تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/02/27 - 14:57
کد خبر: 395522

مدل‌های محبوب برای پرده خانه

همان طور که قبلا نیز ذکر کردیم به دلیل این که این پرده نمای ساده ای دارد پس سبب می شود که برای خانه هایی که دارای فضای بزرگی نیستند بسیار مناسب باشد زیرا ساده بودن آن سبب می شود که فضای شما بزرگ تر بنظر بیاید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در زندگی امروزی همگان خواستار این هستند که با استفاده از تکنولوژی زندگی آسان تری را برای خود رقم زنند. استفاده از وسایل برقی مختلف می تواند شما را در این امر یاری دهد. یکی از وسایلی که با برقی شدن خود توانسته است زندگی بشری را راحت تر سازد استفاده از پرده برقی است. افراد می توانند به راحتی این نوع پرده خاص را در خانه خود استفاده کنند و در هر زمانی که مایل باشند آن را مورد کنترل قرار دهند. یکی از ویژگی های این پرده این است که می توان آن را به راحتی توسط گوشی موبایل نیز مورد کنترل قرار داد و همچنین شما قادر هستید تا این پرده ها را به سیستم هوشمند متصل کنید تا کار برای شما آسان تر گردد. تمام انواع پرده ها قابلیت برقی شدن را دارا می باشند. پس می توان گفت که نوع پنجره و پارچه شما مشکلی در بابت برقی شدن پرده به وجود نمی آورد. وجود این تکنولوژی باعث می شود که شما بتوانید در هر جایی که قرار دارید، حال چه در خانه باشد چه بیرون از خانه به راحتی پرده های خود را کنترل نمایید و این امر زندگی شما را ساده تر خواهد نمود.

مدل‌های محبوب برای پرده خانه

 با این که کنترل کردن پرده توسط موتور برقی کار بسیار آسانی است اما اگر شما سیستم خود را به سیستم هوشمند خانه متصل نمایید قادر خواهید بود تا حتی ساعت آن را نیز کنترل کنید. به این صورت که شما با دادن زمان مشخصی به این سیستم مشخص خواهید کرد که در چه زمانی باید پرده ها باز و یا بسته گردند. به این طریق شما قادر خواهید بود تا به سادگی پرده برقی خود را از هر مکانی برای مثال شرکت خود نیز تحت کنترل در آورید و به گونه ای آن را تنظیم کنید که برای مثال هنگامی که شما در منزل نیستید پرده ها بسته باشند. همچنین کنترل کردن پرده از راه دور این مزیت را دارد که اگر شما فراموش کردید که موقع خروج از خانه پرده های خود را ببنید با کمال آرامش قادر خواهید بود این کار را از محل کار خود نیز انجام دهید و همین کار باعث می شود امنیت خانه شما نیز افزایش یابد.

درباره پرده رومن

این پرده یکی از انواع پرده هایی است که می توان از آن به عنوان مدل ساده نام برد. با این وجود پرده رومن دارای نما و جلوه زیبایی می باشد. حالت باز و بسته کردن پرده های رومن نیز مانند نوع کرکره ای می باشد. همچنین این پرده ها همانند مدل های دیگر بر روی پایه ای در حالت عمودی به بالا جمع خواهند شد. در موقع تولید این پرده ها یک سری چین بر روی آن ایجاد می کنند این امر سبب می شود که در هنگام بستن پرده کار به صورت مرتب و بی عیبی صورت گیرد. با پیشرفت تکنولوژی سیستم هایی درست شده اند که توسط آن ها می توان پرده را به راحتی جمع و باز نمود.

مدل‌های محبوب برای پرده خانه

ویژگی های پرده رومن

یکی از خوبی های پرده رومن این است که در دوخت آن از روشی استفاده می شود که در نتیجه دیگر به استفاده از آستری نیازی نخواد بود زیرا در هنگام تولید آن از دو تکه پارچه بهره برده اند. با استفاده از پرده های رومن می توان نوری که به داخل خانه وارد می شود را به راحتی تنظیم کرد. این پرده به دلیل این که در حالت عمودی بسته می گردد در نتیجه به همین حالت می توان نور را نیز کنترل کرد. در نتیجه این پرده یکی از انتخاب های مناسب برای اتاق خواب شما می باشد. در هنگام دوخت این پرده به دلیل این که از پارچه زیادی استفاده نمی شود در نتیجه میزان قیمت آن بالا نخواهد بود.

قیمت پرده رومن با وجود زیبایی ظاهری به سبب استفاده از پارچه کم در هنگام دوخت، قیمت مناسب تری نسبت به مدل های دیگر دارد.

 پرده رومن سبب می شود که هم فضای درونی خانه شما از نمای خوبی برخوردار باشد و هم قسمت بیرون خانه شما زیبا گردد.

همان طور که قبلا نیز ذکر کردیم به دلیل این که این پرده نمای ساده ای دارد پس سبب می شود که برای خانه هایی که دارای فضای بزرگی نیستند بسیار مناسب باشد زیرا ساده بودن آن سبب می شود که فضای شما بزرگ تر بنظر بیاید.

پرده آشپزخانه

پرده هایی که در آشپزخانه شما استفاده می شوند خود یکی از عواملی هستند که باعث می شوند تا محیط داخلی شما جذاب تر گردد. شما می توانید با طرح های مختلفی از پرده آشپزخانه ظاهری زیباتر را برای آن رقم زنید. پس کسانی که قصد تغییر دادن دکوراسیون آشپزخانه خود را دارند راحت ترین کار برای آن ها عوض کردن پرده آشپزخانه می باشد.

مدل‌های محبوب برای پرده خانه

پرده آشپزخانه کلاسیک

سبک کلاسیک تنها شامل اسباب و اثاثیه خانه و کابینت های آشپزخانه نمی شود بلکه شما حتی می توانید پرده را نیز از این سبک انتخاب کنید. اگر آشپزخانه شما در این سبک هست می توانید با انتخاب پرده هایی که ضخیم تر هستند ظاهر جذاب تری به فضای خود ببخشید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top