تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/10/21 - 13:58
کد خبر: 382137

چگونه زبان انگلیسی تدریس کنیم و نحوه موفقیت در تدریس خصوصی زبان

زبان انگلیسی درسی است که بسیار مورد نیاز می باشد. از همان دوران ابتدایی و دبستان بعضی از دانش آموزان شروع به خواندن زبان انگلیسی می کنند و والدین چون به اهمیت این درس واقف هستند فرزندان خودشان را برای یادگیری زبان به کلاسهای آموزش زبان در آموزشگاهها می فرستند

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» در این بخش در رابطه با نحوه تدریس زبان انگلیسی و چگونگی موفقیت در تدریس خصوصی زبان توضیحاتی ارائه شده است. اگر به زبان انگلیسی علاقه دارید این زمینه برای کسب درآمد بسیار عالی است و متقاضیان زیادی هم دارد.

چگونه زبان انگلیسی تدریس کنیم و نحوه موفقیت در تدریس خصوصی زبان

برای اینکه بتوانید زبان انگلیسی را خوب و عالی تدریس کنید در مرحله اول باید خودتان به آن علاقه داشته باشید. اگر از یادگیری زبان و تدریس آن لذت می برید می توان گفت بیش از 50 درصد کار را انجام داده اید. وقتی با علاقه تدریس را انجام می دهید شاگردهای شما هم لذت می برند و علاقه مند می شوند و سریعتر و بهتر پیشرفت خواهند کرد. اگر شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند شما هم موفق خواهید شد. بنابراین با علاقه به کار تدریس خصوصی زبان بپردازید. نکته دیگر اینکه سعی کنید بر زبان انگلیسی مسلط باشید و هر روز تسلط خودتان را افزایش دهید. روی لهجه خودتان زیاد کار کنید چرا که در کار تدریس مکالمه زبان برای شاگردهای شما خیلی مهم است. خلاصه اینکه یادگیری را متوقف نکنید. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و تافل باید خودتان سعی کنید این مدارک را داشته باشید. هر روز روی خودتان کار کنید و مهارت و تسلط خودتان را افزایش دهید. برای موفقیت در تدریس خصوصی زبان سعی کنید روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و در سایت های معتبر تدریس خصوصی تبلیغات خودتان را درج نمائید. می توانید از شبکه های اجتماعی هم برای جذب شاگرد استفاده کنید. با آموزشگاهها و سایر اساتید هم در ارتباط باشید تا شاگردهای بیشتری بگیرید.

7 نکته برای موفقیت در تدریس زبان انگلیسی

در مقاله 7 نکته برای تدریس زبان انگلیسی موارد زیر ذکر شده است:

1- دستورالعمل ها را روشن و ساده نگه دارید. سعی کنید به زبان ساده به شاگردهای خودتان انگلیسی را تدریس کنید.

2- بگذارید اول آنها گوش دهند. به آنها فرصت اظهار نظر دهید و بازخورد بگیرید تا بتوانید اشکالات را متوجه شوید.

3- مته، تکرار، مته، تکرار، مته: مانند مته مطالب را در ذهن ایشان فرو کنید و تکرار مداوم باعث یادگیری بهتر خواهد شد.

4- زبان کلاس را از اول برقرار کنید.

5- از فرازبان خودداری کنید.

6- فراموش نکنید که دانش آموزان شما به زبان (های) خود مسلط هستند.

7- خوب آماده شوید ، خیلی آماده شوید ، آنها را به صحبت کردن وادار کنید.

ممکن است بعضی از این موارد کمی نامفهوم به نظر برسد. در هر صورت، می توانید مقاله اصلی که در بالا معرفی شد را مطالعه نمائید.

چگونه زبان انگلیسی تدریس کنیم و نحوه موفقیت در تدریس خصوصی زبان

انتخاب قیمت مناسب تدریس خصوصی زبان

برای اینکه بتوانید شاگردهای زیادی داشته باشید باید نرخ کلاس ها را مناسب انتخاب نمائید. این بدان معنی نیست که خیلی ارزان تدریس کنید. اگر قیمت را خیلی پایین در نظر بگیرید شاگردهای زیادی خواهید داشت ولی درآمد شما زیاد نخواهد بود. در ضمن، در بسیاری از موارد، زبان آموزان وقتی می بینند شما قیمت را خیلی کم در نظر گرفته اید آن را به عنوان کیفیت پایین کلاس ها تفسیر می کنند. قیمت نباید خیلی بالا هم باشد. متناسب با رزومه ای که دارید نرخ کلاس های خصوصی زبان را مشخص کنید و به تدریج قوی تر شوید و قیمت را بالاتر ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی این لینک کلیک کنید.

همانطور که در صفحه زبان انگلیسی از سایت ویکی پدیا توضیح داده شده است، انگلیسی، زبان مادری نزدیک به ۳۷۵ میلیون نفر در دنیا است. پس از زبان چینی ماندارین و اسپانیایی، انگلیسی سومین زبان دنیا از نظر تعداد سخنوران است. اما اگر تعداد کسانی که زبان مادری آن‌ها انگلیسی است و کسانی که تنها به این زبان سخن می‌گویند را با هم بشماریم، آنگاه می‌توان گفت که انگلیسی پرکاربردترین زبان در سطح جهان است. بنابراین اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت داشته باشید متقاضیان زیادی برای کلاس های شما وجود خواهد داشت و در نتیجه به درآمد و موفقیت های زیادی هم خواهید رسید. البته باید عالی عمل کنید و تسلط خودتان را به صورت مداوم افزایش دهید.

