تاریخ انتشار: شنبه 1399/11/11 - 15:06
کد خبر: 384260

معرفی محبوب‌ترین محصولات آیفون در سال ۲۰۲۱

این گوشی ها از سال 2007 تاکنون در دسترس مردم جهان بوده اند و امروزه بیش از 1 میلیارد گوشی فعال آیفون در دنیا وجود دارد. هر ساله کمپانی اپل گوشی های آیفون خود را با تغییرات و مشخصات جدیدی روانه بازار کرده است. در ادامه مطلب به بررسی محبوب ترین محصولات آیفون در سال 2021 پرداخته خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محصولات اپل  را می توان با کیفیت ترین، ایمن ترین، جذاب ترین و البته گران ترین محصولات الکترونیکی در جهان دانست که در میان کاربران جایگاه و محبوبیت ویژه ای پیدا کرده اند. کمپانی اپل اواخر دهه هفتاد میلادی و توسط استیو جابز و استیو وازنیک تأسیس شد و امروزه به عنوان معتبرترین برنده حوزه لوازم الکترونیک شناخته می شود. کامپیوتر، لپ تاپ، آی پد، ساعت هوشمند، تب لت و ... از معروف ترین محصولات این کمپانی هستند که در بازارهای سراسر جهان حضور پررنگی دارند. شاید بسیاری از مردم جهان کمپانی بزرگ و مطرح اپل را با گوشی های آیفون می شناسند.

 این گوشی ها از سال 2007 تاکنون در دسترس مردم جهان بوده اند و امروزه بیش از 1 میلیارد گوشی فعال آیفون در دنیا وجود دارد. هر ساله کمپانی اپل گوشی های آیفون خود را با تغییرات و مشخصات جدیدی روانه بازار کرده است. در ادامه مطلب به بررسی محبوب ترین محصولات آیفون در سال 2021 پرداخته خواهد شد.

معرفی محبوب‌ترین محصولات آیفون در سال ۲۰۲۱

محبوب ترین محصولات آیفون در سال 2021

همانطور که گفته شد کمپانی اپل هر ساله گوشی های جدیدی برای کاربران خود عرضه می کند که نسبت به نسخه های پیشین تغییرات قابل توجهی پیدا می کنند. تقریباً تمام گوشی های آیفون از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می توانند هر کاربری را به وجد بیاورند. از جمله محبوب ترین گوشی های آیفون در سال 2021 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گوشی iphone promax 12

گوشی های iphone 12 در نسخه های مختلفی در سال 2020 عرضه شدند که می توان گفت آیفون 12 پرو مکس بهترین گوشی آنها است. آیفون 12 پرومکس می تواند از هر نظر بهترین گوشی برای کاربران باشد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی با فناوری Super Retina XDR OLED و با رزولوشن 1284 در 2778 پیکسل است و از یک پردازنده 6 هسته ای قدرتمند Apple A14 Bionic (5 nm)  و پردازنده گرافیکی Apple GPU (4-core graphics) بهره می برد.

گوشی آیفون 12 پرومکس از نظر حافظه در سه مدل 128، 256 و 512 گیگا بایتی با رم داخلی 6 گیگابایت در اختیار  کاربران قرار می گیرد. این گوشی با قابلیت های منحصر به فرد و باتری 3687 میلی آمپری و دوربین های 12 مگاپیکسلی می تواند یکی از محبوب ترین گوشی های سال 2021 باشد. کاربران می توانند با خرید اپل واچ، هدفون و سایر لوازم جانبی نهایت لذت را از این گوشی تجربه کنند.

معرفی محبوب‌ترین محصولات آیفون در سال ۲۰۲۱

گوشی iphone 12 pro

یکی دیگر از بهترین نسخه های گوشی آیفون 12 که در سال 2020 عرضه شد گوشی آیفون 12 پرو است که از نظر پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی کاملاً با آیفون 12 پرومکس یکسان است. این گوشی دارای  صفحه نمایش 6.1 اینچی است و از فناوری Super Retina XDR OLED استفاده می کند و رزولوشن آن برابر با 1170 در 2532 پیکسل می باشد. این گوشی نیز در سه نسخه مختلف و با رم های 4 گیگا بایتی در اختیار کاربران قرار گرفته است و دارای حافظه های داخلی 64، 128 یا 256 گیگا بایتی هستند. آیفون 12 پرو نیز دارای دوربین های 12 مگا پیکسلی است و از باتری 2815 میلی آمپری بهره مند است. این گوشی اگرچه قیمت بالایی دارد اما می تواند گزینه بسیار خوبی برای گیمرها و  ... باشد و قطعاً یکی از محبوب ترین گوشی های آیفون در سال 2021 می باشد.

گوشی هوشمند iphone 12

آیفون 12 عادی نیز همزمان با گوشی های قبلی منتشر شد و قطعات مشابهی با آنها دارد و با قیمت کمتری در اختیار کاربران قرار گرفته است. این گوشی از یک نمایشگر 6.1 اینچی مجهز به فناوری Super Retina XDR OLED مجهز است که کیفیت آن 1170 در 2532 پیکسل می باشد. پردازنده مرکزی 6 هسته ای قدرتمند Apple A14 Bionic (5 nm)  و پردازنده گرافیکی Apple GPU (4-core graphics) از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری 2815 میلی آمپری، رم داخلی 4 گیگابایت، دوربین 12 مگا پیکسلی  بر ساعت برخوردار است. نسخه های 64، 128 و 256 گیگابایتی این گوشی در دسترس کاربران قرار دارد که هر کدام می توانند قابلیت های متنوعی داشته باشند.

