تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/10/12 - 09:09
کد خبر: 419503

پرسشنامه آنلاین اول فرم

با استفاده از پرسشنامه آنلاین، نظرسنجی آنلاین یا فرم ساز اول فرم می توانید رایگان پرسشنامه خود را آنلاین کنید آن را به اشتراک گذارید و اکسل را دانلود کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سازمانها میتوانند با نظرسنجی از کاربران در مورد خدمات و تولیدات خود دادههای کاملی گردآوری کرده و از رضایتمندی و نظرات جامعه هدف آگاه باشند که این امر منتج به کیفیت بهتر و تعالی بیشتر خواهد شد. که این امر با استفاده از نظرسنجی آنلاین و با توزیع پرسشنامه آنلاین میسر خواهد بود.  همچنین دانشجویان و پژوهشگران با استفاده از پرسشنامه آنلاین می توانند به راحتی داده های خود را جمع آوری کنند و از دردسرهای جمع آوری کاغذی داده ها دور باشند. کسب و کارهای مجازی هم می توانند برای نظرسنجی سایت، بلاگ یا صفحه خود از فرم ساز آنلاین استفاده کنند.

پرسشنامه آنلاین اول فرم

در عصر کنونی و با توسعه و گسترش روزافزون تکنولوژی و فناوری اطلاعات در جهان، به ویژه در چند سال اخیر با همه گیری بیماری کرونا یا همان کووید 19 و گرایش به سوی فضای مجازی، بسیاری از نهادها و سازمانها برای آگاهی از نظریات مشتریان و کسب اطلاعات جامعه هدف خود، استفاده از فرمهای نظرسنجی آنلاین را در دستور کار خود قرار داده اند و این نوع نظرسنجی امروزه از مرتبه و موقعیت خوبی برخوردار می باشد. سایت اولفرم با استفاده از پرسشنامه های آنلاین این فرصت را در اختیار سازمان ها، دانشجویان، پژوهشگران و صاحبین کسب و کار قرار می دهد که در زمان کوتاه تر و با هزینه کمتر بازخورد و عکسالعمل گسترده تری از جامعه هدف را گردآوری نماید.

 

پرسشنامه آنلاین، نظرسنجی آنلاین و فرم ساز در اصل یک مفهوم دارند ولی در زیر به صورت جداگانه توضیح داده شده اند:

پرسشنامه آنلاین چیست؟

پرسشنامه آنلاین رایگان یا همان پرسشنامه اینترنتی ابزار اینترنتی است که افراد برای جمع آوری داده های میدانی از آن استفاده می کنند. تقریبا همه ما فرم های اینترنتی را پر کردیم. پرسشنامه آنلاین همان فرم های اینترنتی هستند که به منظور جمع آوری داده ها استفاده می شوند.

نظرسنجی آنلاین چیست؟

نظرسنجی آنلاین نوعی نظرسنجی است که در آن شرکت کنندگان پاسخ‌ها را از طریق اینترنت می‌دهند، به طور معمول با مجموعه‌ای از سوالات در یک صفحه وب روبرو هستند و سوال‌ها را در همانجا پاسخ می‌دهند. سازنده نظرسنجی آنلاین می‌تواند آن را برای پاسخگویی به همه باز نگه دارد یا تنها گروه منتخبی از افراد را برای پاسخگویی انتخاب کند. نظرسنجی‌های آنلاین گزینه ‌ای انعطاف پذیر و راحت هستند و برای شناخت افکار عمومی به وقت کمتری نیاز دارند. نظرسنجی‌های آنلاین رایگان، بسیار آسان و در عرض چند دقیقه قابل انجام هستند.

نظرسنجی‌های آنلاین به ابزاری پیش فرض برای بسیاری از محققان بازار تبدیل شده است. این دلیل خوبی دارد. اغلب اوقات سهولت دسترسی به استفاده از نظرسنجی های آنلاین به خودی خود مسائلی را ایجاد میکند.

فرم ساز چیست؟

اگر مدیر یک وبسایت هستید، حتما باید با فرم ساز آشنا باشید؛ فرم ساز در واقع ابزاری است که می توان با آن بدون هیچ تخصص خاصی ( برنامه نویسی، کد نویسی و … )، به راحتی فرم ساخت.

