تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/02/12 - 09:05
کد خبر: 431445

برنامه بدنسازی ۶ روز در هفته ویژه افراد مبتدی تا حرفه‌ای

برنامه بدنسازی ۶ روز در هفته ویژه افراد مبتدی تا حرفه‌ای

برنامه بدنسازی در کنار خواب و استراحت خوب مفید است و از همه مهم تر اگر تغذیه خود را رعایت نکنید ورزش نکنید بهتراست زیرا فقط به بدن خود آسیب میزنید و بعد ها موجب به مریضی ها میشود مثلا اگر تغذیه خوبی نداشته باشید در هنگام وزنه کم می اورید و به عضلات ضربه میزنید و در ادامه به آرنج و مچ..... پس سعی کنید طبق اصول و زیر نظر یک مربی حرفه ای پیش بروید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، با شروع کرونا بسیاری از افراد به علت اضافه وزن روی آورده اند به سمت باشگاه های ورزشی و وبسایت آلفابلاگ سعی کرده است تمامی کسانی که قصد ورزش در باشگاه های بدنسازی را دارند راهنمایی کند و برنامه بدنسازی رایگان در اختیار آنها بگزارد که بتوانند چربی های خود را به صورت کامل با برنامه بدنسازی اختصاصی که در وبسایت آلفابلاگ گزاشته شده از بین ببرند.برنامه ای که ما به شما ارائه میدهیم کاملا استاندارد و طبق اصول بین المللی است یعنی برنامه بدنسازی ما کل بدن شما را در برمیگیرد از جمله سرشانه و زیربغل و سینه وپا...برای دیدن برنامه کافی است الفابلاگ را در گوگل سرچ کنید!

برنامه بدنسازی حجمی

برنامه بدنسازی حجمی کاملا باید طبق اصول باشد تا بدن در کنار ورزش و تغذیه بتواند رشد طبیعی داشته باشد نه با مکمل! ما در کنار برنامه بدنسازی حجمی تمامی حرکات را به صورت فیلم یا گیف داخل وبسایت آلفابلاگ گزاشته ایم تا شما بتوانید به راحتی تمامی حرکات را با دقت بالا انجام دهید.برای بالا بردن حجم بدن ما ترکیب هایی از موادغذایی را به شما یاد میدهیم تا حجمی خشک بدست اورید به عنوان مثال جوانه گندم و جو دوسرپرک و عدس و سبزیجات و بادم درختی و کره بادام زمینی و...باعث حجم میشوند ما عکس هایی اماده کرده ایم که ترکیباتی را به نمایش گزاشته که باعص حجم بی نظیری میشود مانند شیر+جودوسرپرک+عسل+خرما+بادام=حجم عضلانی!

 

برنامه تمرینی بدنسازی

برنامه ارائه شده کاملا اورگانیک و بی نظیر میباشد سعی کنید تمامی حرکات را با دقت بالا انجام دهید.
روز اول
تردمیل ۵الی ۱۰ دقیقه
حرکات کششی
پرس سینه ۱۲*۴
سرشانه دمبل ۱۰*۴
زیربغل سیمکش ۱۲*۴
جلوبازو هالتر ۱۲*۴
پشت بازو طناب ۱۲*۴
دراز نشست ۱۵*۳
سر کردن بدن
روزدوم
تردمیل۵دقیقه
حرکات کششی
جلوران ماشین ۱۲*۴
اسکات معمولی ۸*۴
پرس پا دستگاه ۸*۴
میان پا دمبل ۱۲*۴
پشت پا خوابیده ۱۰*۴
ساق پا ایستاده ۲۰*۴
سرد کردن بدن
برای دیدن ادامه برنامه کافی است برنامه بدنسازی را در گوگل سرچ کنید و داخل وبسایت آلفابلاگ شوید.

