تاریخ انتشار: شنبه 1400/02/25 - 11:20
کد خبر: 395260

سپید الوند بزرگترین شرکت گلخانه‌سازی در ایران

شرکت سپید الوند با بهره مندی از تیمی متخصص و با تجربه و با ااستفاده از دستگاه های مدرن و به روز تاکنون موفق به ساخت پروژه های مختلفی در کشور شده است و این افتخار را دارد که همواره توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در کشور عزیزمان ایران شرکت های گلخانه سازی بسیاری مشغول فعالیت و ارائه خدمات می باشند که در این بین می خواهیم بزرگترین و به جرئت یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه را به شما معرفی نماییم. شرکت گلخانه سازی سپید الوند از سال ۱۳۸۶ وارد عرصه ساخت گلخانه و نصب تجهیزات و راه‌اندازی گلخانه شد. این شرکت فعالیت های متنوعی در زمینه گلخانه سازی ارائه می دهد از جمله: طراحی و اجرای گلخانه از صفر تا صد، نصب گلخانه و نصب تجهیزات گلخانه‌ای. در ادامه به طور کامل فعالیت های این شرکت را خدمت شما ارائه خواهیم نمود.

شرکت سپید الوند با بهره مندی از تیمی متخصص و با تجربه و با ااستفاده از دستگاه های مدرن و به روز تاکنون موفق به ساخت پروژه های مختلفی در کشور شده است و این افتخار را دارد که همواره توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

 سپید الوند بزرگترین شرکت گلخانه‌سازی در ایران

با سپید الوند در مدت زمان کوتاه صاحب گلخانه شوید

درصورتی که امور مربوط به گلخانه سازی خود را به شرکت سپید الوند بسپارید از این بابت آسوده خاطر خواهید بود که این تیم توانایی اجرای صفرتاصد امور گلخانه سازی را دارد و تمامی امور را برعهده خواهد گرفت و شما نیاز نخواهید داشت برای امور مختلف گلخانه سازی و نصب تجهیزات به شرکت های مختلف مراجعه نمایید. سپید الوند در شش مرحله ساده و سریع گلخانه مد نظر شما را آماده خواهد نمود و طراحی آن ها بگونه ای است که شما قادر خواهید بود در تمام فصول از گلخانه خود استفاده نمایید.

با سپید الوند شما در با حداقل زمان ممکن شما صاحب گلخانه ی مد نظر خود خواهید شد این تیم با توانایی بالای خود سعی دارد در مدت زمان کوتاه پروژه مورد نظر شما را تحویل دهد تا شما نیز بتوانید به سرعت فعالیت خود را آغاز نمایید. علاوه بر سرعت و دقت در کار شما میتوانید شرایط و نیازهای خود را برای مشاوران این تیم توضیح دهید تا گلخانه ای مطابق با سلیقه، شرایط، بودجه و نیازهای شما برایتان طراحی و اجرا کنند تا هزینه های بی مورد برایتان کاهش یابد و با بهترین هزینه ممکن صاحب گلخانه شوید.

تیم سپید الوند همواره قبل از شروع کار به شما مشاوره های لازم را ارائه می دهد تا نیازسنجی های لازم را انجام دهد و با توجه به هدف و شرایط شما گلخانه ای مناسب احداث و تجهیزات مورد نیاز را برایتان استفاده نماید.

 

سپید الوند ساخت چه نوع گلخانه هایی را انجام می دهد؟

  • گلخانه اسپانیایی
  • گلخانه ایرانی
  • گلخانه‌های پیش‌ساخته
  • گلخانه تونلی
  • گلخانه پلی‌کربنات
  • گلخانه هیدورپونیک
  • گلخانه شیشه ای

 

گلخانه اسپانیایی

طراحی گلخانه اسپانیایی در ابتدا متعلق به کشور اسپانیا بوده و سپس به دلیل کاربرد بسیاری که این مدل گلخانه داشته در کشورهای مختلف استفاده شد. در کشور ما نیز گلخانه اسپانیایی محبوبیت بالایی دارد و بسیار ساخته و استفاده می شود.

شرکت گلخانه سازی سپید الوند نیز از سال 1389 پا به عرصه ساخت گلخانه اسپانیایی نهاد و در طی این سال ها توانسته با بهره مندی از نیروهای متخصص و تجهیزات مناسب و با کیفیت، گلخانه های بسیاری با این سبک احداث نماید و نظر کاربران را جلب نماید.

برای دریافت مشاوره رایگان طراحی، اجرا و نصب گلخانه میتوانید روی لینک کلیک کنید 

بازدهی بالای این سبک گلخانه سازی موجب شده تا کاربران زیادی به آن علاقه مند شوند و از آن استقبال نمایند.

از ویژگی هایی که این نوع گلخانه را محبوب کرده می توان به مقاومت بالای آن در برابر باد و باران اشاره نمود بطوریکه می توان گفت این نوع گلخانه مقاومت بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارد؛ که این مقاومت بالا را می توان به  دلیل نوع متریال استفاده شده در آن دانست.

