تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/09/04 - 12:38
کد خبر: 415054

میکروبلیدینگ ابرو توسط ماهرترین ابروکار تهران

در قسمت‌های قبل اشاره کردیم که این روش نیمه دائمی است و بعد از مدتی نیاز به ترمیم دارد. با توجه به اینکه ماندگاری نتیجه برای متقاضیان مهم است، این مسئله باید به دقت مورد توجه قرار بگیرد

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، میکروبلیدینگ یک روش برای آرایش ابروهاست که می‌توان گفت نه آنچنان موقت است و نه کاملاً دائمی. این عمل در واقع یک تکنیک زیبایی است که در آن فُرم و شکل ابروها طراحی می‌شود و ابروها متراکم‌تر به نظر می‌رسند. ممکن است برای شما نیز پر کردن ابرو با استفاده از مداد یا ژل خسته کننده شده باشد. در واقع این روش‌ها برای طولانی مدت اثر مطلوبی ندارند و البته حالت غیر طبیعی نیز ایجاد می‌کنند. میکروبلیدینگ ابرو به شما کمک می‌کند تا یکسال نیازی به آرایش ابروهای خود نداشته باشید و با خیال راحت از منزل بیرون بروید. این تکنیک به خصوص در خانم‌هایی که ابروهای کم پشت و نازکی دارند و مایل‌اند فرم و تراکم دلخواه خود را به صورت دائم در ابروهایشان ایجاد کنند، پرکاربرد است.

در ادامه بیشتر در مورد میکروبلیدینگ و جزئیات آن به صورت مفصل توضیح می‌دهیم.

میکروبلیدینگ ابرو توسط ماهرترین ابروکار تهران

مراحل میکروبلیدینگ

جلسه اول میکروبلیدینگ تقریبا 2 ساعت به طول می‌انجامد که به صورت سرپایی بوده و بهتر است آمادگی قبل از این فرایند را داشته باشید. البته مراحل این عمل در جلسات مشاوره و قبل از عمل به طور کامل برای شما توضیح داده می‌شود اما ما نیز به صورت خلاصه به آن می‌پردازیم. برای انجام این عمل در مرحله اول از کرم‌های بی‌حس کننده برای بی‌حسی بخش ابرو و بافت اطراف آن استفاده می‌شود.

در مراحل بعد شکل و فُرم مد نظر شما به صورت دستی کشیده می‌شود و دو ابرو قرینه سازی می‌شوند. در بیشتر موارد از ماسک‌های مخصوص رنگدانه‌ای برای ایجاد حالت مد نظر ابرو استفاده می‌شود و در صورتی که باز هم به رنگ بیشتری احتیاج باشد، از رنگدانه‌ها استفاده می‌شود. تا زمانی که تراکم و فُرم ایده‌آل ایجاد نشود از رنگ بیشتری در میکروبلیدینگ استفاده می شود.

نتیجه این عمل بسیار طبیعی بوده و در صورتی که مراقبت‌های قبل و بعد از عمل به خوبی مورد توجه قرار بگیرند، می‌توان نتیجه ایده‌آل و راحتی کسب نمود. علاوه بر این نکات انتخاب کلینیک و پزشک مناسب نیز در کسب رضایت متقاضیان تاثیر بسیار زیادی دارد. به طوری که اگر یک کلینیک معتبر و با سابقه که از تجهیزات به ‌روز استفاده می‌کند را انتخاب کنید، قطعاً نتیجه بهترین کسب می‌کنید.

مزایای میکروبلیدینگ چیست؟

از مزایای خاص و اصلی میکروبلدینگ این است که این روش نه موقت است و نه دائمی. یعنی در صورتی که از مدل ابروی طراحی شده راضی نبودید، می‌توانید مطابق با سلیقه خود طرح میکروبلیدینگ را عوض کنید. رنگ‌های استفاده شده در این روش به نور آفتاب حساس‌اند و بعد از 1 سال از بین می‌روند. همچنین این روش خیلی موقت نیست و در صورتی که از طرح ایجاد شده رضایت داشتید می‌توانید تا یکسال از آن لذت ببرید.

از دیگر مزایای این روش کم درد بودن آن است. در این روش از بی‌حسی موضعی برای عمل استفاده می‌شود. علاوه بر این‌ها، میکروبلیدینگ نتایج بسیار طبیعی داشته و حالت ابروی شما را طبیعی نگه می‌دارد؛ این مزیت نسبت به تتو ابرو بسیار مطلوب است. یک مزیت دیگر این روش هم کم بودن هزینه آن نسبت به بسیاری از روش‌ها مثل کاشت ابرو است.

