تاریخ انتشار: شنبه 1400/12/14 - 14:06
کد خبر: 426051

مدیرعامل پرسپولیس به دلیل گران تر بودن برند سرخپوشان واکنش نشان داد

مدیرعامل پرسپولیس به دلیل گران تر بودن برند سرخپوشان واکنش نشان داد

رضا درویش در حاشیه جلسه خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مورد اینکه آیا قرار است برای واگذاری اموالی به پرسپولیس اضافه بشود،اظهار داشت: این‌ها باید مجاری قانونی خودش رات سر بگذارد. صرف اینکه بگویم این برای پرسپولیس بود، مجاری قانون و حقوقی باید بگویند. شاید آن روزی که به نام پرسپولیس می‌شده شاید اثری از دولت در آن ملک وجود داشته است. از این جهت صرف اینکه بگوییم اینجا و آنجا را داریم افاقه نمی‌کند. باید مجاری قان پشون بگویند آیا هنوز هم می‌توانیم آنجا را داشته باشیم یا نه.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،

مدیرعامل پرسپولیس به دلیل گران تر بودن برند سرخپوشان واکنش نشان داد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه ارزش نسبی که در دارایی شناسایی شده چقدر است، گفت: ورزشگاه‌هایمان را قیمت گذاری کردند. ارزش برند قابل قیاس با ارزش ملک نیست. ملک چیزی نیست. اگر اعتراض نکردیم به خاطر این بود که؛ از در این مجموعه بیرون بروید و آمار بگیرید ببینید طرفداران پرسپولیس بیشتر هستند یا استقلال؟ زمانیکه برند قیمت گذاری می‌شود بر اساس نفوذ و طرفدار و جامعیت آن است.

وی افزود: از همین جهت قیمت ما شاید خیلی بیشتر از این‌ها باشد. ولی چون یک کار نویی است شاهد مثالی ندارد که بگویند یک بار دیگر یک برند را قیمت گذاری کردند که سوای جامدات، عواطف هم برای قیمت گذاری باشد. بنا شد در مرحله اول به فرابورس برود. بعد در قیمت گذاری مجدد کشف قیمت شود. یقینا قیمتی که شایسته پرسپولیس است درارتباط با باشگاه‌های دیگر مشخص می‌شود.

درویش در خصوص اینکه آیا ممکن است روزی 51درصد به هواداران برسد، گفت: این مسائل را سازمان بورس باید پاسخگو باشد. کاری تکنیکی و تخصصی است. بدون مطالعه نمی توان جواب داد. مطمئنا اگر به نتیجه برسند که امکامن این کار هست، انجام می‌دهند.

وی در مورد که به نظر می‌رسد در صورت‌های مالی ذخیره گیری لازم انجام نشده، عنوان کرد: تا جایی که مشخص بود ذخیره ها را گرفته اند. شاید یک سری اسناد بود که هنوز ارائه کامل نشده‌اند. آن ها کامل شوند ذخیره‌شان گرفته می شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه یکی از ابهامات ارزشگذاری این است که؛ بهتر بود از ناحیه مشاوران سرمایه گذاری شرکت تامین سرمایه ارزشگذاری انجام می‌شد اما ظاهرا این کار توسط کارشناسان دادگستری انجام شده، عنوان کرد: این یک کار تخصصی و حرفه‌ای سازمان بورس است. باید از آن تشکیلات سوال شود. قریب 40 سال است این کار را انجام می دهند و باید از آن ها سوال شود.

وی در مورد آخرین شرایط تیم پرسپولیس گفت: تیم شرایط خوبی دارد. 2-3 مصدوم داریم که امیدواریم بتوانند در ادامه مسابقات به تیم کمک کنند. خداراشکر پرسپولیس جوانان و پشتوانه خوبی دارد. پرسپولیس با این کادرفنی توانایی که دارد از همه بازیکنان می‌تواند به نحو احسن استفاده کند و آمادگی این را دارد که به جایگاه اصلی خودش برسد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب +عکس
جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی
بسته ویژه اینترنت رایگان برای معلمان
واکنش رهبرانقلاب به خیزش دانشجویی در جهان +فیلم
یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟
رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند +فیلم
۷ جاذبه دیدنی که شما را به سبزوار می‌کشاند
تنها مرکز چاپ نمایشگاهی در تهران
۵ جراح بینی برتر شهر مشهد در سال ۱۴۰۳
دیدار معلمان با رهبر انقلاب +عکس
اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
نکته اخلاقی آیت‌الله جاودان درباره گناه
واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه +فیلم
مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top