تاریخ انتشار: شنبه 1400/12/28 - 19:14
کد خبر: 427669

مهدوی‌کیا: برگزاری بازی دوستانه برای تیم ملی لازم است

مهدوی‌کیا: برگزاری بازی دوستانه برای تیم ملی لازم است

سرمربی تیم امید ایران گفت: برای صعود امیدها به المپیک نیاز به برنامه درست و بازی دوستانه داریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ایرنا، مهدی مهدوی‌کیا در جریان اردوی تیم فوتبال امید اظهار داشت: این مرحله اول اردو بود تا بازیکنانی که در لیگ یک، دو و سه بازی کردند را ببینیم و پتانسیل کل کشور دیده شود. در مرحله بعد نیز قرار است بازیکنان لیگ برتری به ما اضافه شوند. امیدواریم از این فرصت‌ها برای آماده سازی خودمان برای مسابقات ازبکستان استفاده کنیم.

وی افزود: از بین نفرات دعوت شده سعی کردیم بهترین‌ها را به تیم بیاوریم. یکی دو اردوی دیگر قبل از مسابقات خواهیم داشت تا با آمادگی کامل شرکت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در مورد سطح آمادگی بازیکنان گفت: در ایران همیشه استعداد خوبی وجود دارد و از نظر پشتوانه هیچگاه مشکلی نداشتیم. همچنین قصد داریم با تیم زیر ۲۱ سال در مسابقات حاضر شویم و خودمان را برای مسابقات مقدماتی المپیک آماده کنیم. شاید این موضوع تبعاتی داشته باشد و تیم‌ها با بازیکنان سنین بالاتر به مسابقات بیایند اما برنامه ریزی این است که با بازیکنان زیر ۲۱ سال شرکت کنیم.

مهدوی کیا اضافه کرد: از نظر استعدادی شرایط خوبی داریم اما از نظر بازی دوستانه و امکانات شرایط چندان خوب نیست. اردوهای کمی داشتیم. از رقبا خیلی عقب هستیم. در گروه سختی با قطر و ازبکستان همگروه‌ شده‌ایم. آنها مدت زیادی در اردو حضور دارند ولی این دلیل نمی‌شود که فوتبال ما پا پس بکشد. جوان‌های خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم قدم‌های خوبی برداریم.

وی تاکید کرد: حدود ۲۶ بازیکن لیگ برتری زیر ۲۱ سال در اردوی ما حضور خواهند داشت و طبق برنامه ریزی از ۲۰ فروردین اردوی دیگری داریم. قصد داریم از تعطیلات یک ماهه لیگ استفاده کنیم. اگر یکی دو بازی دوستانه انجام دهیم اوضاع بهتر خواهد شد تا بازیکنان را در شرایط مسابقه نگه داریم.

سرمربی تیم امید ایران تاکید کرد:  متاسفانه در این اردو نتوانستیم به هماهنگی برسیم. برای برگزاری بازی از قبل برنامه ریزی شده بود. امیدوارم در هفته آتی با یکی از تیم‌های لیگ برتری بازی کنیم اما در اردوهای بعدی نیاز داریم تیممان را بسنجیم. برگزاری بازی دوستانه واقعا لازم است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با این امکانات امکان صعود به المپیک وجود دارد یا خیر، گفت: به نکته خیلی خوبی اشاره کردید. برای رسیدن به موفقیت به ابزار نیاز دارید و اگر تعامل و تفاهم بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون جریان داشته باشد و اردو داشته باشیم و بازی برگزار کنیم اوضاع بهتر خواهد شد. بازیکنان ما در باشگاه هایشان شاید فیکس نباشند و به همین خاطر باید در شرایط مسابقه قرار بگیرند. شرایط مسابقات بین المللی متفاوت است. کار سخت است و اگر آسان بود ۴۴ سال طول نمی‌کشید. با برنامه درست با این پتانسیل می‌توان این اتفاق را رقم زد اما به برنامه درست نیاز داریم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
آخرین آمار از تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌ خ»
واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند
راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
واکنش کنعانی به دستگیری دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
طرح انسداد مرزهای شرقی افغانستان آغاز شد
رقم هدیه روز معلم مشخص شد
شکایت خواننده معروف به پلیس فتا
دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور
نتانیاهو: با یا بدون توافق به رفح حمله می‌کنیم
آقای اژه‌ای برای رفع هرگونه نگرانی در تضییع حق طلبه خوزستانی دستور به بررسی مجدد دهید
طباطبایی: اظهارات نصیری تکرار یک شوخی بی‌مزه است/ رسولی:حرف‌های نصیری ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top