میکروبلیدینگ ابرو توسط ماهرترین ابروکار تهران

معایب میکروبلیدینگ

همین ابتدا باید بگوییم که این روش به خودی خود هیچ عیب و ضرر خاصی ندارد؛ اما در صورتی که کادر درمانی تجربه کافی نداشته باشد و یا اینکه این عمل در یک کلینیک نامعتبر انجام شود، ممکن است میکروبلیدینگ عوارض و معایبی داشته باشد که شما را درگیر کند. برخی از معایب و عوارض احتمالی این تکنیک شامل:

  • در صورتی که فرد به رنگدانه‌ها حساس باشد بهتر است قبل از انجام میکروبلیدینگ تست حساسیت بدهد. در صورتی که فرد به این رنگ‌ها حساس باشد پوست او دچار خارش، قرمزی و سایر علائم حساسیت می‌شود.
  • در صورتی که کادر درمان تجربه کافی نداشته باشند، به دلیل دستی بودن این روش ممکن است ابتدا و انتهای ابروها یکپارچه نباشد و یا اینکه بافت پوست‌ آسیب ببیند.
  • ممکن است ماندگاری طرح ایجاد شده کمتر از حد معمول باشد.
  • در صورتی که فشار دستی در مراحل میکروبلیدینگ به درستی تنظیم نشود، ممکن است خونریزی بیشتر شود.
  • در صورت عدم دقت کافی در حین عمل، ممکن است حالت ایجاد شده در ابرو طبیعی نباشد.

کاندیدای مناسب میکروبلیدینگ

به طور کُلی تمام افرادی که از حالت ابروهایشان رضایت ندارند، می‌توانند از میکروبلیدینگ برای اصلاح بلند مدت آن استفاده کنند. شما نیز ممکن است از اصلاح روزانه ابروهایتان خسته شده باشید. بنابراین شما نیز می‌توانید از این روش استفاده کنید اما در صورتی که شرایط زیر را دارید بهتر است قبل از اینکار با پزشک مشورت کنید:

  • اگر در دوران بارداری هستید بهتر است اینکار را به تعویق بیاندازید.
  • در صورتی که در دوران شیردهی هستید باید این کار را به بعد از شیردهی موکول کنید.
  • میکروبلیدینگ در دوران قاعدگی توصیه نمی‌شود.
  • در صورتی که شکستگی ابرو دارید باید با پزشک مشورت کنید.
  • اگر بیماری مزمن فشار خون و دیابت کنترل نشده دارید بهتر است از این تکنیک استفاده نکنید.
  • در صورتی که داروی خاصی مثل داروهای رقیق کننده مصرف می‌کنید، قبل از اینکار با پزشکتان مشورت کنید.
  • در صورتی که در ناحیه مورد نظر دچار سوختگی یا آفتاب سوختگی شده‌اید بهتر است از این روش استفاده نکنید.

مراقبت‌های قبل از میکروبلیدینگ

برای اینکه در طی میکروبلیدینگ ابرو راحت باشید و همچنین بهترین نتیجه را کسب کنید، بهتر است مراقبت‌ها و نکاتی که قبل از این عمل لازم است را به خوبی رعایت کنید. این نکات شامل:

  • از یک هفته قبل وکس ابرو یا برداشت با موچین را انجام ندهید.
  • از یک هفته قبل پاکسازی پوست یا لایه برداری انجام ندهید.
  • از روز قبل از عمل ورزش نکنید
  • سعی کنید از محصولاتی که دارای ویتامین‌ A هستند استفاده نکنید.
  • از محصولاتی که دارای ویتامین E هستند استفاده نکنید.
  • یک هفته قبل از عمل از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید و در صورت لزوم به پزشک اطلاع دهید تا آنها را جایگزین کند.
  • چند ساعت قبل از عمل قهوه یا محصولات کافئین دار ننوشید.
  • حتماً برای انجام میکروبلیدینگ به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. استفاده از این روش در مراکز نامعتبر و آرایشگاه‌ها ممکن است باعث ایجاد عوارض نامطلوبی شود که شما را از انجام اینکار پشیمان می‌کند.

