تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/12/28 - 20:15
کد خبر: 389424

تصویب قوانین ایثارگری در نخستین بودجه قرن ۱۴۰۰

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی، تصریح کرد: امیدواریم همه‌ی جانبازان، ایثارگران و پاسدارانی که در راستای اعتلای کشور و ادامه‌ی مسیر شهدا فعالیت و تلاش می‌کنند، پیروز و سربلند باشند و این بیرق خونین را همچنان برافراشته نگه دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه‌ی برگزاری جلسه علنی برای رفع ایرادات شورای نگهبان به متن لایحه بودجه سال آینده، از تصویب قوانین ایثارگری در بخش معیشت، درمان، افزایش حقوق و پرداخت مطالبات جامعه‌ی ایثارگری ابراز خوشنودی و رضایت کرد.

 وی با بیان اینکه مجلس یازدهم در نخستین سال فعالیت خود، قوانین خوبی برای جامعه ایثارگری تصویب کرده، اظهار داشت: به طور کلی باید گفت نمایندگان ملت با دقت نظر و دلسوزی مسائل ایثارگران را دنبال و مصوبات خوبی را در لایحه‌ی بودجه‌ی سال ۱۴۰۰ لحاظ کرده‌اند و از این لحاظ در برخی از تبصره‌های بودجه سال ۱۴۰۰ به مسائل ایثارگران پرداخته شده است و ان‌شاالله که آثار مثبت آنها را ما در عمل شاهد باشیم.

نماینده‌ی مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حلول ماه شعبان و مناسبت‌های آن خاطرنشان کرد: این روزها، روزهای مهمی است چرا که در اوائل شعبان ولادت با سعادت آقا اباعبدالله الحسین و حضرت زین العابدین و سید الساجدین امام سجاد و حضرت ابالفضل العباس علیهم‌السلام، هفته‌ی پاسدار و روز جانباز را در پیش رو داریم و در مجموع آنچه که مربوط به تجلیل از عزیزان ایثارگر است، مناسبت‌های فرخنده‌ی همین ایام است.

 عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی، تصریح کرد: امیدواریم همه‌ی جانبازان، ایثارگران و پاسدارانی که در راستای اعتلای کشور و ادامه‌ی مسیر شهدا فعالیت و تلاش می‌کنند، پیروز و سربلند باشند و این بیرق خونین را همچنان برافراشته نگه دارند.

 سخنگوی هیئت رئیسه‌ی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود از تایید مصوبات لایحه‌ی بودجه‌ی سال 1400 از سوی شورای نگهبان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تایید نهایی لایحه‌ی بودجه‌ی سال 1400 نخستین جلسه‌ی علنی مجلس شورای اسلامی، در سال جدید و روز 15 فروردین برگزار خواهد شد.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
آخرین آمار از تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌ خ»
واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند
راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
واکنش کنعانی به دستگیری دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
طرح انسداد مرزهای شرقی افغانستان آغاز شد
رقم هدیه روز معلم مشخص شد
شکایت خواننده معروف به پلیس فتا
دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور
نتانیاهو: با یا بدون توافق به رفح حمله می‌کنیم
آقای اژه‌ای برای رفع هرگونه نگرانی در تضییع حق طلبه خوزستانی دستور به بررسی مجدد دهید
طباطبایی: اظهارات نصیری تکرار یک شوخی بی‌مزه است/ رسولی:حرف‌های نصیری ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top