برنامه تمرینی بدنسازی حرفه ای

برنامه بدنسازی در کنار خواب و استراحت خوب مفید است و از همه مهم تر اگر تغذیه خود را رعایت نکنید ورزش نکنید بهتراست زیرا فقط به بدن خود آسیب میزنید و بعد ها موجب به مریضی ها میشود مثلا اگر تغذیه خوبی نداشته باشید در هنگام وزنه کم می اورید و به عضلات ضربه میزنید و در ادامه به آرنج و مچ..... پس سعی کنید طبق اصول و زیر نظر یک مربی حرفه ای پیش بروید.

برنامه بدنسازی چربی سوزی

اغلب کسانی که شکم های گنده دارند سعی بر لاغر کردن دارند ولی نمیدانند چگونه؟ما به شما روش هایی یاد میدهیم که وسط راه خسته نشوید و ورزش کردن را ول نکنید. من خودم در سن نوجوانی چاق بودم و طبق استادی پیش رفتم و بدنی ساخته ام که راضی هستم ازهمه مهم تر آسیبی به اغضای بدنم نرسید و کبد و کلیه و... ام سالم ماند زیرا اگر از راه نادرست پیش برویم دچار اسیب میشویم.درهنگام ورزش برای لاغری باید سعی کنیم قندهای مصنوعی و کلیه چربی جات مانند قند وشکر و روغن غیر طبیعی را حذف کنیم اگرتوانستید بدانید نصف راه را رفته اید.حتما باید بدانید با نخوردن لاغر نمیشوید!ما نمیگوییم نخور میگیم اون چیزی که ما میگیم بخورید.مثلا میگوییم سبزیجات بخور گوشت بدون چربی بخور!

برنامه بدنسازی ۶ روز در هفته ویژه افراد مبتدی تا حرفه‌ای

فواید هوازی ناشتا

چربی سوزی فوق العاده و تقویت سیستم تنفس و افزایش بافت استخوانی و غلبه بر افسردگی و بهبود عمل گوارش و کاهش چربی خون و خواب راحت و آرام اگر دنبال این جور نکات مهم هستید ما در وبسایت الفابلاگ برایتان رایگان گزاشته ایم!

برنامه باشگاه بدنسازی

خیلی مهم است شما برای کارهایتان برنامه داشته باشید یا خیر مثلا بدون برنامه تمرینی وارد باشگاه شوید خیلی شرم اور است زیرا نمیدانید چکار کنید! ما به شما برنامه بدنسازی + حرکات مخصوص همان حرکت رابه شما ارائه میدهیم که بتوانید کاملا راحت ورزش کنید و در باشگاه سردرگم نباشید.برای تهیه برنامه بدنسازی کافی است الفابلاگ را در گوگل سرچ کنید!

بهترین برنامه بدنسازی

برنامه بدنسازی ای خوب میباشد که به شما بگوید چندروز درهفته ورزش کن یا چند ساعت ورزش کن تنظیم شده طبق بدن شما باشد. رژیم غذایی طوری تنظیم می‌شود که بدنساز تمام ریزمغذی‌های لازم را دریافت کنددر این صورت توده‌های عضلانی با کیفیت بالا و بدون ضعف بدنی تشکیل می‌شوند. شکل درست ورزش نیز به این طریق است که تعداد ست‌ها به صورت مرتب و به مرور افزایش یابد.
برنامه‌ای برای بدنسازی مناسب است که زندگی افراد را برای همیشه به سمت یک تعادل مثبت بکشاند. یک ورزشکار برای پرورش‌اندام خود مسیر طولانی در پیش دارد. بنابراین اگر از همان آغاز، برنامه‌های تمرینی خود را به اشتباه انتخاب کند، در رسیدن به هدف خود سست و ناامید خواهد شد. به همین دلیل انتخاب یک برنامه بدنسازی درست از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای داشتن بهترین برنامه برای بدنسازی باید نکات خاصی را در نظر بگیرید که در ادامه شرح می‌دهیم.

برنامه بدنسازی مبتدی

مبتدی ها به گوش باشند سنگین زدن وزنه ملاک نیس ملاک درست زدن حرکات است کسانی هستند که در مسابقات بدنسازی جزو بهترین ها هستند ولی جلوبازو دمبل 20 کیلو جمعا جفت دست میزنند!سعی کنید درست ورزش کنید تا اندام ها وبافت های بدن رشد کند.

