تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/08/23 - 20:47
کد خبر: 413898

فراخوان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت جذب نیروی امریه

از دانشجویان و دانش آموختگان علاقمند دانشگاه درخواست می شود به منظور هماهنگی علاوه بر سایت فوق، اطلاعات خود را از طریق آدرس www.zil.ink/arto_reg ارسال نمایند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فارغ التحصیلان دانشگاهی را در قالب نیروهای امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و رفاه در مراکز استان‌ها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور، جذب می کند.اداره کل توسعه منابع انسانی - امور مشمولین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با توجه به ظرفیت ایجاد ‌‌شده در اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب نیروهای امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و رفاه در مراکز استان‌ها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور استفاده کند. در این راستا با همکاری ادارات کل اجرائی در استانها اقدام به جذب و به کارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی دکتری، فوق لیسانس و لیسانس به صورت 3 برابر ظرفیت نموده است.

گفتنی است جذب امریه بعد از قبولی در آزمون و گزینش امکان پذیر می باشد و دستگاه هیچ تعهدی مبنی بر جذب و بکارگیری متقاضی به صورت امریه ندارد .

بر این اساس متقاضیان امریه سربازی می‌توانند از 18 آبان تا 15 آذر 1400 با مراجعه به سامانه مردم یار (تعاون‌یارقدیم) این وزارتخانه به آدرس اینترنتی taavonyar.mcls.gov.ir از شرایط پذیرش و جذب در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها اطلاع و در صورت تمایل برای اعزام اول بهمن ماه 1400 ثبت نام نمایند. شروع ثبت نام برای اعزام اول اسفند 1400 از تاریخ اول دی 1400 می باشد.

گفتنی است جذب امریه بعد از قبولی در آزمون و گزینش امکان پذیر می باشد و دستگاه هیچ تعهدی مبنی بر جذب و بکارگیری متقاضی به صورت امریه ندارد .

از دانشجویان و دانش آموختگان علاقمند دانشگاه درخواست می شود به منظور هماهنگی علاوه بر سایت فوق، اطلاعات خود را از طریق آدرس www.zil.ink/arto_reg ارسال نمایند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top