تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/11/27 - 18:20
کد خبر: 385958

تشکیل پرونده سلامت برای دانشجویان پیام‌نور

رییس دانشکده بهداشت علوم پزشکی ایران از تشکیل پرونده سلامت برای دانشجویان دانشگاه پیام نور در قالب یک تفاهم نامه مشترک خبر داد و گفت:انجام پژوهش های کاربردی مشترک و محصول محور و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مهم ترین بندهای این تفاهم نامه هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا؛ دکتر رسول یاراحمدی ضمن بیان این مطلب با اشاره به جزییات تفاهم نامه ارتقای کیفی آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی ایران با دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: به دلیل ساختار آموزشی از راه دور، آموزش مجازی نزدیک به دو دهه در دانشگاه پیام نور مطرح است اما این موضوع در سایر دانشگاه ها سابقه ای حداکثر چند ساله دارد و به دلیل همه گیری کرونا در یک سال اخیر مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور در حوزه آموزش مجازی از زیرساخت های منحصربه فرد است و تکنولوژی خوب و تجربیات ویژه ای دارد که در هیچ یک از دانشگاه های کشور وجود ندارد.

دکتر یاراحمدی خاطر نشان کرد: شاید این پرسش بیان شود که ما هم در دانشگاه علوم پزشکی ایران تمامی نرم افزار های آموزشی مورد نیاز را داریم اما تفاوت در اینجا است که آنها به خوبی می دانند کدام نرم افزار برای درس های تئوری، کدام برای درس های عملی و کارگاه ها و کدام برای آزمون ها مناسب تر است.

وی با بیان اینکه برای توسعه آموزش مجازی، افزایش تسلط اساتید به این نرم افزار های آموزشی را نیز باید مورد توجه قرار داد، افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی برای اعضای هیات علمی دانشگاه  علوم پزشکی ایران از دیگر بندهای این تفاهم نامه است که دانشگاه پیام نور برای این منظور به ما کمک خواهد کرد.

این استاد دانشگاه در ادامه گفت: ما در دانشگاه علوم پزشکی ایران مدعی هستیم که پرچمدار دانشگاه نسل سوم در وزارت بهداشت هستیم یعنی تلاش می کنیم که نتایج تحقیقات مان را به محصول و خدمت تبدیل کرده و ثروت تولید کنیم. بنابراین همکاری ها پژوهشی شرکت های دانش بنیان این دو دانشگاه می تواند ما را به یک دانشگاه نسل سومی نزدیک تر کند.

وی اظهار کرد: وضعیت پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی ایران در سطح بالاتری نسبت به دانشگاه پیام نور قرار دارد اما واقعیت این است که آنها از نتایج پژوهشی کمتر خود نسبت به ما، محصول بیشتری تولید می کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر یاراحمدی در پایان گفت: بر اساس این تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی ایران برای تمامی کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور پرونده سلامت تشکیل می دهد تا از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند شوند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سدهای کشور چقدر آب دارند؟
ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران
افزایش دما از جمعه و ادامه بارش‌های بهاری
اعلام جشن‌های دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س)
افزایش ۴۵ درصدی ارزش واردات کالای اساسی در یک ماه امسال
خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
تسریع در روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت
تجمع دانشجویان‌ بین‌الملل‌ دانشگاه‌های‌علوم پزشکی در حمایت از جنبش دانشجویان
رئیس جمعیت هلال احمر: همه پایگاه‌ها و انبارهای هلال احمر پُر است
فیلم/پنجره‌ای متفاوت به دیدار اعضای تیم ملی فوتسال ایران با رهبر انقلاب
عکس/لحظه کمیاب ایجاد رنگین‌کمانِ دوقلو در آسمان تهران
تمدید مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز
پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد
امضای یک میلیارد دلار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
برنامه وزارت علوم برای طرح امریه دکتری استعدادهای درخشان
تشریح جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده
تسهیلات برگزیدگان المپیاد دانشجویی اعلام شد
دو راهی مهم گروسی در پرونده ایران
کاهش ۲ درصدی بیکاری زنان طی ۲ سال گذشته
استخدام بزرگ آموزش و پرورش در راه است +جزئیات
متهم به قتل دستگیر شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top