تاریخ انتشار: شنبه 1399/12/09 - 11:43
کد خبر: 387211

چرخش مهاجم لژیونر برای پیوستن به پرسپولیس

مهاجم لژیونر فوتبال ایران برای پیوستن به پرسپولیس شرایط خود و باشگاه پرتغالی‌اش را تغییر داد تا راهی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی پیدا کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی با این تیم در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر با شناخت ضعف تیمش در امر گلزنی خواهان جذب شهریار مغانلو شد.

این مهاجم بلندقامت که در ابتدای فصل نیز پیشنهاد پرسپولیس را دریافت کرده بود اصرار به لژیونر شدن داشت تا با قرارداد مالی کمتری نسبت به سایر بازیکنانی که در خارج بازی می‌کنند به فوتبال باشگاهی پرتغال رفته و به سانتاکلارا بپیوندد.

عیسی آل کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا که تاثیر بسزایی در فینالیست شدن تیمش داشت به دلیل خوشحالی خارج از عرف در جریان همین بازی‌ها با محرومیت ۶ ماهه کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو شد تا نتواند برای سرخپوشان تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ بازی کند.

آرمان رمضانی و مهدی عبدی نیز در دور رفت فصل جاری لیگ برتر به هیچ وجه نتوانستند انتظارات کادر فنی و هواداران را در غیاب آل کثیر برآورده کنند تا یحیی بار دیگر سراغ مغانلو برای حل مشکل گلزنی تیمش برود.

باشگاه سانتاکلارا پرتغال پس از دریافت پیشنهاد پرسپولیس موافقت خود را تنها با جدایی قرضی مغانلو اعلام کرد و در ازای آن خواستار مبلغ ۷۰ هزار دلار بابت رضایتنامه اش به مدت نیم فصل شد.

مغانلو شخصاً نیز بابت همین مدت حضور در پرسپولیس سه میلیارد تومان درخواست کرد که با مخالفت سرمربی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روبرو شد. یحیی حاضر نشد رتبه بندی‌های مالی بازیکنان خود را با حضور گران قیمت مغانلو به هم بریزد تا رختکن نیز نسبت به این انتقال واکنش منفی نشان دهد.

مغانلو وقتی با مخالفت پرسپولیسی‌ها روبرو شد به دلیل علاقه برای پوشیدن پیراهن این تیم وارد مذاکره با مدیران سانتاکلارا شد تا بتواند شروط این باشگاه را تغییر دهد.

مغانلو خواهان دریافت رضایتنامه قطعی از این باشگاه شد و خواست تا رضایتنامه را در اختیار خودش قرار دهند و کاری به پرسپولیس نداشته باشند. درخواستی که با موافقت شفاهی مسئولان این تیم پرتغالی همراه بوده است اما هنوز رضایتنامه مغانلو صادر نشده است.

باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین پیشنهاد خود به مغانلو اعلام کرده است پولی بابت رضایتنامه اش پرداخت نخواهد کرد و این بازیکن خودش باید مبلغ درخواستی باشگاهش را پرداخت کند اما حاضر است پیشنهاد سه میلیارد تومانی مغانلو را با تغییر مدت آن برای یک فصل و نیم به همراه افزایش معقولانه برای سال آینده مورد بررسی مجدد قرار دهد.

مهاجمی که در تابستان سال جاری اصرار به لژیونر شدن داشت با آمدن زمستان اصرار به بازگشت زودهنگام به فوتبال ایران و پذیرش پیشنهاد قبلی خود از پرسپولیس دارد اما هنوز این انتقال قطعی نشده است تا خیال پرسپولیسی‌ها از داشتن مهاجم جدید آسوده نباشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top