تاریخ انتشار: شنبه 1400/09/20 - 14:48
کد خبر: 417118

سجادی: از نگاه حمایتی سعید محمد قدردانی می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه‌های متنوعی از سوی مناطق آزاد برای تیم ملی فوتبال و گردشگرانی که قرار است به واسطه جام جهانی ۲۰۲۲ به این جزیره بیایند، در نظر گرفته شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: این نشست نقطه عطفی در ورزش کشور خواهد بود و از همه دست اندرکاران که زمینه‌ساز برای این تفاهم‌نامه شدند، تشکر می‌کنم.

سجادی: از نگاه حمایتی سعید محمد قدردانی می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان افزود: بحث تقویت فوتبال از اواخر سال 99 استارت خورد و بنا به دلایلی یک مقدار روند آن کند شد. از زمانی که افتخار حضور در وزارت ورزش و جوانان را پیدا کردم، سعی کردم این روند را سریع‌تر کنیم و بتوانیم زمینه همکاری و ایجاد این تفاهم نامه را ایجاد کنیم.

سجادی خاطرنشان کرد: خوشبختانه زمینه این تفاهم‌نامه ایجاد شد و قرار است که یک زمین چمن طبیعی در راستای این تفاهم‌نامه در کیش ایجاد شود.‌‌‌ برنامه‌های متنوعی از سوی مناطق آزاد قرار است برای تیم ملی و گردشگرانی که قرار است به واسطه جام جهانی به این جزیره بیایند، فراهم خواهد شد.

وی ‌گفت: امیدواریم این شرایط به دیگر مناطق آزاد کشور گسترش پیدا کند. قرار است امکانات جزیره کیش به عنوان نقاط قوت فوتبال و ورزش ایران در اختیار قرار بگیرد و از این امکانات در جهت پیشبرد اهداف حوزه ورزش و جوانان کشور استفاده کنیم.

سجادی تصریح کرد: اهداف و برنامه‌های ما فقط به ورزش ختم نمی‌شود، چون بخش عظیمی از حوزه کاری ما مربوط به حوزه جوانان می‌شود. بعد از تفویض اختیار که به مناطق آزاد انجام شد، قرار است که دفتر فدراسیون فوتبال در مناطق آزاد کیش احداث شود و این آمادگی‌ از سوی مناطق آزاد وجود دارد که دیگر فدراسیون‌ها و باشگاه‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس بتوانند این دفاتر را در جزیره کیش احداث کنند.

وی گفت: از نگاه حمایتی سعید محمد به خاطر همکاری که با وزارت ورزش و جوانان و رشته‌های مختلف دارد، قدردانی می‌کنیم. موضوع تحول میزبانی‌ها برای رویدادهای بین‌المللی یکی از مباحث مطرح شده ما با محمد بود. مناطق آزاد ما شرایط متفاوت و ظرفیت‌های مختلفی دارند و می‌توان از هر کدام از این مناطق آزاد برای میزبانی‌ از یک رویداد بین‌المللی بهره گرفت.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در مناطق آزاد می‌توان سنگین‌ترین‌ رویدادها را برگزار کرد؛ چون خیابان‌ها و فضاهای مناسبی دارند. درخواست کردیم‌ تا آماده شدن زمین جدید جزیره کیش، زمین‌های شماره یک و دو این جزیره به‌سازی شود که در اختیار تیم ملی قرار بگیرد و تیم برای حضور در جام جهانی آماده شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد
نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در شورای نگهبان تایید شده است
بارزانی به تهران سفر می‌کند
دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
مصوبه قانونگذاران آمریکایی برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل
ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
امیرعبداللهیان با وزیر خارجه گامبیا دیدار کرد
امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
تشدید اعتراضات فلسطینی/ جنبش مشترک دانشگاه‌های جهان
کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
مینی بوس حادثه‌ساز در شهرستان سامان وارد یک حسینیه شد
پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد
۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
عضو ارشد حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از قبلی هاست
تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه
تمجید میرجلال‌الدین کزازی از «مست عشق»
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top