تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/10/22 - 12:55
کد خبر: 382266

سقف تسهیلات به کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد افزایش یافت

مدیر تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از اعطای تسهیلات ۶۰۰ میلیون ریالی به کارمندان و اعضای هیات علمی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  به نقل از دانشگاه آزاد، سید هادی سید فضلی از اعطای تسهیلات ۶۰۰ میلیون ریالی به کارکنان و اعضای هیأت این دانشگاه خبر داد و گفت: بر اساس الحاقیه تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و یک بانک عامل، سقف تسهیلات وام ۴۰ میلیون تومانی کارکنان دانشگاه با همان نرخ و مدت بازپرداخت، به ۶۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: پیش از اجرای این الحاقیه، سقف تسهیلات اعتباری به صورت پلکانی برای کارمندان قرارداد کار معین ۲۰ میلیون تومان، کارمندان رسمی ۴۰ میلیون تومان و اعضای هیأت علمی ۶۰ میلیون تومان بود. در راستای ارائه تسهیلات رفاهی به کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، سقف تسهیلات پرداختی به تمامی کارمندان اعم از قراردادی و رسمی به ۶۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیر تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند بر اساس ظرفیت اعلام شده از سوی سازمان مرکزی، افراد واجد شرایط را جهت اخذ وام و انجام مراحل اداری به صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی معرفی کنند.

وی افزود: کارمندان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی که پیش از این، از وام‌های ۲۰، ۴۰ و ۶۰ میلیون تومانی یکی از بانک‌های دولتی استفاده کرده‌اند، در صورت تسویه وام قبلی خود، واجد شرایط دریافت وام ۶۰ میلیون تومانی خواهند بود.

سید فضلی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای معرفی کارمندان و اعضای هیأت علمی واجد شرایط جهت دریافت وام ۶۰ میلیون تومانی وجود ندارد، گفت: با توجه به فرصت باقی مانده تا انتهای سال و به منظور تسریع فرآیند اعطای تسهیلات از سوی بانک عامل، واحدهای دانشگاهی بر اساس ظرفیت اعلام شده در مرحله اول مجاز به معرفی ۳۰ درصد کارکنان و اعضای هیأت علمی برای اخذ تسهیلات هستند و افرادی که تاکنون از این تسهیلات استفاده نکرده‌اند در اولویت قرار دارند.

وی با بیان اینکه مراحل اعطای تسهیلات اعتباری به کارمندان و اعضای هیأت علمی در کمترین بازه زمانی انجام خواهد شد، افزود: وام ۶۰ میلیون تومانی با مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه و با نرخ ۱۰ درصد ارائه می‌شود.

مدیر تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: علاوه بر وام ۶۰ میلیون تومانی، تسهیلات کارت اعتباری ۵۰ میلیون تومانی نیز برقرار بوده و کارمندان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند مطابق ضوابط و مقررات ابلاغی از این تسهیلات استفاده کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top