شما درصورت نیاز به ساخت گلخانه اسپانیایی می توانید آن را به شرکت گلخانه سازی سپید الوند سفارش دهید. این شرکت با بهترین متریال و قیمت این نوع گلخانه را برای شما احداث خواهد نمود.

گلخانه ایرانی

گلخانه ایرانی دارای سه نوع  سازه تیپ A، تیپ B و تیپ C  هستند. این سه نوع سازه دارای کاربرد ها و ویژگی های متفاوتی هستند. درصورت نیاز به این نوع گلخانه می توانید با شرکت سپیدالوند در ارتباط باشید و کار ساخت آن را به این شرکت بسپارید. سپیدالوند با متریال خوب و باکیفیت و براساس استانداردها این نوع سازه را برای شما اجرا و پیاده سازی خواهد نمود.

گلخانه‌های پیش‌ساخته

گلخانه های پیش ساخته به نوعی از گلخانه گفته می شود که به صورت کیت هایی که شامل تمام اجزای گلخانه است ارائه می شود. این کیت های پیش ساخته قابل حمل بوده و در اندازه های مختلف موجود می باشد که شما با تواجه به هدف و شرایط و موقعیت خود می توانید آن را به شرکت گلخانه سازی سپید الوند سفارش دهید.

 

گلخانه تونلی( کوانست )

از دیگر سازه های گلخانه که دارای ویژگی های مطلوب بسیاری است و نوعی سازه گلخانه ای مهم به شمار می آید، گلخانه تونلی است.

گلخانه‌های تونلی که ساختمان‌های حلقه‌ای دارند مزایا و کاربردهای بسیاری داشته و محبوبیت خاصی در بین مردم دارند. درصورت نیاز می توانید آن را به شرکت سپید الوند سفارش دهید. یکی دیگر از عرصه‌های فعالیت شرکت سپید الوند طراحی و ساخت گلخانه تونلی است که با توجه به شرایط شما برایتان طراحی و اجرا می‌نماید.

گلخانه پلی‌کربنات

گلخانه پلی کربنات نیز امروزه محبوبیت خود را در بین مردم دارد و کاربردهای خاص خودش را نیز دارد. ساخت و اجرای این گلخانه نسبت به سایر گلخانه ها هزینه ی بیشتری دارد اما عموما افراد به دلیل بازدهی و کاربرد بالای آن هزینه ی بالای آن را در نظر نمی گیرند و ترجیح می دهند با توجه به کاربرد و ویژگی های خاص آن این نوع گلخانه را سفارش دهند.

از مزیت هایی که مورد توجه باغبانان و کشاورزان قرار گرفته می توان به مقاومت بالا و عایق بودن این نوع گلخانه در مقابل گرما، سرما و رطوبت، مصرف سوخت کمتر و درنتیجه صرفه جویی در مصرف سوخت، نصب سریع این گلخانه و .... اشاره نمود.

شرکت سپیدالوند همچنین در عرصه ساخت و اجرای گلخانه های پلی کربنات فعال می باشد درصورت تمایل به داشتن این سبک گلخانه می توانید با شرکت سپیدالوند تماس بگیرید.

گلخانه هیدورپونیک

گلخانه هیدورپونیک به نوعی از گلخانه اطلاق می شود که در آن رشد و پرورش گیاهان به جای اینکه درون خاک باشد، درون آب صورت می گیرد. در گلخانه هیدروپونیک مواد مغذی را نیز از همین طریق به گیاهان می دهند.

گیاهانی همچون: گوجه‌فرنگی، فلفل، خیار، توت‌فرنگی و کاهو را با این روش کاشت می کنند.

شرکت سپید الوند علاوه بر ساخت گلخانه هایی که در بالا به آن ها اشاره نمودیم در زمینه ساخت گلخانه هیدروپونیک نیز فعالیت دارد.

گلخانه شیشه ای

یکی از گلخانه های پرهزینه صنعتی را می توان گلخانه های شیشه ای دانست که البته می توان گفت یکی از مقاوم ترین نوع گلخانه نیز می باشد. گلخانه های شیشه ای نیز همچون سایر گلخانه ها مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند. بازهم شرکت بزرگ سپید الوند در ساخت و اجرای این نوع گلخانه ها فعال می باشد و در واقع می توان گفت هرآنچه که از گلخانه و گلخانه سازی مد نظر دارید را می توانید به سپید الوند بسپارید و با هزینه مناسب و درکمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرد و درتمام فصول سال از آن بهره ببرید و نگران چیزی نباشید. حوزه فعالیتی این شرکت بسیار گسترده است و توضیح آن در یک مقاله نمی گنجد بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم جهت آشنایی بیشتر با این شرکت به سایت این شرکت مراجعه نمایید یا با کارشناسان آن ها تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top