تاریخ انتشار: شنبه 1400/01/21 - 12:29
کد خبر: 391591

نامه آیت‌الله موحدی کرمانی به رئیسی، قالیباف و محسن رضایی

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: به زودی نامه ای از طرف آیت الله موحدی کرمانی برای تعدادی از نامزدها نوشته و ارسال خواهد شد و از آنها دعوت می شود تا خلاصه برنامه و رئوس مورد نظر خود در انتخابات و همچنین افراد کلیدی مورد نظر برای کابینه را اعلام کنند تا سپس برای گفتگو تنظیم وقت شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از برنا، «منوچهر متکی»، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان، در رابطه با رایزنی های شورای وحدت با اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ عنوان کرد: دوشنبه هفته گذشته هیات عالی شورای وحدت در نوزدهمین جلسه خود مصوب کرد که با کاندیداهای در معرض نامزدی گفتگو کند. هدف از این گفتگو آشنایی با رئوس برنامه های نامزدها و همینطور عناصر کلیدی کابینه مورد نظر آنها است.

او افزود: در جلسه دیروز و در بیستمین جلسه هیات عالی شورای وحدت تعدادی از نامزدها را مصوب کردیم تا گفتگو با آنها آغاز شود. به زودی نامه ای از طرف آیت الله موحدی کرمانی برای تعدادی از نامزدها نوشته و ارسال خواهد شد و از آنها دعوت می شود تا خلاصه برنامه و رئوس مورد نظر خود در انتخابات و همچنین افراد کلیدی مورد نظر برای کابینه را اعلام کنند تا سپس برای گفتگو تنظیم وقت شود.

متکی خبر داد: این نامه ها برای تعدادی از نامزدها از جمله آقایان رییسی، رضایی و قالیباف و تعداد دیگری از نامزدها ارسال خواهد شد.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان تصریح کرد: نامه ها به افرادی که در معرض نامزدی انتخابات هستند نوشته می شود و طبیعی است هر یک از مخاطبینی که در پاسخ اعلام کند، نامزد نیست مورد اصرار برای گفتگو نخواهد بود.

او ادامه داد: در معرض نامزد بودن برای کسانی تصویب می شود که قانونا می توانند وارد عرصه انتخابات بشوند و این ملاک ما برای تصویب نام و ارسال نامه دعوت است.

متکی در رابطه با حضور اعضای پایداری در جلسات افزود: در این مقطع همه ظرفیت های نیروهای ارزشی و انقلابی در حال سازماندهی  است؛ اولویت شورای وحدت اصولگرایان کار سازمانی است. ما کشور را به ۵ پهنه تقسیم کرده ایم هر پهنه ۶ استان است و منطقه به منطقه کادر تشکیلاتی شورای وحدت را سازمان دهی می کنیم. در آینده نزدیک ۲۰۰ هزار نفر نیروی تشکیلاتی شورای وحدت در سامانه ملی این شورا برنامه ریزی شده اند تا در سطح کشور فعالیت کنند و قطعا بعدا افزایش پیدا می کنند اما امروز اولویت ما سازماندهی نیروهایمان در سطح کشور است.

او ادامه داد: ماه ها قبل مذاکرات اولیه‌ای با دوستان مختلف داشته ایم موضوع هم افزایی و در کنار هم بودن مطرح است ولی امروز ما به سازماندهی مشغولیم و اگر زمینه و شرایط طی یک ماه تا چهل روز آینده فراهم شود و این علاقمندی در میان مجموعه های ارزشی و انقلابی وجود داشته باشد، مطمئنا شورای وحدت از این تجمیع ظرفیت ها استقبال می کند.

متکی در پایان گفت: ما با همه نیروهای ارزشی و انقلابی که مصمم به نقش آفرینی در انتخابات هستند آمادگی همگرایی و هم افزایی داریم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top