تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/12/24 - 08:14
کد خبر: 427186

امکان ثبت‌نام جاماندگان آزمون دکتری وزارت بهداشت فراهم شد

مهلت مجدد ثبت نام برای جاماندگان آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی(PH.D)و دکتری تخصصی پژوهشی یا فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۴۰۱ فراهم شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی(PH.D)و دکتری تخصصی پژوهشی یا  فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی یکشنبه ۲۲ اسفند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://www.sanjeshp.ir/ پایان یافت.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش  پزشکی، مهلت مجدد ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱ برای جاماندگان از ثبت نام و یا افرادی که قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند، از نیمه دوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ فراهم خواهد شد.

طبق تقویم اعلامی وزارت بهداشت، آزمون کتبی پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی(PH.D )و دکتری تخصصی پژوهشی یا  فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی روزهای دوم، سوم و چهارم تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد بود.

همچنین امکان شرکت پذیرفته شدگان یا انصرافی های آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۴۰۰، در آزمون سال ۱۴۰۱ فراهم شد.

داوطلبان برای شرکت در آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی صرفاً مجاز به انتخاب یکی از دوره های دکتری تخصصی یا پژوهشی هستند و باید در فرم ثبت نام نسبت به انتخاب یکی از آنها اقدام نمایند.

دانشجویان نیمسال آخر تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای با ارائه گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ  ۳۱ شهریور سال آینده، مجاز به شرکت در آزمون هستند و داوطلبان حداکثر مجاز به ثبت نام در دو رشته یا مجموعه (با در نظر گرفتن مدارک مورد پذیرش آن رشته) که در دو نوبت متفاوت برگزار می شوند، هستند.

افرادی که تاریخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولی دانشگاه است، لازم است در تاریخ مقرر (مندرج در برگ اعزام) به خدمت اعزام شوند. بدیهی است در صورت قبولی در دانشگاه و دارا بودن سایر شرایط و ضوابط، چنانچه داوطلبان طبق مقررات نظام وظیفه ترخیص شوند می توانند ادامه تحصیل دهند. در غیر این صورت غایب محسوب شده و مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top