدن به نتیجه ای مطلوب در کنکور علوم انسانی کمک کند.

به وسیله دستیابی به مشاوره آنلاین کنکور و یا مشاوره تلفنی کنکور است که می توانید به تمامی اطلاعات ذکر شده در بالا دست پیدا کرده و موفقیت را در دستان خود داشته باشید.

البته توجه داشته باشید که داشتن مهارت و تجربه بالای مشاور تحصیلی کنکور نیز در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشاوره تحصیلی کنکور گروه آزمایشی هنر

رشته های گروه هنر به عنوان خاص ترین رشته های دانشگاهی از جمله رشته هایی هستند که طرفداران خاص خودشان را در میان داوطلبان و متقاضیان ورود به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دارند.

توجه داشته باشید که رشته هنر در میان رشته های شناور قرار داشته و داوطلبان دانش آموخته رشته های گروه نظری (ریاضی، تجربی و انسانی) می توانند بدون هیچ مشکلی در کنکور سراسری هنر نیز شرکت داشته باشند.

اما همان طور که همه می دانیم قبولی در رشته های گروه هنر بالاخص در دانشگاه های روزانه کار چندان آسانی نیست و پذیرش در آن ها گاو نر می خواهد و مرد کهن.

اما نکته ای که نباید از آن غافل شد این است که آشنایی هر یک از افراد متقاضی با رشته های گنجانده شده در این گروه آزمایشی، جامع ترین و بهترین کتب کمک درسی رشته هنر و همین طور اطلاع از فوت و فن تست زنی صحیح و اصولی در این رشته برای هر یک از داوطلبان الزامی و مهم است.

کلیه این اطلاعات جامع می تواند با وجود مشاوری کاردان و با شرکت در جلسات مشاوره تحصیلی کنکور به راحتی بدست بیاید.

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور گروه آزمایشی زبان های خارجی

یکی دیگر از رشته هایی که جای خود را در میان داوطلبان کنکور بالاخص در سال های اخیر باز کرده رشته های گروه منحصراً زبان است.

از میان این رشته های دانشگاهی می توان از زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی زبان و همین طور آموزش زبان انگلیسی یاد کرد.

اما در حال حاضر و با وجود تمایل اکثر افراد به قبولی در این رشته ها در دانشگاهی روزانه به مراتب کار کمی سخت تر می شود و داوطلبان باید با فوت و فن قبولی در این رشته های تحصیلی آشنایی کافی را پیدا کنند.

در واقع، فرد باید بداند که چه منایع عمومی و تخصصی در این گروه آزمایشی معرفی شده اند و برای گرفتن نتیجه بهتر نیاز به مطالعه چه منابع کمک درسی دارند.

از طرفی کسب اطلاعاتی در رابطه با شیوه های دقیق و اصولی تست زنی و همین طور شناخت بهترین آزمون های آزمایشی برای گرفتن بهترین نتیجه در کنکور گروه منحصراً زبان نیز برای هر یک از افراد متقاضی قبولی در آزمون این گروه آزمایشی الزامی است.

خوشبختانه با وجود تیم مشاوره قوی و کاردان در مجموعه وزین ایران تحصیل دیگر مشکلی از بابت نگرانی جهت عدم قبولی در رشته های گروه هنر آن هم در دانشگاه مورد علاقه تان وجود ندارد و می توانید با قدرت هر چه بیشتر مسیر موفقیت را طی کنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
حنانه
1400/02/27 - 23:10

سلام من تودوره کارشناسی پیوسته در دانشگاه دولتی جهرم براساس سوابق تحصیلی ۱۳۹۹ قبول شدم و من ساکن تهرانم و شرایط سختی برای رفتن به جهرم دارم میشه یه راهنمایی کنید که چجوری به یکی از دانشگاه های تهران انتقالی بگیرم یا به عنوان میهمان تو یکی از دانشگاه های تهران درس بخونم و یه سوال دیگه اگه من از دانشگاه دولتی جهرم انصراف بدم دوباره با چه شرایطی میتونم کنکور شرکت کنم؟
شادی
1400/04/05 - 00:40

سلام من دیپلم نرم افزار دارم
دانشگاه ازاد هم کاردانی نرم افزار گرفتم
میخام بدونم میشه بدون کنکور دانشگاه ازاد ،حقوق بخونم یا میکروبیولوژی؟
درنا
1400/04/26 - 22:05

