تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/01/15 - 09:57
کد خبر: 428509

عوامل تعیین کننده قیمت میلگرد پلی اتیلن توسط پکیلون فاش شد!

میلگردهای پلی اتیلن دارای رنگ بندی های مختلفی هستند. این رنگ ها شامل استخوانی، مشکی، سبز، زرد، قرمز و آبی و سایر رنگ ها می شود. خرید میلگرد پلی اتیلن با رنگ های مختلف مستلزم پرداخت هزینه ای متفاوت می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هر کسی از شما که بخواهید برای محل کار خود یک محصول ویا یک متریال خریداری کنید، احتمالا قبل از خرید برای اطلاع از قیمت‌ها از چند تامین کننده و فروشنده، استعلام میگیرید تا بتوانید با بهترین قیمت، خرید خود را انجام دهید. ممکن است در این جمع آوری قیمت‌ها، با قیمت‌های مختلف مواجه شوید و این سوال برایتان پیش بیاید که چرا در یک متریال یا محصول که کیفیت یکسانی دارد قیمت های مختلفی وجود دارد. در ادامه میخواهیم شما را با عوامل تعیین کننده‌ی قیمت که روی یکی از پر استفاده‌ترین و پرکاربردترین متریال‌های صنعتی متاثر است آشنا کنید.

فشارهای اقتصادی، نوسانات قیمتی و تحریم ها از جمله تهدیدهایی بودند که در سال های اخیر کمر بسیاری از کسب و کارها را خم کردند. بالا رفتن هزینه های تولید و متریال های اولیه چیزی بود که موجب شد تا صنعتگران و تولید کنندگان به فکر جایگزین کردن متریال های نوین و مقرون به صرفه در صنعت خود باشند. این موضوع شاید در ظاهر به نفع تولیدکنندگان بود اما اگر لایه های زیرین ماجرا را بررسی کنید خواهید دید که هدف تولیدکنندگان چیزی جز کسب رضایت مشتریان و ارائه قیمت های اقتصادی به مخاطبین خود نبوده است. ارزان بودن قیمت میلگرد پلی اتیلن به عنوان یک متریال کاربردی در صنعتی قیمتی اقتصادی برای اوضاع این روزهای صنعت ایران است.

قیمت انواع میلگرد پلی اتیلن PE

عوامل تعیین کننده قیمت میلگرد پلی اتیلن توسط پکیلون فاش شد!

به حوزه های مختلف تولید که سرک بکشید، رد پایی از پلاستیک های مهندسی خواهید دید. این رد پا زمانی که صحبت از میلگرد پلی اتیلن باشد، پر رنگ تر خواهد شد. از میلگرد پلی اتیلن در بخش های مختلفی از صنعت استفاده می شود. قطعه سازی، ساخت غلتک، ساخت قطعات خودرو، ساخت قطعات الکترونیکی و تجهیزات آشپزخانه و تجهیزات کشاورزی از جمله این کاربردها هستند. این حوزه ها بخش هایی از صنعت هستند که تمام دغدغه صاحبانش عرضه محصولات با کیفیت و اقتصادی است. مدل های کسب و کار در حال رفتن به سمتی هستند که صرفه اقتصادی را به عنوان کلیدی ترین عنصر رقابتی در بین کسب و کارها عنوان می کنند. این همان نقطه طلایی ست که می تواند اهمیت استفاده از انواع میلگرد پلی اتیلن را نشان دهد. میلگرد های پلی اتیلن دارای سایزبندی های مختلفی هستند و تنوع در رنگ، خواص مکانیک، گرید و برند این میلگردها موجبات تنوع در قیمت را پدید آورده و موجب شده تا تولید کنندگان بتوانند با دستی باز اقدام به خرید میلگرد پلی اتیلن برای حرفه خود نمایند.

عوامل موثر بر قیمت میلگرد پلی اتیلن PE

همین حالا اگر در ابزار جستجوگر خود عبارت قیمت میلگرد پلی اتیلن را جستجو کنید لیستی بلند بالا از بازه های قیمتی متنوع برایتان باز خواهد شد. این موضوع نشان از محدوده وسیعی دارد که قیمت میلگرد پلی اتیلن در آن محدوده تعریف می شود. اما تنوع در بازه های قیمتی بی دلیل نیست. عوامل مختلفی می توانند قیمت میلگرد پلی اتیلن را دستخوش تغییر کنند. شاید برای شما هم سوال باشد که این عوامل کدام اند؟ در ادامه خواهیم گفت. خالی از لطف نیست بگوییم پلی اتیلن‌ها غیر از میلگرد تو پر، به صورت توخالی و لوله‌ ای هم تولید میشوند که با کمک بوشن پلی اتیلن میتوانید برخی از قطعات سوراخ دار را با پرتی کمکتر تولید کنید.

