تاریخ انتشار: شنبه 1399/10/27 - 08:21
کد خبر: 382731

خرید انواع خودرو لوکس با برندهای مختلف در carech

تویوتا chr منحصر به فرد با دو پیشرانه ۱.۸ لیتری و دیگری ۱.۲ لیتر می باشد و در چند تیپ مختلف عرضه شده است که نسخه هیبریدی آن از نسخه بنزینی آن بهتر است و علت آن سیستم محرکه دیفرانسیل این ماشین می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» نخستین حضور تویوتا در بازار ایران به صورت رسمی به سال ۱۳۵۳ برمی‌گردد؛ یعنی همان سالی که شرکت ایرتویا به عنوان یک نماینده رسمی این برند ژاپنی اقدام به فروش خودرو لوکس و محصولات تویوتا کرده بود. نخستین ثمره همکاری تویوتا ژاپن با ایرتویا ایران، تویوتا سیلیکا می باشد. مدت کمی از حضور محصولات تویوتا در بازار ایران گذشته بود که به علت کیفیت بالا، استهلاک کم و طراحی متفاوت این محصولات، خودروهای برند تویوتا به زودی به پر فروش ترین این خودرو ها در بازار داخلی ایران تبدیل شد. این خودروها سهم زیادی از بازار خرید و فروش خودروهای وارداتی را به خود اختصاص می‌دهند.

خرید انواع خودرو لوکس با برندهای مختلف در فلارایز

همچنین محبوبیت، قدمت و فروش بالای این محصولات در بازار کشور باعث شده تا ما در این مقاله به پرفروش ترین خودروهای تویوتا و معرفی بهترین آن ها بپردازیم. همچنین در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایا، معایب و مشخصات فنی برترین محصولات تویوتا در بازار ایران بپردازیم.

آشنایی با بهترین خودروهای تویوتا

خرید انواع خودرو لوکس با برندهای مختلف در فلارایز

  1. تویوتا کرولا: تویوتا کرولا یکی از بهترین و پرفروش ترین خودروهای شرکت تویوتا می باشد. این خودرو جزو محبوب ترین و پرفروش ترین خودرو هایی می باشد که تاکنون توسط تویوتا ساخته شده است. بهتر است بدانید که تاریخ تولید اولین خودرو تویوتا کرولا به بیش از پنجاه سال بر می گردد و تاکنون ۱۲ نفر از این خودروها در بازار جهانی به فروش رسیده است. مانند دیگر نقاط جهان این خودرو در بازار کشور ما نیز خریداران زیادی را به سوی خود جذب کرده است. در سال ۲۰۱۴ نسل یازدهم تویوتا کرولا وارد بازار کشورمان شد. این مدل آخرین نسل از این خودروها در بازار داخلی کشورمان محسوب می شود. جالب است بدانید که تویوتا‌ کرولا در بخش فنی به پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر مجهز شده که می‌تواند ۱۴۳ اسب بخار قدرت و ۳۸۷ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. نهایت سرعت این خودرو ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت می باشد. همچنین این ماشین می‌تواند از حالت ساکن در عرض ۱۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. اکنون و در حال حاضر این خودرو پرکاربرد با دو تیپ GLI  و XLI  در کشور ما وجود دارد.
  2. تویوتا کمری: مدل تویوتا کمری همان طور که می دانید از قدیمی ترین و اصیل ترین سدان های خانواده تویوتا می باشد و بسیار پرفروش است. این مدل دست کمی از مدل تویوتا کرولا ندارد. نسل هفتم تویوتا کمری در سال ۲۰۱۵ وارد بازار کشورمان شد و در حدود یک سال بعد از آن نمونه فیس لیفت آن به کشورمان وارد شد. نمونه فیس لیفت نسل هفتم تویوتا کمری بسیار طراحی جذابی دارد و سواری با آن نرم بوده و استهلاک آن کم می باشد. این مدل نیز توانست مثل نسل های گذشته خود در بازار داخلی فروش مناسبی داشته باشد. در این سدان ژاپنی یک پیشرانه ۲۴۹۴ سی سی می باشد که توان تولید آن به میزان ۱۸۱ اسب بخار بوده و ۲۳۵ نیوتون متر گشتاور دارد. نیروی ایجاد شده به وسیله تویوتا کمری توسط یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی ماشین منتقل می شود. علت این امر این است که سدان خانوادگی بتواند در مدتی حدود ۹.۵ ثانیه از صفر به صد برسد. الان و در حال حاضر این نوع از ماشین های تویوتا نسل هفتم با دو نوع پیشرانه که یکی از آن‌ها هیبریدی و دیگری بنزینی می باشد؛ قابل خریداری است.
  3. تویوتا پریوس: وقتی از سدان های هیبرید صحبت می شود قطعاً یکی از اولین خودروهایی که نامش به میان می آید؛ تویوتا پریوس می باشد. این مدل یک سدان هیبریدی می باشد که در سالیان گذشته نام آن همیشه در میان بهترین و پرفروش ترین خودروهای تویوتا و هیبرید در سراسر جهان به چشم می‌خورد. اولین نسل پریوس در سال ۱۹۹۷ و با شعار به موقع و برای کمک به قرن ۲۱ وارد بازار جهانی شد. نیروی تولید شده به وسیله پیشرانه نیمه الکتریکی پریوس توسط گیربکس پیشرفته ای به چرخ های جلوی ماشین منتقل می شود.
  4. تویوتا لند کروز: اگر شما از آن دسته افراد هستید که به خودروهای شاسی بلند علاقه دارید؛ قطعات ماشین تویوتا لند کروز یکی از گزینه‌های شما در انتخاب خودرو می باشد. این ماشین از شاسی بلند های با اصالت می باشد که بسیار پرفروش بوده و تولید آن به سال ۱۹۵۱ میلادی برمی گردد. در سال ۲۰۰۸ نسل پنجم این ماشین ها به بازار ایران وارد شد. ماشین تویوتا لندکروز با کدj200  شناخته می شود و تا سال ۲۰۱۳ عرضه این خودرو منحصر به فرد در بازار کشورمان ادامه داشت. اما از آن سال به بعد واردات این خودرو متوقف شد. لازم است بدانید که در سال ۲۰۱۵، یک فیس‌لیفت جزئی را نیز تجربه کرده است. این مدل دارای چراغ های جدید به همراه امکانات متنوع تر بوده است. یکی از مدل های تویوتا لندکروز ۶ سیلندر چهار لیتری و دیگری ۸ سیلندر ۴.۷ لیتری می باشد که نمونه وی ایکس آر آن در مقایسه با مدل دیگری از نظر امکانات و تجهیزات متنوع تر می باشد.

