تاریخ انتشار: شنبه 1400/09/20 - 16:02
کد خبر: 417123

مزیت‌های رزرو آنلاین ویلا و سوئیت در آشفته بازار قیمت‌ها

همچنین لازم است بدانید در سامانه لیدوماتریپ علاوه بر ویلا و سوئیت، امکان اجاره اقامتگاه بوم گردی و نیز رزرو هتل و هتل آپارتمان هم وجود دارد و شما می توانید انواع اقامتگاه را با قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری از طریق لیدوما اجاره کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یکی از دغدغه‌های مسافران پیش از سفر، هزینه‌های مربوط به آن است و عمده‌ی هزینه های سفر مربوط به اقامتگاه است. در این بین نرخ اجاره ویلا و سوئیت در شمال نوسانات بیشتری داشته و مسافران را بیشتر دچار نگرانی می‌کند. علاوه بر این، این روزها با فراهم آمدن زیرساخت های گردشگری، سفر به مناطق شمالی حتی بیشتر از گذشته رونق گرفته است و در بسیاری موارد هجوم بیش از حد مسافران و گردشگران به این استان ها موجب ایجاد برخی از مشکلات مانند ترافیک سرسام آور، چهره ناخوش شهری، گرانی و ... برای مردم محلی می شود.

گرانی ها و مصائب شهرهای شمالی در ایام تعطیل

این گرانی ها نه تنها مسافران بلکه مردم محلی را نیز تحت فشار قرار می‌دهد. یکی از آزار دهنده ترین آشفتگی ها برای مسافران همین آشفتگی نرخ اجاره بهای اقامتگاه هاست. مسافران شمال کشور در انتخاب محل اقامت به چندین دسته تقسیم می شوند. بزرگ ترین گروه کسانی هستند که برای گذراندن تعطیلات اقدام به اجاره ویلا یا سوئیت می کنند. برای مثال ترافیک و حجم زیاد مسافران در برخی از مقاطع سال به سمت رامسر چنان زیاد است که فرصت را برای برخی از افراد سودجو فراهم می کند که با افزایش بی دلیل و بدون منطق هزینه اجاره روزانه ویلا در رامسر از این فرصت بیشترین استفاده را ببرند.

همچنین عدم نظارت موثر بر روی قیمت گذاری توسط صنوف مختلف و نهادهای اثر گذار باعث آشفتگی و سردرگمی مردم در بازار خدمات شده می شود. در این میان استارتاپ ها و شرکت های بسیاری به منظور رفع این مشکلات و دغدغه های مسافران شکل گیری و آغاز به کار کردند. به طوری که دیگر دست دلالان کوتاه شده و نمی توانند با هر نرخی که دلشان می خواهد خانه‌ها را اجاره دهند. کافی است شما یکی از این وبسایت های معتبر را پیدا کرده و از این پس اجاره اقامتگاه های سفرتان را از طریق همان وبسایت انجام دهید.

راه حل سامانه های رزرو آنلاین اقامتگاه چیست؟

مزیت‌های رزرو آنلاین ویلا و سوئیت در آشفته بازار قیمت‌ها

این استارتاپ ها با ساخت یک بازی دو سر بُرد، در مرحله اول یک درآمد پایدار برای صاحبان ملک ایجاد کردند و در مرحله دوم توانستند هزینه های اقامت را تا حدودی کاهش دهند. امروزه خانه ها یا فضاهای خالی بسیاری وجود دارد که هیچ استفاده ای از آن ها نمی شود، سامانه های رزرو آنلاین با وصل کردن صاحبان این خانه ها به مسافرانی که به دنبال محل اقامت می گردند درواقع به هر دو گروه کمک می کنند. بنابراین با این شیوه هم صاحب خانه یک درآمد جدید برای خود ایجاد می کند و هم مسافر علاوه بر هتل یا پارک یک انتخاب عالی دیگر نیز پیش روی خود دارد. به این ترتیب دیگر برای اجاره ویلا در بندر انزلی یا هر شهر شمالی دیگر نیازی نیست هزینه های گزافی که دلالان از شما می خواهند را بپردازید.

لیدوماتریپ درگاهی امن و مطمئن برای رزرو انواع اقامتگاه

مزیت‌های رزرو آنلاین ویلا و سوئیت در آشفته بازار قیمت‌ها

وبسایت گردشگری لیدوماتریپ با بیش از 7 هزار مورد اقامتگاه در سراسر ایران (بیش از 400 شهر و روستا)، در کنار همه مسافران از هر نقطه‌ای خواهد بود و تیم پشتیبانی مجموعه لیدوما از آغاز تا پایان سفر و اقامت در سفر به صورت 24 ساعته و رایگان پاسخگوی مسافران است و در جهت رفع مشکلات احتمالی و پاسخگویی به سوالات مسافران تلاش می کند.

برای رزرو و اجاره انواع اقامتگاه، پس از وارد شدن به سایت لیدوما و انتخاب شهر مقصد تمامی اقامتگاه های موجود در شهر مقصد را به همراه اطلاعات کامل و تصاویر آن ها در یک صفحه مشاهده می کنید و با توجه به شرایطی که از محل اقامت خود در نظر دارید نسبت به رزرو و اجاره اقدام کنید. به طور مثال برای اجاره ویلا در چالوس، در نوار جستجوی مربوط به شهر مقصد نام چالوس را وارد کنید و از بین بیش از 100 مورد ویلا و سوئیت موجود در سایت، نزدیک ترین مورد به استاندرادهایتان را با توجه به نیاز و سلیقه‌تان انتخاب ورزرو کنید.

همچنین لازم است بدانید در سامانه لیدوماتریپ علاوه بر ویلا و سوئیت، امکان اجاره اقامتگاه بوم گردی و نیز رزرو هتل و هتل آپارتمان هم وجود دارد و شما می توانید انواع اقامتگاه را با قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری از طریق لیدوما اجاره کنید.

مزیت‌های رزرو آنلاین ویلا و سوئیت در آشفته بازار قیمت‌ها

توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که مسافران پس از رزرو رایگان و تایید از سمت میزبان، برای پرداخت آنلاین وجه تنها سایت را طرف حساب خود خواهند دانست و هیچ گونه مراوده مالی با شخص میزبان نخواهند داشت. لیدوماتریپ نیز به محض تحویل اقامتگاه توسط میهمان، با صاحبان ملک تسویه حساب خواهد کرد. در این میان کلیه رزرو ها در صورت درخواست میهمان و رعایت شرایط کنسلی مندرج در سایت قابل کنسل شدن و یا تغییر تاریخ ورود خواهد بود. پس از کنسلی درصورت رعایت اصول ذکر شده در سایت وجه دریافتی به میهمان بازگردانده می شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G
سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
کاهش صادرات تسلیحاتی فرانسه به اسرائیل با فشار افکارعمومی
بورس جذاب شد/ کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه
کمک‌های اهدایی به سیل‌زدگان در کارتخوان عبدالحمید!
اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top