چگالی میلگرد پلی اتیلن

میلگرد های پلی اتیلن به درجه سختی بالا معروف اند اما در بین خود دارای درجه های مختلفی از سختی هستند. میلگرد پلی اتیلن را می توانید با درجه های سبک، سنگین، خطی و متوسط خریداری کنید. تفاوت این میلگرد ها در تراکم آن ها می باشد. بدیهی ست که حرفه ها و مشاغل سنگین و حساس به خرید این میلگرد ها با چگالی و درجه سختی بالا نیاز پیدا خواهند کرد. این فاکتور در قیمت میلگرد پلی اتیلن تاثیر گذار است و در صورت ثابت بودن باقی فاکتورها با افزایش چگالی قیمت میلگرد ها هم بیشتر خواهد شد.

رنگ میلگرد پلی اتیلن

میلگردهای پلی اتیلن دارای رنگ بندی های مختلفی هستند. این رنگ ها شامل استخوانی، مشکی، سبز، زرد، قرمز و آبی و سایر رنگ ها می شود. خرید میلگرد پلی اتیلن با رنگ های مختلف مستلزم پرداخت هزینه ای متفاوت می باشد.

قطر میلگرد پلی اتیلن

میلگرد های پلی اتیلن دارای سایزبندی های متنوعی می باشند. از سایز 15 میلیمتر گرفته تا سایزهای بزرگتر یعنی 500 میلیمتر را می توانید در این میلگردها یافت کنید. دلیل تنوع در قطر میلگردهای پلی اتیلن کاربردهای متفاوت و گوناگون این میلگردها می باشد. به طور مثال از میلگرد پلی اتیلن با قطر 15 و 20 در ساخت بوشن و از میلگردهایی با قطر بالا چون 300 میلیمتر برای ساخت غلتک استفاده می شود. تنوع در قیمت میلگرد پلی اتیلن به دلیل تنوع در وزن و ابعاد این میلگردها می باشد.

برند میلگرد پلی اتیلن

شاید برند میلگرد پلی اتیلن اولین عاملی نباشد که در قیمت گذاری آن تاثیر خود را می گذارد اما بی شک یکی از مهمترین عوامل است. کارخانه های سازنده چه در داخل مرزها و چه در فراسوی مرزها اقدام به تولید میلگرد پلی اتیلن می نمایند و بی شک تمامی این برندها در طی فرآیند تولید هزینه های مختلفی را متحمل می شوند. فناوری های مورد استفاده در روند تولید، هزینه های تولید، هزینه انرژی، دستمزد نیروی کار، کیفیت مواد اولیه و استانداردهایی که هر برند برای محصولات خود در نظر می گیرد می تواند روی قیمت میلگردهای پلی اتیلن هر برند موثر واقع شود.

قیمت مناسب میلگرد پلی اتیلن در پکیلون

میلگرد پلی اتیلن را اگر از صنعت حذف کنیم بی گمان 90 درصد صنایع لنگ خواهند ماند چرا که این متریال به عنوان یکی از کلیدی ترین متریال های هر صنعت شناخته می شود. مدلسازی قطعات، ساخت قرقره و غلتک، ساخت تجهیزات پزشکی، ساخت تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات الکترونیکی و حوزه تجهیزات کشاورزی و خودرو سازی همگی نیاز به میلگرد پلی اتیلن برای تولید دارند. از دغدغه های همیشگی صنعتگران به ویژه آن دسته از صنعتگرانی که به مدل های کسب و کار هزینه محور پایبند هستند کاهش هزینه ها تا جای امکان می باشد. کاهش هزینه در دنیای رقابتی و پر تلاطم صنعتی امروز می تواند به عنوان یک مزیت رقابتی بی مثال شناخته شود. هیچ مخاطبی را پیدا نمی کنید که از خرید محصولاتی با قیمت اقتصادی و کیفیت عالی سر باز بزند. شما می توانید با خرید میلگرد پلی اتیلن از پکیلون از قیمت های بهینه و اقتصادی این مجموعه بهره مند شوید. برای اطلاع از قیمت میلگرد پلی اتیلن در پکیلون می توانید به وبسایت فروشگاه مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
بن کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
افتتاح اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس
کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
آغاز معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز
برآورد شرکت ۵ میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین امسال
دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
بیرانوند به بازی پرسپولیس رسید
کاریکاتور| خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه +عکس
کاریکاتور| گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
مستمری والدین شهدا افزایش یافت
آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب
محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
یادی از اسکوییِ فقید؛ صدای ماندگار ورزش
پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
حسینی: لزوم تبیین ماهیت واقعی تمدن غرب برای جوانان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top