تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/04/16 - 13:35
کد خبر: 401094

معرفی ۴ مدل از بهترین گوشی‌های هواوی

معرفی ۴ مدل از بهترین گوشی‌های هواوی

نمایشگر گوشی پی 40 مجهز به رزولوشن 1080 23 2340 است که نشانگر آن است که نمایشگر آن مدل Wide Full HD می باشد. نمایشگر این گوشی در هر اینچ 422 پیکسل را نمایش می دهد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»، در سال های اخیر شاهد وجود نام گوشی هواوی در کنار ابر قدرت هایی همچون سامسونگ، شیائومی و اپل بودیم که این نشان دهنده آ« است که هواوی توانسته به درجه بالایی از محبوبیت دست یابد. تا سال 2018، کمپانی هواوی با تقاضای زیاد فروش از تمام نقاط جهان رو به رو شد اما این وضعیت خیلی پایدار نبود، چراکه پس از اعمال محدودیت هایی که آمریکا برای شرکت هواوی در نظر گرفت، کاربران دیگر این امکان را نداشتند که از خدمات گوگل پلی بهره مند شوند و این امر باعث این شد که نرخ تقاضای خرید این گوشی به شکل قابل توجهی کاهش یابد؛ اما از طرفی شرکت هواوی با عرضه گوشی های متنوع و بروز، فروش خود را در بازار های اروپایی جبران کرد و به همین دلیل است که هنوز هم این شرکت در کنار ابر قدرت هایی همچون سامسونگ، شیائومی یا اپل پابرجاست و جایگاه خود را حفظ کرده است.

معرفی ۴ مدل از بهترین گوشی‌های هواوی

در صورتی که شما نیز جزو افرادی هستید که خدمات گوگل پلی برایتان مهم نیست، پس گوشی های هواوی برایتان انتخاب مناسبی است و می توانید با بررسی چند مدل از بهترین گوشی های جدید هواوی یک مدل مناسب با سلیقه خود را انتخاب کنید. به همین منظور، ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با 6 مدل از بهترین گوشی‌های هواوی آشنا کنیم، پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید... .

معرفی 4 مدل از بهترین گوشی های هواوی

  1. گوشی هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro)
  2. گوشی هواوی پی 30 (Huawei P30)
  3. گوشی هواوی پی 40 (Huawei P40)
  4. گوشی هواوی پی 40 پرو (Huawei P40 Pro)

گوشی هواوی P30 Pro

طراحی و ساخت

به طور کلی باید گفت، طراحی شرکت هواوی که برای گوشی P30 Pro در نظر گرفته شده، تلفیقی از دو گوشی میت 20 پرو و پی 20 پرو است که در ساخت آن از پنل شیشه ای در قالب فریم فلزی استفاده شده است و همچنین سنسور اثر انگشت نیز بر روی صفحه نمایش بکار برده شده که موجب بالاتر رفتن امنیت گوشی شده است.

تنها تفاوتی که این مدل با گوشی های میت 20 پرو و پی 20 پرو دارد، قسمت دوربین آن است که مدل چینش دوربین ها متفاوت طراحی شده است؛ همچنین باید گفت که زیبایی ظاهری که این گوشی دارد، تنها مدیون شکل خمیده لبه های آن است.

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش گوشی هواوی P30 Pro، 47 اینچ است و می توان گفت که گوشی خوش دستی محسوب می شود. نوع صفحه نمایش این مدل OLED است که در هر اینچ این صفحه حدود 398 پیکسل قابل نمایش است.

دوربین های هواوی پی 30 پرو

در یک کلام باید بگوییم که دوربین های گوشی Huawei P30 Pro فوق العاده اند به همین دلیل این گوشی را بهترین گوشی هواوی می دانند. دوربین اصلی این گوشی از حسگر 40 مگاپیکسلی ساخته شده که شما به راحتی می توانید بهترین کیفیت ها را در گوشی خود ثبت کنید. دوربین سلفی این گوشی نیز از کیفیت 32 مگاپیکسلی بهره میبرد که به نوعی شما می توانید عکس های حرفه ای را به ثبت برسانید.

باتری و سایر ویژگی ها

عملکرد باتری این گوشی بسیار معقول است چراکه هواوی با در نظر گرفتن باتری با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعتی، نظر کاربران را بیشتر به خود جلب کرده است.

حافظه داخلی این گوشی در 3 نسخه 512/256/128 گیگابایت ارائه شده است و حافظه رم آن 8 گیگابایت و دارای سیستم عاملی با اندروید 9 می باشد.

