تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/11/05 - 09:06
کد خبر: 383569

بازیکنی که استقلال در نبودش لنگ می‌زند

محمد نادری در دیدار با سایپا نشان داد در نبود هرویه میلیچ حتی ۵۰ درصد از توانایی های این بازیکن در جناح چپ تیم استقلال را ندارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هرویه میلیچ بازیکن کروات استقلال که چندی پیش پس از نیمکت نشینی در دربی تهران را به مقصد کشورش ترک کرده همچنان در قهر با تیم و باشگاه استقلال بسر می برد. او که استقلال یکی از بردهای این فصل خود روبروی ماشین سازی تبریز را با ضربه کاشته دقیقش مدیون اوست در هفته های پیش از دربی نیمکت نشین شده و در حالی که نتوانسته بود طلبش را از باشگاه دریافت کند با دلخوری از این تیم به طور موقتی جدا شد.

در پایان دیدار استقلال و سایپا وقتی از محمود فکری درباره هرویه میلیچ سئوال شد که او چه زمانی به استقلال برمی گردد یا اصلا برمی گردد یا نه پاسخ داد که در این باره چیزی نمی داند. این در حالی است که استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی با تکیه بر حضور میلیچ و اضافه شدن محمد نادری در دفاع چپ، میلاد زکی پور را هم از دست داد. از طرفی محمد نادری در دیدار با سایپا و البته دربی مشخص کرد با نادری که فصل قبل به پرسپولیس رفت فاصله زیادی دارد و حتی ۴۰ درصد از توانایی هایی که داشت را ارائه نمی کند.

این در شرایطی است که هرویه میلیچ در دربی نیمه نهایی جام حذفی هر دو پاس گل بازی را برای مهدی قایدی و محمد دانشگر ارسال کرد و در همه مسابقات این تیم چه در لیگ برتر نوزدهم و لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۰ و البته رقابتهای ابتدای فصل جاری جزو مؤثرترین بازیکنان استقلال در جناح چپ این تیم بود.

به نظر می رسد کادر فنی تیم استقلال هم به این موضوع باور دارد که این مهره می تواند بخش مهمی از بار جناح چپ استقلال را به دوش بکشد که روز گذشته مدیر تیم استقلال هم ابراز امیدواری کرد تا بتوانند او را برگردانند. جایی که مظلومی درباره آخرین وضعیت میلیچ با باشگاه استقلال گفت: میلیچ در اختیار باشگاه است و باید در باشگاه درباره وی تصمیم‌گیری شود. فعلا حرف خاصی نداریم. او بی خبر از ایران رفته و اکنون مدیران استقلال باید درباره اش تصمیم بگیرند. نمی دانیم بین او و باشگاه استقلال چه شرایطی وجود دارد. دخالتی نمی‌کنیم اما امیدوارم شرایط به شکلی باشد که از وجودش در آینده استفاده کنیم.

غیبت سید احمد موسوی در راست و نبود میلیچ در چپ باعث شده این تیم در هر دو جناح به شدت ضعیف عمل کند و هر دو جناح استقلال این روزها لنگ بزند. گرچه همچنان صحبت از این است که محمود فکری اعتقادی به این بازیکن نداشته و به دلیل ندانستن زبان انگلیسی هنوز نتوانسته با میلیچ ارتباط درستی برقرار کند!

البته این سفر ناگهانی و بدون هماهنگی میلیچ و پرداخت نشدن به موقع طلب این مدافع و بی اطلاعی کادرفنی استقلال از زمان بازگشت او قطعا از ضعف مدیریت این باشگاه نشأت می گیرد و باید این سوال را از مدیران استقلال پرسید که که آیا پاسخگوی این رفتارها خواهند بود؟ رفتاری که موجب ضعیف شدن تیم و ناهماهنگی تاکتیکی و از همه مهمتر به هم خوردن نظم و انضباط خواهد شد!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
انواع کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top