تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/03/18 - 13:16
کد خبر: 397808

زاکانی خطاب به همتی و مهرعلیزاده: اگر جرئت دارید بیاید رو در رو مناظره کنیم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به همتی و مهرعلیزاده، گفت: اگر جرئت دارید بیاید در مناظره رو در رو حرف بزنیم و از برنامه‌ها و داشته هایمان صحبت کنیم نه بحث‌های مهم را انگ سیاسی بزنیم و فرار رو به جلو داشته باشیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر دولت را در اختیار بگیرید مهمترین تصمیم و همچنین دستور شما در ابتدای دولت چه خواهد بود؟، اظهار کرد: در ابتدای دولت دستورات و تصمیمات متعددی خواهیم داشت و بدین گونه نیست که یک دستور یا تصمیمی وجود داشته باشد بلکه کشور دارای معضلات متعددی هست که این معضلات متعدد نیازمند تصمیمات عاجل دارد.

وی ادامه داد از این جهت دولت بنده ۹ مورد خط تلاش مستقیم را به فضل الهی در حال دنبال کردن آن هست و ناظر بر تمامی این ۹ مورد اقداماتی به صورت عاجل برای حل مشکلات خواهیم داشت.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مثلاً مهمترین اقدامی که می‌توان در ابتدای دولت مد نظر قرار داد جهش تولید است دومین مورد بحث کارآمدی و ارائه خدمت است یعنی جهش تولید دستورات خاص خود را می‌خواهد و کارآمدی و خدمت، ناظر به تجمیع داده‌ها، دولت الکترونیک و ناظر بر تمرکز زدایی نیز دستورات ویژه خود را می‌طلبد.

زاکانی افزود: تمام این موارد با هم مرتبط هستند که دارای سرفصل‌هایی گوناگونی است و هر کدام بر اساس مقتضیات زمانی به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی در پاسخ به سوال دوم خبرگزاری دانشجو مبنی بر اینکه برخی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری شما را پوششی می‌نامند و همچنین هشتگ‌های در فضای مجازی علیه شما به کار می‌برند نظرتان چیست؟، گفت: بنده معتقد هستم کسانی که علیه من چنین اتهاماتی وارد می‌کنند دستشان خالیست. یعنی کسی که خواب است می‌توان بیدار کرد، اما کسی که خود را به خواب زده است را نمی‌توان بیدار کرد.

وی افزود: یا میگویند بنده پوششی هستم به آن‌ها می‌گویم چرا توهین می‌کنید زیرا این گفته شما هم توهین به بنده محسوب می شود و هم به نامزد اصلی مدنظرشان.

وی افزود: مورد بعدی که بیان می‌کنند این است که می‌گویند اگر ما بیاییم فقر افزایش پیدا می‌کند باید به آن‌ها گوشزد کرد که هنوز برنامه‌هایمان را طرح نکرده ایم که چنین چیزی را بیان می‌کنید چرا خلاف واقعیت‌ها حرف می‌زنید؟ این تهمت‌ها درحالی است که خودشان برنامه ندارند و فقط انشا می‌خوانند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به همتی و مهرعلیزاده، گفت: اگر جرئت دارید بیاید در مناظره رو در رو حرف بزنیم و از برنامه‌ها و داشته هایمان صحبت کنیم نه بحث‌های مهم را انگ سیاسی بزنیم و فرار رو به جلو داشته باشیم.

زاکانی تصریح کرد: متاسفانه در کشور ما همه موارد از جمله فرهنگ، حجاب و فضای مجازی را سیاسی می‌کنند و بعد از آن این مسائل را تبدیل به موضوع امنیتی کرده که این مورد قابل قبول نیست، زیرا این طور رفتار کردند جنایت در حق مردم است.

وی بیان کرد: کشور ما اگر آزادی در درونش نباشد یا عدالت در آن جاری نباشد و حتی موضوعاتی از قبیل استقلال، معنویت نباشد انقلاب به آن اهداف خود نرسیده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه واقعا از رفتار‌های دو نامزد انتخابات در مناظره اول گله‌مند هستم، تاکید کرد: امیدوارم آقایان همتی و مهرعلیزاده برای مناظره امروز خودشان را اصلاح کنند و به جای شانتاژبازی‌ها بیاییم در رابطه با برنامه‌ها صحبت کنیم تا مردم قضاوت کنند که اول چه کسی برنامه دارد و دوم اینکه چه کسی دروغ می‌گوید.

زاکانی در توصیه به دو نامزد اصلاح‌طلب، گفت: رقابت دشمنی نیست یعنی ما ۷ نفر باهم دشمن نیستیم و همیشه بنده ادب را در مقابل ۶ نامزد رعایت کرده ام.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G
سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
کاهش صادرات تسلیحاتی فرانسه به اسرائیل با فشار افکارعمومی
بورس جذاب شد/ کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه
کمک‌های اهدایی به سیل‌زدگان در کارتخوان عبدالحمید!
اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top