فرم ساز (Form Builder) یک پلتفرم است که به افراد اجازه ساخت فرم را بدون کوچک ترین زحمتی می دهد؛ به طور کلی، اکثر افرادی که دانش کافی را برای چاپ و نمایش اطلاعات ندارند و می خواهند فرم های پر تعدادی را بسازند، به سمت استفاده از فرمساز می آیند.

 

چرا از پرسشنامه آنلاین استفاده کنم؟

تقریبا از تمامی جهات پرسشنامه آنلاین نسبت به پرسشنامه کاغذی برتری دارد:

  • در پرسشنامه آنلاین نیازی به هزینه کاغذ نیست
  • با ساخت پرسشنامه آنلاین نیاز شما می توانید طیف گسترده تری از جامعه هدف را انتخاب کنید
  • با ساخت پرسشنامه آنلاین می توانید زمان زیادی را صرفه جویی کنید زیرا نباید برای پیدا کردن افراد مختلف زمان صرف کنید.
  • شما با طراحی پرسشنامه آنلاین و ارسال آن به پاسخ دهندگان این امکان را به پاسخ دهندگان می دهید تا در هر موقعیتی هستند (خانه، محل کار، مترو و …) به راحتی به فرم شما پاسخ دهند. در پرسشنامه آنلاین تمام جواب ها خوانا و واضح هستند و ناخوانایی معنی ندارد.
  • با طراحی پرسشنامه آنلاین با توجه به عدم حضور فیزیکی افراد از انتقال و انتشار بیماری های واگیردار مثل کرونا جلوگیری می کند.
  • در پرسشنامه اینترنتی با توجه به اینکه پاسخ دهنده طراح فرم را مشاهده نمی کند سوگیری کمتری وجود دارد.
  • در پرسشنامه آنلاین با زدن یک دکمه توسط پاسخ دهنده پاسخ ها به صورت خودکار ذخیره می شود و شما به راحتی می توانید فایل اکسل را دانلود کنید؛ و دیگر نیازی به کار سخت و اعصاب خردکن انتقال داده ها به اکسل یا spss نیست.
  • در پرسشنامه آنلاین می توانید بین سوالات رابطه برقرار کنید یا به عبارتی پرسشنامه خود را هوشمند کنید.
  • در پرسشنامه اینترنتی شما می توانید برای پرسشنامه خود تم دلخواه قرار دهید یعنی رنگ، فونت، سایه و عکس دلخواه قرار دهید

 

پرسشنامه آنلاین اول فرم

 نظرسنجی آنلاین اول فرم چیست؟

  اول فرم یک نرم افزار اینترنتی ساخت پرسشنامه آنلاین هست که توسط جمعی از متخصصان کامپیوتر، علوم انسانی و تحقیقات بازار طراحی شده است. کار با این نرم افزار فوق العاده ساده است و به راحتی می توانید پرسشنامه های خود را تبدیل به فرم اینترنتی کنیدپرسشنامه آنلاین رایگان اول فرم در تعداد سوال های پرسشنامه و همچنین در تعداد پاسخ های دریافتی توسط پاسخ دهندگان هیچ محدودیتی ندارد.

 

ساخت پرسشنامه آنلاین در اول فرم بی نهایت ساده است:

1- در سایت ثبت نام کنید.

2- دکمه ایجاد فرم جدید را بزنید و سوالات خود را اضافه کنید.

3- در صورت تمایل می توانید تم هم بسازید

4-  لینک پرسشنامه را برای پاسخ دهندگان ارسال کنید (ایمیل،واتساپ، اینستاگرام و ….)

5- فایل اکسل پاسخ ها را دانلود کنید .

 

 

فرم ساز اول فرم با سایر فرم سازها چه تفاوتی دارد؟

 در سایت اول فرم با یک پرسشنامه آنلاین فارسی روبرو هستید که تمامی منوها فارسی هستند، راهنمای نرم افزار فارسی هست هم راهنمای کلی دارد هم راهنمای جامع که تمامی بخش ها را به صورت فارسی توضیح داده. علاوه بر این راهنماها در تک تک بخش های سایت راهنمای سریع به صورت علامت سوال وجود دارد که کاربر با یک کلیک می تواند در مورد همان بخش راهنمایی دریافت کند.

