تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/12/07 - 12:05
کد خبر: 387082

در نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی به اظهارات انتخاباتی حدادعادل مطرح شد؛

آقای حداد چه کسی شما را پدر ملت قرار داده؟/ چرا با یک توییت آقای قالیباف، سازوکاری که خودتان طراحی کردید را کنار گذاشتید؟

آقای حداد چه کسی شما را پدر ملت قرار داده؟/ چرا با یک توییت آقای قالیباف، سازوکاری که خودتان طراحی کردید را کنار گذاشتید؟

در قسمتی از این نامه آمده است: آقای حداد عادل وقتی از تجربه موفق شورای ائتلاف در انتخابات مجلس یازدهم صحبت می‌کنید منظورتان چیست؟ نکند منظورتان همان پروسه‌ای است که طی آن بیش از یکسال با سازوکار‌های سرکاری عده‌ای را مسخره خودتان کردید و دست آخر با یک توییت آقای قالیباف، سازوکاری که خودتان طراحی کردید را کنار گذاشتید.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اتحادیه جنبش عدالت‌خواه دانشجویی طی نامه‌ای به اظهارات انتخاباتی رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.

متن نامه این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای غلامعلی حداد عادل
ریاست محترم شانا

سلام علیکم

در روز‌های اخیر حضرتعالی اظهاراتی را در نشست اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان مطرح کردید که شایسته دیدیم در همین رابطه چند سوال اساسی را از شما بپرسیم.

حضرتعالی در بخشی از صحبت‌های تان اشاره به دو شقه شدن اصولگرایان کردید و گفتید که "مشکل امروز ما این است که جامعه روحانیت مبارز به طور مستقل راه افتاده و می‌گوید من هم می‌خواهم انتخابات را میزبانی کنم و محور وحدت شوم. حرف بنده به آن‌ها این است که وقتی تجربه موفق شورای ائتلاف وجود دارد چرا آنرا نادیده می‌گیرید؟ باید به گونه‌ای عمل کنیم که کثرت متولی و کثرت پدر در انتخابات کار دست ما ندهد. "

در رابطه با این صحبت‌ها پیش از هرچیز باید درمورد دیدگاه شما در رابطه با مردم بپرسیم. از اظهارات شما چنین برمی آید که گویا مردم عده‌ای طفل صغیر نابالغ هستند در جستجوی پدر و راهنما و شما همان پدری هستید که از بچه میخواهید فکرش را تعطیل کند و سرنوشتش را به دستان شما بسپارد و حال نگرانی شما از عدم همراهی جامعه روحانیت مبارز این است که با این وضعیت برای مردم مشکل "کثرت پدر" بوجود می‌آید.

آقای حداد عادل چه کسی شما را پدر ملت قرار داده که برای خود شأن پدری قائلید؟

آقای حداد عادل وقتی از تجربه موفق شورای ائتلاف در انتخابات مجلس یازدهم صحبت می‌کنید منظورتان چیست؟ نکند منظورتان همان پروسه‌ای است که طی آن بیش از یکسال با سازوکار‌های سرکاری عده‌ای را مسخره خودتان کردید و دست آخر با یک توییت آقای قالیباف، سازوکاری که خودتان طراحی کردید را کنار گذاشتید.

آقای حداد نکند منظورتان از تجربه موفق، مشارکت بیست درصدی تهران است؟

یا اینکه قصد دارید به گنجاندن امثال تالارپشتی و تقوی در لیست نهایی به اسم جوان‌گرایی اشاره کنید.

همه این‌ها قبل از آن است که بخواهیم به مقوله نقد عملکرد مجلس وارد شویم و به صرف پروسه انتخابات مجلس کفایت کنیم وگرنه هنوز سخن بسیار است.

نهایتا باید گفت که این اتحادیه تاکنون یک‌بار به طور رسمی از شما دعوت کرده‌است که در یک جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی شرکت کنید و به سوالات و ابهامات در رابطه با انتخابات مجلس یازدهم پاسخ دهید، اما متاسفانه این درخواست با مخالفت شما مواجه شده‌ است؛ لذا مجددا از شما می‌خواهیم که در یک جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی به میزبانی جنبش عدالت‌خواه شرکت کنید و از کارنامه خود در انتخابات مجلس یازدهم دفاع کنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صفر تا صد انتخاب رشته مقطع دکتری ۱۴۰۳
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top