تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/09/04 - 10:49
کد خبر: 415037

اسنپدراگون ۸نسل یک در صدر جدول تراشه‌های اندروید قرار گرفت

کنون امتیاز بنچمارک آنتوتو اسنپدراگون ۸ نسل یک فاش شده است و حالا می‌توانیم یک دید کلی از قدرت عملکرد تراشه‌ی پرچم‌دار بعدی کوالکام داشته باشیم. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، امتیاز بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل یک احتمالا جدیدترین موردی است که از مرز یک میلیون آنوتوتو عبور خواهد کرد. این امتیاز باعث شده اسنپدراگون بعدی در جایگاهی بالاتر از دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک قرار گیرد. این درحالی است که زمان زیادی از شکستن رکورد امتیاز یک میلیون توسط دایمنسیتی نمی‌گذرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کوالکام اخیرا نشان داده است که نام پردازنده‌های موبایلی اسنپدراگون را با استفاده از «شماره‌های سری و شماره‌ی نسل تک رقمی» تغییر خواهد داد؛ خبری که باعث شد گمانه‌زنی‌هایی درمورد طرح نام‌گذاری اسنپدراگون ۸ نسل یک منتشر شود.

اکنون امتیاز بنچمارک آنتوتو اسنپدراگون ۸ نسل یک فاش شده است و حالا می‌توانیم یک دید کلی از قدرت عملکرد تراشه‌ی پرچم‌دار بعدی کوالکام داشته باشیم. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، امتیاز بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل یک احتمالا جدیدترین موردی است که از مرز یک میلیون آنوتوتو عبور خواهد کرد. این امتیاز باعث شده اسنپدراگون بعدی در جایگاهی بالاتر از دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک قرار گیرد. این درحالی است که زمان زیادی از شکستن رکورد امتیاز یک میلیون توسط دایمنسیتی نمی‌گذرد.

اسنپدراگون 8 نسل یک در بنچمارک آنتوتو در صدر جدول تراشه‌های اندروید قرار گرفت

برای مقایسه باید اشاره کنیم گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۲۱ الترا با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ که در حال‌حاضر بهترین پردازنده‌ی کوالکام محسوب می‌شود، در محدوده‌ی ۷۰۰ هزار تا ۸۰۰ هزار است. تراشه‌ی بعدی کوالکام که قبلا با نام اسنپدراگون ۸۹۸ نیز شناخته می‌شد، احتمالا با نام اسنپدراگون ۸ نسل یک معرفی خواهد شد و سرعت عملکرد اسنپدراگون ۸۸۸ را افزایش خواهد داد.

انتظار می‌رود این پردازنده برپایه‌ی فرایند چهار نانومتری تولید شود. گفته می‌شود اپل نیز قصد دارد تراشه‌ی A16 آیفون ۱۴ را با فرایند چهار نانومتری تولید کند، بنابراین پس از معرفی هر دو پردازنده‌ی یادشده، مقایسه‌ی آن‌ها بسیار جذاب خواهد بود.

درحال‌حاضر مقایسه‌ی مستقیم قابل انجام نیست؛ زیرا بنچمارک آنتوتو به‌اصطلاح کراس‌پلتفورم نیست و نتایج آن در دو سیستم‌عامل اندروید و آی‌اواس متفاوت است. با توجه به خبرها و اطلاعاتی که درمورد اسنپدراگون ۸ نسل در دسترس قرار گرفته است، به‌نظر می‌رسد این تراشه یکی از قدرتمندترین نمونه‌های جهان خواهد بود، زیرا فعلا حداقل در امتیاز بنچمارک آنتوتو در صدر جدول قرار دارد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top