معرفی ۴ مدل از بهترین گوشی‌های هواوی

گوشی هواوی P30

طراحی و ساخت

گوشی هواوی P30 دارای رنگ بندی های زیبایی است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. بدنه این گوشی بسیار مستحکم و سخت جان است. این گوشی نیز همانند مدل P30 Pro دارای قاب شیشه ای و فریم فلزی می باشد و مجهز به سنسور اثر انگشت است.

صفحه نمایش

گوشی هواوی P30 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی است که نوع آن OLED می باشد. حاشیه های اطراف نمایشگر به قدری باریک طراحی شده که با نگاه اول شاید نتوانید متوجه آن ها شوید. باید گفت که پیکسل های این صفحه با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل است که با این خصوصیات باید گفت که این صفحه نمایش Full HD Plus محسوب می شود.

دوربین گوشی هواوی پی 30

کیفیت دوربین های اصلی گوشی پی 30 شامل 40 + 16 + 8 مگاپیکسل است و دوربین سلفی آن با کیفیت 32 مگاپیکسل در این گوشی قرار گرفته است.

باتری و سایر ویژگی ها

باتری این گوشی غیرقابل جدا شدن است و قدرت آن 3400 میلی آمپر می باشد که نسبت به مدل این گوشی، باتری مناسبی محسوب می شود. نسخه اندروید گوشی P30 اندروید 9 است و همچنین حافظه داخلی نسخه های مختلف این گوشی عبارت اند از 512/128/64 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایتی.

گوشی هواوی P40

طراحی و ساخت

شرکت هواوی برای طراحی صفحه نمایش گوشی هواوی P40 از تیپ سنتی ایده گرفته است، چراکه این مدل دارای صفحه تخت و شیشه ای می باشد؛ اما با این حال همچنان می تواند به عنوان بهترین گوشی هواوی در نظر گرفته شود. گوشی هواوی پی 40 از فریم فلزی تشکیل شده که یک برش نسبتا حجیم در قسمت دوربین آن پیاده سازی شده است.

صفحه نمایش

نمایشگر گوشی پی 40 مجهز به رزولوشن 1080 23 2340 است که نشانگر آن است که نمایشگر آن مدل Wide Full HD می باشد. نمایشگر این گوشی در هر اینچ 422 پیکسل را نمایش می دهد.

دوربین گوشی هواوی P40

دوربین های اصلی گوشی هواوی P40 50 + 8 + 8 مگاپیکسل می باشد و کیفیت دوربین سلفی 32 مگاپیکسل است، در نتیجه می توان گفت که این گوشی تجربه عکاسی شیرینی را برای شما رقم خواهد زد.

باتری و سایر ویژگی ها

قدرت باتری این گوشی 3800 میلی آمپر ساعتی است که نسبت به باتری گوشی هواوی P30 بهتر عمل می کند. حافظه داخلی این گوشی 256/128 و حافظه رم آن 8/6 گیگابایت است.

معرفی ۴ مدل از بهترین گوشی‌های هواوی

گوشی هواوی P40 Pro

طراحی و ساخت

اول از همه باید گفت که زیبایی ظاهری گوشی P40 Pro به دلیل نمایشگر تمام صفحه آن است که اول از همه مورد توجه قرار می گیرد. هر 4 گوشه این گوشی حالت گرد مانندی دارد که گوشی را از حالت سنتی خارج کرده است.

صفحه نمایش

نمایشگر  گوشی هواوی P40 Pro دارای نرخ نوسازی 90 هرتز است که این مزیت برای سال 2020 بسیار فوق العاده به حساب می آید. رزولوشن صفحه نمایش پی 40 پرو 1200*2640 پیکسل است که از این لحاظ نیز در سطح خود عالی عمل کرده است.

دوربین های گوشی هواوی پی 40 پرو

این گوشی مجهز به دوربین 4 گانه با کیفیت های TOF + 12 + 40 + 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل است که با این اوصاف میتوان نتیجه گرفت که دوربین های این گوشی بسیار عالی عمل می کنند.

باتری و سایر ویژگی ها

باتری این گوشی همانند گوشی P30 Pro از باتری 4200 میلی آمپر بهره می برد.

کلام آخر

در آخر باید گفت که گوشی ها دارای نسخه های تقلبی زیادی هستند و ممکن است که کاربر با مراجعه به یک فروشگاه غیر معتبر گوشی غیر اصل خریداری کند و تجربه بدی را از گوشی های چینی کسب کند. بنابراین برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی بهتر است به فروشگاه های معتبر و با سابقه مراجعه کنید تا لذت داشتن یک گوشی اورجینال و مناسب را تجربه کنید. از این که تا پایان این مطلب با ما همراه بودید از شما کمال تشکر را داریم.

منبع: مجله مقداد آی تی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top