سلام کلاس نهم هستم و میخوام انتخاب رشته کنم ولی چون معدلم کمه نمیتونم رشته تجربی, بردارم و اگه تجربی بردارم باید شهریور امتحان بدم باید من چه درس های رو امتحان بدم شهریور تا رشته تجربی بردارم؟
بهار
1400/05/10 - 15:00

سلام وقت بخیر بنده لیسانس بیوتکنولوژی دارم و مقطع ارشد میکروبیولوژی را نیمه کاره رها کردم. الان می تونم کنکور سراسری بدم و تغذیه شهید بهشتی رایگان تحصیل کنم؟ و اینکه میگن لیسانس دوم رو یک‌ساله میشه بدون کنکور گرفت چه شرایطی داره چقد صحت داره این موضوع. درس مشترکی بین بیوتکنولوژی و تغذیه نیست
کجا می تونم جواب سوالمو پیدا کنم؟؟
ندا
1400/05/21 - 13:38

سلام خسته نباشید
برای یه خانوم رشته تکنسین داروخانه مناسب تر یا دستیار دندان پزشک
و کدوم بازار کار بهتری داره؟
لیلا
1400/06/17 - 13:59

سلام وخسته نباشید من پشت کنکوری رشته تجربی هستم نمیدونم الان میخوام واسه سال بعد کنکور انسانی بدم ب نظرتون چیکار کنم موندم بین این دو رشته
ممنونم از شما
Hani
1400/06/24 - 20:21

سلام لطفا جواب منو بدید
من امسال یازدهم میرم رشته تجربی چون تغیر رشته دادم از ریاضی به تجربی یکم پایه زیستم ضعیفه امسال میخام ازمون شرکت کنم ولی نمیدونم قلم چی برم یا گزینه دو میشه راهنماییم کنید و اینکه برنامه ریزی کدوم بهتره ممنون میشم
Hani
1400/06/24 - 20:23

سلام لطفا جواب منو بدید
من امسال یازدهم میرم رشته تجربی چون تغیر رشته دادم از ریاضی به تجربی یکم پایه زیستم ضعیفه امسال میخام ازمون شرکت کنم ولی نمیدونم قلم چی برم یا گزینه دو میشه راهنماییم کنید و اینکه برنامه ریزی کدوم بهتره ممنون میشم
seyed
1400/06/26 - 21:37

سلام وقت بخیر
یه سوال داشتم
من ۱۲ هستم امسال خرداد امتحان نهایی دادم و تو ۳ ماده درسی افتادم
و از تبصره استفاده نکردم
الان شهریور امتحان میدم
غیر حضوری برداشتم منظور کلاس های تابستانی شرکت نکردم
الان من میتونم از تبصره هام استفاده کنم احتمالا دو تا از برگه هام زیر ۷ شه؟
و نمره قبولی ۱۰ هست یا ۷؟
و نمره سالانه توی شهریور هست؟؟
sanaz
1400/06/30 - 02:42

سلام.یه بار از دانشگاه دولتی مقطع کارشناسی انصراف دادم،میتونم یه باره دیگه از پیام نور انصراف بدم (کارشناسی)؟؟؟
حدیث
1400/07/04 - 13:10

سلام من رشتم امور اداری هست و دانشگاه ملی فنی و حرفه ای قبول شدم رتبه کشوری ۶۲ شدم و با سهمیه ۴۵ شدم
میتونم رشته تربیت معلم بخونم؟؟
آخه شنیدم که میشه حقیقت داره ؟
مینا
1400/07/08 - 15:20

سلام وقتتون بخیر من انتخاب رشته کنکورم ک براساس سوابق تحصیلی بود رو ی مشاور انجام دادند بعد معدل نهایی دیپلمم رو اشتباها وارد کردن یعنی معدل کل رو اومدن جای معدل نهایی زدن بعد من الان دانشگاه قبول شدم راهی نداره بتونم اولویت های بعدیم برم چون میگن اختلاف معدل هات چون زیاده امکان اینکه رد بشه اولویت اولت هس
اراد
1400/07/18 - 09:50

سلام ، من دیپلن کنکور تجربی دارم یعنی پارسال فارغ التحصیل شدم ، ولی علاقه به این رشته ندارم میخوام هوش مصنوعی کامپیوتر بخونم حالا سوالم اینه امسال باید کنکور رشته کامیپوتر بدم ؟یعنی کنکور سراسری فنی بدم؟
اینم میدونم که میشه دانشگاه آزاد خوندش ولی خوب من میخوام دولتی بخونم و مجددا کنکور بدم اطرافیانم میگن کنکور تجربی بده
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top