کاربر می تواند با خرید اپل واچ 6 و سایر وسایل جانبی آیفون بیشتر از این گوشی لذت ببرند. آیفون 12 عادی به دلیل مشخصات سخت افزاری عالی و قیمت مناسب نسبت به سایر آیفون 12 های دیگر می توانند یکی از بهترین و محبوب ترین گوشی های 2021 باشد.

گوشی iphone 11 promax

سری گوشی های آیفون 11 نیز از جمله گوشی هایی است که شرکت اپل در سال 2019 در نسخه های مختلفی عرضه کرد. گوشی آیفون 11 پرومکس نیز دارای مشخصات و قطعات سخت افزاری منحصر به فردی است که می تواند هر کاربری را مجذوب خود بکند. صفحه نمایش 6.5 اینچی مجهز به فناوری Super Retina XDR OLED، پردازنده مرکزی 6 هسته ای Apple A13 Bionic (7 nm+)، پردازنده گرافیکی Apple GPU (4-core graphics)، باتری با ظرفیت 3969 میلی آمپر بر ساعت،  رم داخلی 4 گیگا بایت و ... از مهم ترین مشخصات و قطعات آیفون 11 پرومکس است که در سه نسخه مختلف 64، 256 و 512 گیگابایت عرضه شده است. آیفون 11 پرومکس در سال 2020 یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی هایآیفون در جهان بود و قطعاً در سال 2021 نیز محبوبیت بالایی در میان کاربران خواهد داشت.

معرفی محبوب‌ترین محصولات آیفون در سال ۲۰۲۱

گوشی iphone 11 Pro

Iphone 11 pro نیز قابلیت های متنوع و جذابی دارد و از نظر مشخصات فنی و سخت افزاری شباهت بسیاری به آیفون 11 پرو مکس دارد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.8 اینچی  مجهز به فناوری Super Retina XDR OLED با رزولوشن 1125 در 2436 پیکسل است و از یک پردازنده 6 هسته ای Apple A13 Bionic (7 nm+) و پردازنده گرافیکی  Apple GPU (4-core graphics) استفاده می کند. این گوشی نیز همانند نسخه پرومکس در ورژن های 64، 256 و 512 گیگابایتی با رم داخلی 4 گیگا بایت عرضه شده است. باتری گوشی دارای ظرفیت 3046 میلی آمپر بر ساعت بوده و از دوربین های 12 مگاپیکسلی برخوردار است. آیفون 11 پرو می تواند برای هر کاربری کاربردی باشد و همانند سال 2020 قطعاً در سال 2021 نیز محبوبیت بالای خودش را حفظ خواهد کرد.

گوشی  هوشمند iphone 11

آیفون 11 عادی نیز از جمله گوشی های هوشمند کمپانی اپل است که در دو سال گذشته به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است چرا که این گوشی در مقایسه با تمامی گوشی های معرفی شده از قیمت کمتری برخوردار است و با داشتن مشخصات و قطعات سخت افزاری بی نظیر می تواند جذابیت بالایی برای هر کاربری داشته باشد. این گوشی از یک نمایشگر 6.1 اینچی مجهز به فناوری Liquid Retina IPS LCD برخوردار است. پردازنده مرکزی آیفون 11 عادی از نوع Apple A13 Bionic 6 هسته ای و پردازنده گرافیکی آن Apple GPU (4-core graphics) است و با داشتن رم 4 گیگابایت در سه نسخه 64، 128 و 256 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار دارد. آیفون 11 عادی همچنین دارای باتری 3110 میلی آمپر بر ساعتی و دوربین های بسیار باکیفیت است و می تواند هر کاربری را راضی کند.

فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل

امروزه فروشگاه های متعددی در زمینه فروش گوشی های هوشمند از برندهای مختلف فعالیت دارند. خرید و فروش محصولات آیفون به دلایل مختلف در کشور ایران با محدودیت های متعددی مواجه است. فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل به عنوان یکی از بزرگ ترین، معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه گوشی های موبایل و لوازم جانبی آن می تواند انواع گوشی های هوشمند را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کمترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار دهد. در این فروشگاه کاربران می توانند علاوه بر خرید گوشی های نو و کارکرده اقدام به خرید آیپد اپل، تب لت، اسمارت واچ ها و لوازم جانبی گوشی بکنند. همچنین در این وبسایت کاربران می توانند از امکانات و خدمات دیگری مانند بخش آموزش، بخش انجمن سایت و ... استفاده ببرند

سخن پایانی

گوشی های آیفون در مدت زمان بسیار کوتاهی توانستند به محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران سراسر جهان برسند به گونه ای که امروزه بیش از 1 میلیارد گوشی فعال آیفون با سیستم عامل انحصاری IOS در سراسر جهان وجود دارد. هر چند که تمامی گوشی های آیفون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در میان مردم جهان جایگاه ویژه ای دارند اما در سال  2021 تعداد خاصی از این گوشی ها با استقبال بیشتری از جانب کاربران مواجه شده اند. از محبوب ترین گوشی های آیفون در سال 2021 می توان به انواع آیفون های 12 و 11 اشاره کرد هرچند که گوشی های دیگر آیفون نیز هنوز محبوبیت بالایی در میان کاربران دارند. کاربران برای خرید انواع گوشی های آیفون، خرید تب لت، خرید ایرپاد 2، خرید لوازم جانبی موبایل و ... می توانند به فروشگاه هاکان موبایل مراجعه نمایند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top