تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/03/26 - 09:03
کد خبر: 398830

اعلام شرایط واگذاری خوابگاه دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در تابستان

معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی شرایط اختصاص خوابگاه در تابستان سال جاری را اعلام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی طی اطلاعیه ای شرایط واگذاری خوابگاه دانشجویی در تابستان ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

براساس این گزارش، در این اطلاعیه آمده است، با توجه بـه محدودیت ایجاد شده ناشی از بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایـت فاصـله گـذاری اجتمـاعی و انجام پاره‌ای تعمیرات ضروری برخی از خوابگاه ها، به اطلاع دانشجویان روزانه غیربومی تحصیلات تکمیلی ورودی ماقبل ۹۹ که برای تکمیل فعالیت‌های تحقیقاتی، پژوهشی نیاز به حضور در دانشگاه و خوابگاه در ایام تابستان ۱۴۰۰ را دارند، می‌رساند مطابق با شرایط و فرآیند ذیل از تاریخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ لغایت ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ نسبت به ارائه درخواست خود از طریق پیشخوان خدمت سیستم جامع گلستان اقدام، تا در خصوص اسکان آن‌ها برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

شرایط واگذاری خوابگاه:

۱- دانشجویان مقطع دکتری ورودی ماقبل ۹۹ که آزمون جامع آموزشی دارند یا آزمون جامع خود را با موفقیت گذرانده باشند.

۲- دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی ماقبل ۹۹ دارای پروپوزال مصوب فرآیند ارائه درخواست دانشجویان از طریق پیشخوان در سیستم جامع گلستان ورود به پیشخوان خدمت سیستم جامع گلستان و انتخاب "درخواست بررسی مسائل خوابگاهی" ثبت درخواست دانشجو با ذکر دلایل و مدت زمان حضور (حداکثر ۱۵ شهریورماه) تکمیل فرم تعهد و ارسال آن تایید و ارسال درخواست برای استاد راهنمای مربوطه اعلام نظر استاد راهنما مبنی بر الزام حضور دانشجو در دانشگاه و ضرورت اسکان در خوابگاه و ارسال برای معاون آموزشی دانشکده/ پژوهشکده تایید معاون آموزشی دانشکده/ پژوهشکده، ارسال به امور خوابگاه‌ها بررسی درخواست از طرف امور خوابگاه‌ها و تایید یا عدم تایید متناسب با ظرفیت و در صورت لزوم ارجاع به دانشجو.

با توجه به اینکه دانشجویان پس از دفاع از پایان‌نامه/ رساله ملزم به تخلیه خوابگاه هستند، لازم است در زمان تعیین بازه زمانی حضور تاریخ پایان اسکان خود را برابر با تاریخ دفاع قرار دهند. بدیهی است در صورت دفاع از پایان نامه/رساله و عدم تخلیه به موقع خوابگاه حسب مقررات مربوطه اقدام خواهد شد.

نکات مهم

۱- اولویت واگذاری خوابگاه با دانشجویانی است که در مرحله دفاع از پایان‌نامه / رساله قرار دارند و تا پانزدهم شهریورماه ۱۴۰۰ فارغ‌التحصیل می‌گردند.

۲- خوابگاه‌ها از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۷ شهریور برای پاکسازی، سمپاشی و آماده‌سازی نهایی برای سال تحصیلی جدید بطور کامل تعطیل خواهد بود.

۳- بازه اسکان تابستان پس از پایان نیمسال دوم لغایت ۱۵ شهریور ماه است لذا تاریخ دفاع از پایان‌نامه/ رساله حداکثر تا این تاریخ تنظیم گردد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
دانشگاه‌های آمریکا بوی فلسطین گرفت +عکس
قول عجیب شهید سیدمهدی جلادتی +فیلم
ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
زلفی‌گل: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
چرا نوعثمانی‌های ترک از فلسطین حمایت می‌کنند؟
مهدی طارمی به اینتر پیوست
وعده یحیی گل محمدی به تبریزی‌ها
سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری
وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
چیزهایی که باید والدین کنکوری‌ها این روزها بدانند
مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟
حمله بلاروس به اوکراین؟
یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد
سرمربی سپاهان چگونه مسلمان شد؟
سامانه بارشی جدید از غرب وارد ایران می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top