تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/01/24 - 21:40
کد خبر: 392069

سهم آمریکا، اسرائیل و متهم سوم در انفجار نطنز

محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: کسانی که می گویند ضربه دشمن را پاسخ ندهید، مامور دشمن یا مهره بازی او هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، و کسانی که می گویند انفجار نطنز، کار اسرائیل برای جلوگیری از مذاکره ایران و آمریکاست، دانسته یا ندانسته، رد پای آمریکا در این اقدام تروریستی را پاک می کنند.

سرویس جاسوسی آمریکا اگر متهم اول انفجار نطنز نباشد -چنان که سال 89 در ماجرای خرابکاری ویروسی نقش اول را داشت- شریک جرم شبکه جاسوسی و خرابکاری های مشترکی است که موساد و ام آی سیکس هم در آن عضویت دارند.

اسرائیل، حداکثر سگ زنجیری آمریکاست و نباید در بازی سران مستاصل این رژیم که تلاش می کنند اسرائیل درمانده را توانمند نشان دهند، افتاد.

بدترین ضربات، نه به خاطر توانمندی حریف، بلکه خیانت در داخل اتفاق می افتد. ضربه ای که وطن فروشان نفوذی وارد می کنند، هیچ دشمن بیرونی نمی تواند.

زدن ردّ وطن فروش های نفوذی از همه مهم تر است. این رد پا به محافلی می رسد که هر وقت آمریکا و اسرائیل مرتکب جنایت و خسارتی می شوند، اینها بلافاصله می گویند صبر استراتژیک پیشه کنید و در تله طرف مقابل نیفتید!

معنای این حرف یکی بیشتر نیست: معطل کردن جبهه خودی و اطمینان دادن به دشمن، حاکی از این که شما خاطر جمع باشید و هر غلطی خواستید، بکنید. ما برای شما حاشیه امنیت می تراشیم! سهم این شبکه در خرابکاری ها کمتر از دو متهم خارجی نیست.

غنی سازی 60 درصد جای خود، مجازات عاملان خرابکاری در نطنز هم جای خود.

برخی منابع خبری از هدف قرار گرفتن کشتی hyperion متعلق به شرکت اسرائیلی "PCC" در سواحل فجیره امارات متحده عربی خبر می دهند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top