تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/10/22 - 23:23
کد خبر: 382316

فردا؛ رونمایی از سامانه ملی «باشگاه دانشجویان ایران» در وزارت علوم

سامانه ملی باشگاه دانشجویان ایران نام دارد، سامانه‌ای چند بعدی با در اختیار داشتن چندین زیر سامانه کارآمد است، فردا رونمایی می شود.

به گزارش سرویس صنفی-آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با وجود همه‌گیری ویروس کرونا در کشور و محدود شدن فعالیت های دانشجویان در دانشگاه، پیش از این دو سامانه تحت عنوان سامانه ملی نشریات دانشجویی و سامانه جامع مجمع های دانشجویی رونمایی و شروع بکار کرد. پس از این 2 سامانه، فردا سه شنبه 23 دی ماه نیز سامانه ملی «باشگاه دانشجویان ایران» با گستردگی بیشتری نسبت به 2 سامانه قبلی در معاونت فرهنگی وزارت علوم رونمایی و افتتاح خواهد شد.

محمدهادی عسکری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و سایه احاطه ویروس منحوس کرونا بر سرتاسر جهان، فضای دانشجویی و دانشگاهی کشور نیز همچون سایر حوزه های متاثر از این موضوع دچار تغییراتی اساسی گردیده است. این بیماری به جهت عدم حضور دانشجویان در محیط دانشگاه ها به مراتب اثرگذاری بیشتری در روند فعالیت های فعالین دانشجویی در زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، هنری و صنفی داشته است.

وی در ادامه گفت: موضوعی که نه تنها دامنه اثرگذاری و محدوده فعالیتی این گروه های دانشجویی را دست خوش تغییرات جدی قرار داده است بلکه علی رغم تلاش های مجدانه و پیگیرانه این عزیزان در تمامی زمینه ها و برگزاری برنامه ها و پیشبرد رسالت هایشان در حوزه های مختلف راه های ارتباطی شان را با سایر دانشجویان بعنوان همراهان اصلی این گروه های دانشجویی دچار محدودیت های ساختاری کرده است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم افزود: از این رو در معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و اداره کل فرهنگی و اجتماعی از ابتدای همه گیری این بیماری در کشور با توجه به پیش بینی های انجام شده در خصوص احتمال قابل توجه بودن مدت زمان درگیری با شرایط کرونایی موجود، ماموریت ویژه ای جهت ایجاد بسترسازی مناسب برای ارتقا زمینه های ارتباطی با هدف اصلاح ساختاری و وفق دادن خود با وضعیت کنونی بمنظور تقویت جایگاه گروه های دانشجویی مقرر گردید.

عسکری تصریح کرد: در همین راستا تا بحال دو سامانه تحت عنوان سامانه ملی نشریات دانشجویی و سامانه جامع مجمع های دانشجویی رونمایی و شروع بکار نمود و در ادامه این مسیر انشالله در سه شنبه 23 دی ماه نیز سامانه دیگری با جامعیت و گستره وسیع تری در مقایسه با دو سامانه قبلی در معاونت فرهنگی وزارت علوم رونمایی و افتتاح خواهد شد.

وی در پایان گفت: این سامانه که سامانه ملی باشگاه دانشجویان ایران نام دارد سامانه ای چند بعدی با در اختیار داشتن چندین زیر سامانه کارآمد است که به حول قوه الهی اتفاقات مثبتی را در زمینه دانشجویی و دانشگاهی کشور رقم خواهد زد و روح دیگری در کالبد فعالیت های دانشجویی خواهد دمید. انشالله در روز رونمایی سامانه جزییات بیشتری در این خصوص شرح داده خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
معمار فلسطین نوین
حدیث چشمان یحیی
پروژه تاریخی ۷ اکتبر
اعلام رای انضباطی علیرضا بیرانوند در مورد پرسپولیس
نمایشنامه قهرمان آزادی فلسطین
امضای تفاهم‌نامه دانشگاه علامه‌ و انستیتو ریاست‌جمهوری در روسیه
قهرمانی تیم کاراته بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ کاتای ایران
مدافع پرسپولیس به کمیته اخلاق احضار شد
حمله مجدد رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت
"دانشجومعلمان ۹۱ و ۹۲" در انتظار کارت پایان خدمت
افتتاح مجتمع جدید دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) در قم
آیت‌الله جوادی آملی: صهیونیست با اصل اسلام مخالف است
پزشکیان سه‌شنبه راهی روسیه می‌شود
اسلامی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
تهران سرد می شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top