پایه کار را محکم بذارید

اگر می خواهید کار آموزش و تدریس زبان را ادامه دهید و به کار معلم زبان بودن به عنوان یک کار اصلی نگاه می کنید باید پایه کار را محکم بگذارید. از همین ابتدای کار قوی شروع کنید و قوی ادامه دهید. هوای شاگردهای خودتان را داشته باشید و به صورت مداوم مطالعه کنید تا در کلاس ها حضور ذهن 100 درصدی داشته باشید. برای تدریس زبان انگلیسی داشتن حضور ذهن کامل بسیار لازم است. بعد از شروع کار و کسب تجربه به اندازه کافی در این زمینه می توانید حتی در زمینه تدریس زبان کنکور یا آزمون های آیلتس و تافل و .... فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی کسب نمائید. تسلط خودتان بر زبان را افزایش دهید و شاگردهای خودتان را به نتیجه برسانید تا به سرعت پیشرفت کنید.

چگونه زبان انگلیسی تدریس کنیم و نحوه موفقیت در تدریس خصوصی زبان

پشتیبانی از شاگردها و حمایت کامل برای نتیجه گرفتن زبان آموزان

آخرین ویژگی ای که در این بخش توضیح داده می شود این است که مدرس خوب زبان باید از شاگردهای خودش حمایت نماید. باید در کلاس ها مشاوره داد و به تناسب وضعیت هر کدام از شاگردها راهکارها و پیشنهادهایی داد تا شاگرد بتواند پیشرفت کند و خوب زبان را یاد بگیرد. حامی بودن و پشتیبان بودن و همچنین متعهد بودن به کار و تلاش برای به نتیجه رساندن شاگردها ویژگی بسیار خوبی است که اگر یک مدرس زبان داشته باشد در بلند مدت نتیجه آن را به خوبی خواهد دید. در چنین حالتی شاگردها دوباره در مقاطع بالاتر پیش همان استاد برخواهند گشت و یا شاگردهای جدیدی را معرفی خواهند کرد. در مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط اساتید موفق توضیحات کاملتری در این زمینه ارائه شده است.

متقاضی برای تدریس خصوصی زبان زیاد است

زبان انگلیسی درسی است که بسیار مورد نیاز می باشد. از همان دوران ابتدایی و دبستان بعضی از دانش آموزان شروع به خواندن زبان انگلیسی می کنند و والدین چون به اهمیت این درس واقف هستند فرزندان خودشان را برای یادگیری زبان به کلاسهای آموزش زبان در آموزشگاهها می فرستند و یا برای فرزندشان کلاس خصوصی هماهنگ می کنند. در مقطع متوسطه اول و دوم هم زبان انگلیسی به صورت رسمی وارد چارت درسی می شود علاوه بر اینکه در کل لزوم برای یادگیری این زبان خارجی احساس می شود، در امتحانات پایانی ترم هم دانش آموزان سعی می کنند در این درس نمره خوبی بگیرند. در دوران دانشگاه هم حتی رشته های علوم پایه و فنی مهندسی، مهندسی مکانیک؛ کشاورزی، برق؛ عمران، صنایع، معماری و .... حداقل یک درس زبان انگلیسی عمومی و یک زبان تخصصی مربوط به رشته خودشان را دارند. فراموش نکنیم که در کنکور کارشناسی؛ ارشد و دکتری هم درس زبان انگلیسی اهمیت بسیار زیادی دارد. در کنکور کارشناسی از بین دروس مختلف درسهای زبان انگلیسی و عربی بیشتر تعیین کننده هستند. چرا که درسهای ادبیات و معارف را معمولا همه بالا می زنند و اگر دانش آموزی زبان انگلیسی و عربی را خوب بزند به راحتی می تواند تراز بالاتری بدست آورد. از این فرصت و بازارکار خوب استفاده کنید و درآمد بالایی کسب نمائید.

داشتن شاگرد راضی و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی

بعد از جذب شاگرد به تعداد کافی، برای کسب درآمد بالا از تدریس انگلیسی باید رضایت شاگردهایتان را کامل جلب نمائید. اکثر مدرسینی که وقتشان به صورت کامل پر است و از تدریس درآمد بالایی دارند، تعداد زیادی از شاگردهایشان را از ترمهای قبل دارند. یا ترمهای قبل با هیمن شاگردهایشان کلاس داشته اند و یا شاگردهای قبلی خودشان چون راضی بوده اند این شاگردهای جدید را به آنها معرفی کرده اند. پس شاگردهای راضی و شاگردهایی که در امتحان زبان انگلیسی، کنکور زبان، مکالمه زبان و .... خوب نتیجه گرفته اند رمز موفقیت در تدریس زبان هستند. شما باید به صورت مداوم روی خودتان و توانایی های خودتان کار کنید  و به صورت مداوم بهتر و بهتر شوید. برای اینکه شرایط بیرونی تغییر کند و درآمد شما بیشتر شود، در ابتدای کار باید تغییرات به صورت درونی اتفاق بیافتد. باید بخواهید که درآمد بالاتری داشته باشید و برای آن برنامه داشته باشید و با مطالعه بیشتر توانایی های خودتان را بیشتر کنید به گونه ای که کلاسهای شما بهترین بازدهی را برای شاگردهایتان داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله درآمد تدریس خصوصی زبان و حقوق مدرسین زبان انگلیسی را بخوانید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top