پشتیانی سایت به صورت فرم تماس با ما و شبکه های اجتماعی رایج یعنی واتساپ و تلگرام کاملاَ در اختیار کاربران قرا داردکاربری سایت بسیار ساده هست و به صورت drag&drop می توانید سوالات خود را در فرم قرار دهید. می توانید سوالات را کپی کنید یا به بالا و پایین بکشید. پرسشنامه آنلاین گوگل یکی از مطرح ترین نرم افزارها در دنیاست ولی در سایت های پرسشنامه خارجی این امکانات کمتر وجود دارد مثلا ساخت پرسشنامه آنلاین گوگل برای کاربران فارسی آنچنان راحت نیست و منوها، راهنماها و پشتیبانی فارسی ندارد و همنچنین بسیاری از سایت های خارجی مثل سروی مانکی یا گوگل فرم امکاناتی مثل سفارشی کردن صفحه پیام موفقیت آمیز را ندارند.

پرسشنامه آنلاین اول فرم

امکانات پرسشنامه آنلاین اول فرم

در طراحی پرسشنامه آنلاین با اول فرم با امکانات زیادی روبرو هستید که بخشی از آن در زیر آمده است.

 

ساخت و ویرایش تم

کاربری جالب و آسان ساخت تم – انتخاب پس زمینه دلخواه – لوگوی دلخواه – انتخاب فونت – انتخاب سایه و حاشیه فرم – انتخاب دکمه – قابلیت ویرایش – سفارشی کردن – ذخیره و انتخاب تم ها – و

تنظیمات عمومی فرم

قرار دادن عنوان و توضیحات فرم – امکان زمانبندی اتوماتیک – پشتیبانی از  فرم های بزرگ  – قابلیت گذاشتن صفحه بررسی – قابلیت ضد اسپم – امکان محدود کردن ارسال – امکان غیرفعال کردن فرم – امکان  رمزگذاری فرم – قابلیت تغییر متن پیام موفقیت آمیز – امکان ویرایش تمام قسمت ها در هر زمان – زمانبندی – برچسب گذاری – محدود کردن ارسال برای هر پاسخ دهنده  –  و

فیلدها و تنظیمات آن

امکان انتخاب بیش از 20 نوع فیلد – قابلیت Drag&Drop  – امکان صفحه بندی – قابلیت جابجایی سوالات – جدول سوالات – قابلیت گذاشتن آپلود فایل – امضای الکترونیک  –  فیلد تاریخ شمسی – بخش بندی کردن – اجباری کردن پاسخ  –  غیرتکراری کردن پاسخ – قایلیت نمایش در موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر  و….

 

مشاهده و دانلود پاسخ ها

مدیریت پاسخ ها  – مشاهده جزئیات پاسخ ها  – مرتب سازی پاسخ ها  – دانلود اکسل پاسخ ها  – فیلتر پیشرفته پاسخ ها  –
ویرایش پاسخ ها  – پرینت از پاسخ ها  – قابلیت نیمه تمام کردن پاسخ ها   – و

 

ساخت روابط منطقی

روابط بین سوالات – روابط منطقی در صفحات – روابط منطقی در صفحه پیام موفقیت آمیز – بدون محدودیت در تعداد شرط –
سفارشی کردن کامل صفحه پیام موفقیت آمیز – و

 

ساخت گزارش و تنظیمات آن

امکان ساخت انواع نمودار – ساخت آسان نمودار – ساخت جدول – لینک/کد گزارش – نمودارهای تعاملی – به اشترک گذاری – تنظیمات داده های نمایشی – تنظیمات نمودار/جدول – تغییر چیدمان

 

پرسشنامه آنلاین رایگان اول فرم

بسیاری از امکانات پرسشنامه آنلاین اول فرم رایگان هست بدین معنی که در نسخه رایگان می توانید بدون محدودیت در فرم سوال ایجاد کنید و بدون محدودیت فرم خود را ارسال کنید و پاسخ ها را دریافت کنید.

پرسشنامه های آماده اول فرم

در سایت اول فرم بیش از 800 پرسشنامه آماده در زمینه روانشناسی، مدیریت، علوم اجتماعی و ... وجود دارد که افراد به راحتی و تنها با یک کلیک می توانند آن را در حساب کاربری خود قرار دهند.

 

 

برای استفاده از سایت کافیست وارد سایت www.avalform.com با اول فرم همراه شوید و رایگان شروع کنید

پرسشنامه آنلاین اول فرم : کاربری ساده؛ امکانات فوق العاده

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top