تاریخ انتشار: شنبه 1400/02/04 - 11:33
کد خبر: 393219

آغاز مرحله پنجم ثبت‌نام وام دستیاری برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی

معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از آغاز مرحله پنجم ثبت نام وام دستیاری برای دانشجویان ورودی سال ۹۹ و ورودی سال های قبل از آن که موفق به ثبت نام نشده اند، خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، درمان و آموزش پزشکی، دکتر بهزاد تدین با اعلام این خبر افزود: مرحله پنجم ثبت نام وام ویژه دستیاری به منظور پرداخت وام  به دانشجویان متقاضی در سال ۹۹ بر اساس اولویت بندی قید شده در شیوه نامه ابلاغ شده به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، انجام می گیرد.

وی افزود: در مرحله اول ثبت نام که از آبان ماه سال گذشته شروع شد، نام نویسی دانشجویان متقاضی متاهل ورودی سال ۹۶ و قبل از آن، در مرحله دوم و سوم به ترتیب دانشجویان ورودی سال های ۹۶ و ۹۷ و قبل از آن و در مرحله چهارم نام نویسی تمامی دانشجویان  ۹۸ و قبل از آن انجام شد.

معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت یادآور شد: در مرحله پنجم نام نویسی دانشجویان ورودی سال ۹۹ و دانشجویان ورودی سال های قبل از آن که  در مراحل قبل موفق به ثبت نام نشده اند، انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد:دانشگاه ها فرصت دارند تا روز یکم خردادماه اسامی متقاضیان خود را به صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اعلام کنند.

صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال تحصیلی  ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به ۱۰ هزار نفر از دانشجویان مقاطع Ph.D، تخصص و فوق تخصص وام قرض الحسنه به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال اعطاء می کند.

به دنبال تفاهم نامه با بانک عامل مربوطه دانشجویانی که از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به بانک معرفی می شوند، مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه با سود ۴ درصد، به صورت یک جا دریافت خواهند کرد که بازپرداخت آن بعد از تنفس هشت ماهه، در اقساطی ۳۴ تا ۳۶ ماهه خواهد بود.

ثبت‌نام اولیه و افتتاح حساب برای دریافت این وام به صورت الکترونیکی انجام می شود. دانشجویان متقاضی می توانند مراحل افتتاح حساب و ثبت نام را، از طریق موبایل بانک و اینترنت بانک انجام دهند و فقط یک بار برای ارائه و تکمیل مدارک و مباحث مربوط به ضامن به بانک مراجعه کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top