 

آیا می‌توان میکروبلیدینگ را پاک کرد؟

همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم ممکن است بعد از انجام میکروبلیدینگ از حالت و فُرم ابروها رضایت نداشته باشید و مایل به پاک کردن آن باشید. در این مورد نیازی به نگرانی نیست و اثرات این تکنیک راحت پاک می‌شود. رنگ‌هایی که در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرند هیچ لکه‌ای به جای نمی‌گذارند و به راحتی پاک می‌شوند. برای پاک کردن یا ریمو این رنگ‌ها از حلال‌های مخصوصی استفاده می‌کنند رنگ را کاملا از بین می‌برد.

البته باید توجه داشته باشید که در روزهای ابتدایی بعد از انجام میکروبلیدینگ ابرو، رنگ‌ها ابروها بسیار تیره است و بهتر است تا ثابت شدن نتیجه نهایی و کمرنگ‌تر شدن آن صبر کنید؛ چرا که ممکن است از یک طرف از عمل انجام شده رضایت داشته باشید و از سویی دیگر راحت‌تر بتوانید آن را ریمو کنید. بنابراین در روزهای اول نیازی نیست که نگران پر رنگ بودن بیش از حد ابروها باشید.

این تکنیک چقدر دوام دارد؟

در قسمت‌های قبل اشاره کردیم که این روش نیمه دائمی است و بعد از مدتی نیاز به ترمیم دارد. با توجه به اینکه ماندگاری نتیجه برای متقاضیان مهم است، این مسئله باید به دقت مورد توجه قرار بگیرد. به طور کُلی می‌توان گفت که میکروبلیدینگ بین 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد و مدت زمان دقیق آن به نوع پوست و کیفیت ارائه خدمات بستگی دارد. به عنوان مثال این روش در کسانی که پوست چرب دارند کمتر از سایر افراد ماندگاری و دوام خواهد داشت.

پس از گذشت چند ماه از کاشت ابرو، اگر ترمیم نکنید، ابرو دچار کمرنگی می‌شود. پس از 18 ماه می‌توانید ابروهای خود را ترمیم کنید و حتی نتایجی بهتر از قبل دریافت کنید.

میکروبلیدینگ ابرو توسط ماهرترین ابروکار تهران

آیا میکروبلیدینگ درد دارد؟

گاهی ممکن است کسانی که به میکروبلیدینگ ابرو احتیاج داشته باشند، از ترس درد این روش از اینکار خودداری کنند. بهتر است بدانید که قبل از انجام این تکنیک از پماد یا ژل‌های بی‌حسی استفاده می‌شود. حتی برای افرادی که بی‌حسی برای آنها ناموثرتر است، پماد دوباره شارژ می‌شود و بعد عمل اصلی شروع می‌شود. البته کمی احساس سوزش در حین انجام عمل طبیعی است اما در مورد درد زیاد باید گفت که غیر ممکن است.

مراقبت‌های بعد از میکروبلیدینگ

مراقبت‌های بعد از میکروبلیدینگ به منظور حفظ زیبایی و نتایج این تکنیک صورت می‌گیرد. دوام این روش و نتایج آن تا حد زیادی به مراقبت‌های بعد از عمل بستگی دارد. این مراقبت‌ها 7 تا 14 روز بعد از عمل میکروبلیدینگ صورت می‌گیرد و باعث می‌شود تاثیر و کارایی آن افزایش پیدا کند. در ادامه به این نکات اشاره می‌کنیم:

  • فعالیت‌های سنگین بدنی و عرق کردن تا 1 هفته بعد از عمل مجاز نیست.
  • تا 4 هفته سعی کنید از قرار گرفتن جلوی نور آفتاب و یا برنزه کردن خودداری کنید.
  • استفاده از آب، لوسیون و صابون بعد از این عمل ممنوع است.
  • به استخر،سونا و حمام داغ نروید.
  • از خوابیدن روی صورتتان خودداری کنید.
  • پوست ابروی خود را دستکاری نکنید.
  • از مصرف الکل و تنباکو خودداری کنید.
  • تا چند روز غذا و خوراکی‌های تند مصرف نکنید.
  • بعد از ترمیم پوست از محصولات آرایشی و بهداشتی محافظت کننده مثل کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

اگر به دنبال جایی معتبر هستید که میکروبلیدینگ ابرو را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت برای شما انجام دهد، صرفا با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۳۴۶۳ ( خانم کیمیا خداجو )  در تماس باشید تا ضمن مشاوره تلفنی مرکز معتبر جهت میکروبلیدینگ ابرو به شما معرفی گردد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top