تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/09/16 - 17:08
کد خبر: 416724

رونمایی از کارت عضویت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی

کارت عضویت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی همزمان با روز دانشجو رونمایی و نام یکی از اعضای برتر انتخاب شده به صورت نمادین توسط معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در این کارت ثبت شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، جمال رحیمیان در آئین پایانی مسابقه فرهنگی – هنری رویتاب و انتخاب عضو برتر سازمان دانشجویان تصریح کرد: ما در دو سال گذشته به دلیل شرایط کرونا، امکان برنامه‌های حضوری را نداشتیم و نگران بودیم که گرامی‌داشت روز دانشجو بی‌حضور دانشجو و بدون هیچ برنامه‌ای، سپری شود.

رونمایی از کارت عضویت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی

وی تاکید کرد: روز دانشجو از لحاظ فرهنگی، سیاسی و صنفی و حتی تاریخ سیاسی کشور یک نقطه عطف و یک روز بسیار ارزشمند می‌باشد.

پیش از سرپرست معاونت فرهنگی، مهدی عباسی رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی ضمن تبریک روز دانشجو به عنوان روز پاسداشت آگاهی، بیداری، شجاعت، ایثار، فداکاری و ظلم‌ستیزی گفت: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی به عنوان تشکیلات دانشجویی این نهاد، مأموریت خود را رشد و توانمندسازی دانشجویان در گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و کارآفرینی قرار داده است. بر این اساس متعهد به تشکیل شبکه اعضا و گسترش این شبکه است.

وی افزود: برای تشویق دانشجویان به عضویت در سازمان دانشجویان و بهره‌مندی از خدمات متعدد و وسیع این سازمان و امکان خدمت‌رسانی بهتر سازمان دانشجویان به دانشجویان سراسر کشور، امسال اولین دوره انتخاب عضو برتر سازمان دانشجویان را برگزار کردیم.

عادل تقوی مدیرکل اداره راهبری امور فرهنگی جهاد دانشگاهی نیز در این برنامه گفت: امیدواریم دانشجویان همواره پیگیر دانش و علم‌اندوزی و علم نافع باشند و به وظایف اجتماعی خود در کنار تحصیل علم بپردازند.

وی افزود: بخشی از فلسفه نام‌گذاری این روز نقش جدای از فضای دانش و علم‌آموزی دانشجویان بوده که در قالب فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی بروز پیدا کرده و خودش را نشان داده است.

تقوی در خصوص سامانه رویتاب جهاد دانشگاهی و برگزاری مسابقه روز دانشجو در این بستر نیز خطاب به دانشجویان تصریح کرد: دو مجموعه معاونت فرهنگی و سازمان دانشجویان بستری را فراهم کردند که در حوزه‌های مختلف، از جمله نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، جشنواره‌های متنوع و متعدد در موضوعات متفاوت و با گستره کشوری و بعضاً در برخی از برنامه‌ها در حوزه بین‌المللی، از این بستر به خوبی استفاده شود و نیازهایی که فکر می‌کنیم در فضای فرهنگی مورد نیاز هست و شاید به نظر ما نرسیده، شما به عنوان مخاطبان اصلی این پیام‌ها را به ما منتقل کنید.

در آئین پایانی مسابقه فرهنگی – هنری رویتاب و انتخاب عضو برتر سازمان دانشجویان و پس از بررسی‌های صورت گرفته در شورای مدیران؛ میلاد آقایی (واحد کردستان)، فاطمه بابایی (واحد لرستان)، امیرعلی برومند (خراسان رضوی) به عنوان نفرات برگزیده و فاطمه آزادی (استان زنجان)، حمیدظهرپیما (استان گیلان)، محمدمهدی سلیمانی (استان مرکزی)، فائزه خوش خوی (استان آذربایجان غربی)، سحر قلی‌زاده طهرانی (دانشگاه صنعتی اصفهان)، محمدحسین صداقتی (استان خراسان جنوبی) و نسرین کرم زاد (استان زنجان) به عنوان اعضای شایسته تقدیر انتخاب شدند.

همچنین از کارت عضویت سازمان دانشجویان نیز رونمایی و نام یکی از اعضای برتر انتخاب شده به صورت نمادین توسط معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در این کارت ثبت شد.

معاونت فرهنگی با همکاری سازمان دانشجویان به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و با هدف پرورش، ترغیب، ترویج، هدایت و حمایت از تولید آثار هنری دانشجویان در فضای مجازی، مسابقه فرهنگی– هنری رویتاب را در بخش‌های ادبیات (شعر و داستان کوتاه)، هنرهای تجسمی (عکس، کارتون، نقاشی)، کلیپ (تک‌گویی، بیان خاطره، روایت طنز و…)، نماهنگ و آواز و فیلم کوتاه (مستند و داستانی) با موضوع چالش‌ها و فرصت‌های کرونا برای دانشجویان برگزار کرده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top