تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/04/14 - 12:03
کد خبر: 400892

آغاز ثبت‌نام آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی از ۲۳ تیرماه

ثبت نام بیست و یکمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور از ۲۳ تیرماه آغاز می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازمهر، بیست و یکمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در روز پنجشنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

داوطلبان پیش از نام نویسی اینترنتی برای شرکت در آزمون، باید نسبت به تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام کنند و فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی معرفی شده باشند، واجد شرایط نام نویسیِ اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

اصل و کپی مدارک تحصیلی دریافتی از دانشگاه محل تحصیل، شامل مدرک نهایی و ریز نمرات کلیه مقاطع تحصیلی که صحت صدور و تعلق آن، به تصدیق و تأیید و مهر و امضای شعبه امور دانشجویی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوطه و تأیید وزارت امور خارجه در تهران رسیده باشد. (تشکیل پرونده در سامانه mikhak.mfa.ir و دریافت کد رهگیری) الزامی است.

همچنین اصل و کپی کلیه سوابق تحصیلی قبلی در ایران (مدرک پیشنیاز بر اساس مدرک اخذ شده در خارج از کشور، اعم از دکتری، فوق لیسانس، لیسانس، دیپلم، پیش دانشگاهی و ...)، اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (ویژه آقایان)، اصل و کپی گذرنامه های جدید و زمان تحصیل و عکس ۳×۴ از جمله مدارک ثبت نام است.

در صورتی که مدرک دریافتی، فوق لیسانس و بالاتر باشد، ارائه پایان نامه تحصیلی به همراه تأییدیه و مهر دانشگاه محل تحصیل، خلاصه ای از رساله به زبان فارسی، CV، مقالات منتشره و کلیه فعالیت های پژوهشی الزامی است. ارائه ترجمه رسمی کلیه مدارک، چنانچه به زبانی غیر از انگلیسی باشند، الزامی است.

در صورت تکمیل بودن کلیه مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده، دانش آموختگان باید آمادگی خود را جهت شرکت در آزمون به کارشناس ارزشیابی (در مرکز خدمات آموزشی) اعلام کنند تا نام آنها در لیست مرکز خدمات آموزشی ثبت شود.

پس از آن، دانش آموختگان باید در زمان تعیین شده، نسبت به نام نویسی اینترنتی در سایت www.sanjeshp.ir اقدام کنند. در صورت تکمیل نشدن مدارک و اتمام مهلت ثبت نام، این مرکز هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم امکان شرکت دانش آموختگان در آزمون را نخواهد داشت و آنان باید در آزمون های بعدی شرکت کنند.

ثبت نام از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه آغاز می شود و در ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۹ تیرماه پایان می یابد.

داوطلبان باید هر یک از مدارک اعلام شده را اسکن کرده و از طریق پیوند مربوطه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی بارگذاری کنند. پس از ارسال مدارک، دکمه آغاز ثبت نام فعال می شود و با فشار دادن آن، فرم ثبت نام در اختیار داوطلب قرار می گیرد. داوطلبان باید فرم را کامل کرده و با کلیک روی دکمه ثبت نهایی، کد رهگیری را دریافت کنند.

هزینه شرکت در آزمون ارزشیابی دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی ۳ میلیون ریال (۳۰۰ هزار تومان) است که در آغاز ثبت نام، به طور اینترنتی و با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب پرداخت می شود.

بیست و یکمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در روز پنجشنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار می شود و کارت شرکت در آزمون از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۱۹ مردادماه از طریق سایت مرکز سنجش در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی یا شناسنامه خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

آزمون در سالن های آزمون الکترونیک یکی از دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار خواهد شد که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می شود.

مرحله پس از شرکت در آزمون پس از قبولی در آزمون ارزشیابی، طول دوره تکمیلی و تعداد واحدهای درسی بر اساس مصوبات مربوطه توسط مرکز خدمات آموزشی اعلام می شود.

معرفی نامه برای طی دوره تکمیلی، فقط پس از تأیید نمرات در کمیسیون ارزشیابی رشتهی داروسازی صادر خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب +عکس
جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی
بسته ویژه اینترنت رایگان برای معلمان
واکنش رهبرانقلاب به خیزش دانشجویی در جهان +فیلم
یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟
رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند +فیلم
۷ جاذبه دیدنی که شما را به سبزوار می‌کشاند
تنها مرکز چاپ نمایشگاهی در تهران
۵ جراح بینی برتر شهر مشهد در سال ۱۴۰۳
دیدار معلمان با رهبر انقلاب +عکس
اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
نکته اخلاقی آیت‌الله جاودان درباره گناه
واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه +فیلم
مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top