تویوتا کرولا

خودروهای تویوتا کرولا نام مجموعه ای از خودروهای کامپکت است که در سال ۱۹۶۶ میلادی به وسیله تویوتا معرفی شده و تاکنون نیز تولید شده و عرضه می شود. تاکنون بیشتر از ۳۹ میلیون در مدل های متنوع تا سال ۲۰۱۲ به فروش رسیدند. فروش این ماشین منحصر به فرد همچنان ادامه دارد. محبوبیت و مقبولیت این ماشین تا حدی رسیده است که در کشور افغانستان به نام عام تبدیل شده است و مردم این کشور به همه ماشین های کامپکت و سدان در این کشور بدون اینکه بدانند شرکت سازنده آن چیست؛ واژه کرولا را اطلاق می کنند. تویوتا کرولا از پرفروش ترین خودروهای جهان می باشد که تا تاریخ ژوئیه ۲۰۱۳ میلادی بیشتر از ۴۰ میلیون عدد از این خودرو به فروش رفته بود.

تویوتاchr

این مدل از ماشین های تویوتا کامپکت و جوان پسند می باشند که از تابستان ۹۶ عرضه آن به مشتریان ایرانی آغاز شد. این ماشین مزایای بسیاری دارد که می‌توان به طراحی ظاهری بسیار جذاب آن، مشخصات فنی آن و قیمت مناسب آن نسبت به سایر خودرو های لوکس اشاره کرد. تویوتا chr منحصر به فرد با دو پیشرانه ۱.۸ لیتری و دیگری ۱.۲ لیتر می باشد و در چند تیپ مختلف عرضه شده است که نسخه هیبریدی آن از نسخه بنزینی آن بهتر است و علت آن سیستم محرکه دیفرانسیل این ماشین می باشد.

خرید بهترین خودروهای لوکس در carech

خرید انواع خودرو لوکس با برندهای مختلف در فلارایز

ماشین های لوکس علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری بسیار راحت و با کیفیت هستند و البته که این خودروها نسبت به سایر خودروها قیمت بالاتری دارند. در سایت carech می‌توانید خرید خودرو لوکس را انجام دهید و تصاویر و مشخصات انواع خودرو لاکچری را ببینید و با توجه به نیاز و معیار خود روی آن ها کلیک کرده تا از قیمت هر یک از آن ها آگاه شوید. با کمی دو دوتا چهارتا کردن و حساب کتاب می توانید به راحتی و از طریق این سایت معتبر خودروی مورد نیاز خود رادر کوتاه ترین زمان زیر پای خود لمس کنید. از ویژگی‌های خودروهای برتر می‌توان به ظاهر خیره کننده، مرغوبیت خودرو، طراحی خاص، سرعت بالا و آپشن های دیگر و به خصوص موتور قوی اشاره کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +فیلم
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top