تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/06/24 - 12:29
کد خبر: 407806

اعلام نتایج آزمون‌های ارزیابی دندانپزشکی و داروسازی

نتایج پانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور و بیست و یکمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور اعلام شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور و بیست و یکمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور ۲۱ مرداد برگزار شده اند.

داوطلبان پانزدهمین آزمون ملی، دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی بودند که پس از تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجاز به شرکت در آزمون ملی بودند.

آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور در دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار شد.

نتایج این آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل مشاهده است و پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون (نظری) لازم است برای شرکت در مرحله دوم آزمون (عملی) از روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ به سایت پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی http://gsia.tums.ac.ir/ic_dentistry_school مراجعه کنند.

همچنین بیست و یکمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور پنجشنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

این آزمون برای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور که پیش از این نسبت به تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام کرده اند برگزار شده است.

بیست و یکمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در سالن های آزمون الکترونیک دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار شد.

نتایج این دوره از آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل مشاهده است.

بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت، حد نصاب های قبولی ۶۰ درصد و ۵۰ درصد نمره کل آزمون که معادل نمرات ۹۰ و ۷۵ (از ۱۵۰ نمره قابل کسب) هستند، در این دوره با ۵ نمره ارفاق به ترتیب به نمرات ۸۵ و ۷۰ کاهش داده شده اند.

بنابراین حائزان نمرات ۸۵ به بالا و ۷۰ تا ۸۴ باید برای ادامه مراحل ارزشیابی مدرک تحصیلی خود، نسبت به انجام مراحل زیر اقدام کنند:

۱. مراجعه به سامانه اینترنتی edd.behdasht.gov.ir و اطمینان از کامل بودن پرونده خود. در صورت نقص در مدارک ارسالی، داوطلب باید از طریق همان سامانه نسبت به رفع نقص اقدام کند.

۲. مراجعه حضوری به میز خدمت مرکز خدمات آموزشی (مستقر در طبقه همکف ساختمان ستاد مرکزی وزارت بهداشت) و دریافت برگه پذیرش برای دانشگاه محل گذراندن واحدهای تکمیلی.

از این دوره، سپردن تعهد محضری برای تمام پذیرفته شدگان الزامی شده است. بنابراین داوطلبان پس از مراجعه به میز خدمت، ابتدا باید فرم تعهد محضری را دریافت و در یکی از دفاتر اسناد رسمی، نسبت به سپردن تعهد اقدام و پس از ارائه تعهدنامه به متصدی میز خدمت، برگه پذیرش دانشگاه خود را دریافت کنند.

افرادی که دارای نقص پرونده هستند، ابتدا مدارک خود را کامل کرده و سپس برای مرحله بعد اقدام کنند و پیش از کامل کردن مدارک، از مراجعه حضوری خودداری کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top