برنامه ماه دوم بدنسازی

تمامی این حرکات باید در روز های ذکر شده زده شود و درکنار این حرکات تغذیه وخواب را تنظیم کنید.

برنامه تمرینی آلیسس جی آر

یک شنبه : پا
اسکات پا هالتر: ۵ ست ۱۲-۱۵ تکرار
پرس پا: ۵ ست ۱۲-۱۵ تکرار
ساق پا: ۵ ست ۱۲-۱۵ تکرار
جلوپا ماشین: ۵ ست ۱۲-۱۵ تکرار
پشت پا ماشین: ۵ ست ۱۲-۱۵ تکرار
پشت پا ددلیفت: ۵ ست ۱۲-۱۵ تکرار
ساق پا نشسته: ۵ ست ۱۲-۱۵ تکرار
حرکت پایانی= لانگز هالتر: ۱۰۰ تکرار

دو شنبه : زیربغل و پشت
ددلیفت هالتر: ۵ ست ۱۲-۱۵ تکرار
بارفیکس از جلو: ۵ ست ۱۲-۱۵ تکرار
زیربغل دمبل تک خم: ۵ ست ۱۲-۱۵ تکرار
قایقی سیمکش: ۵ ست ۱۲-۱۵ تکرار
زیربغل سیمکش: ۵ ست ۱۲-۱۵ تکرار
فیله کمر: ۵ ست ۱۲-۱۵ تکرار
حرکت پایانی= پلاور دمبل: ۱۰۰ تکرار
.برای دیدن ادامه برنامه کافی است برنامه بدنسازی الفابلاگ را در گوگل سرچ کنید!

برنامه بدنسازی کاملا حجمی سوپرست

برنامه‌ی تمرینی حجم دهنده جلو بازو

جلوبازو با دمبل چکشی ۱۰*۳
جلو بازو باهالتر دست باز+جمع ۱۲*۴
بارفیکس مچ برعکس ۱۰*۳
جلوبازو لاری+سیم کش ۲۰*۴

حرکت های حجم بالا تنه

پرس‌سینه‌هالتر ۴×۱۰
لت‌‌سیمکش۴×۱۲
پرس‌بالا‌سینه۳×۱۰
دمبل‌خم۳×۱۲
نشرازجانبدمبل‌۳×۸
برای دیدن برنامه بدنسازی کافی است وبسایت آلفابلاگ را در گوگل سرچ کنید و داخل وبسایت برنامه بدنسازی سرچ کنید.

برنامه بدنسازی ۶ روز در هفته ویژه افراد مبتدی تا حرفه‌ای

برنامه بدنسازی برای افزایش وزن و حجم

برای افزایش وزن و حجم خوب: به همراه صبحانه کره بادام زمینی و حلوا شکری، میان وعده ده عدد مغز، روزی یک عدد موز و انجیر خشک و کشمش, روزی دو عدد سیب زمینی اب پز میل کنی. شیک افزایش حجم: ۱.۵ لیوان شیر بادام، دو اسکوپ پروتئین، جو دوسر نصف لیوان، عسل یک قاشق،توت فرنگی چند عدد، موز یک عدد، دو قاشق کره بادام زمینی، چند تکه یخ.

خرید برنامه بدنسازی

وبسایت های زیادی امروزه ساخته شده که به صورت انلاین برنامه میفروشند ولی وبسایت الفابلاگ از بقیه سایت ها قدیمی تر است و زیرنظر اساتید برتر ایران است.پس به هرکسی در خرید اعتماد نکنید سعی کنید اول تحقیق و بعد خرید کنید.برنامه تمرینی باید دارای تمامی حرکات باشد مثلا شاید در برنامه ای زیر بغل وجود نداشته باشد آن برنامه کاملا باطل و بدرد بخور نیست ولی برنامه ای که تمامی حرکات را داردولی حرکت کول را ندارد شاید طبق بدن شما لازم نباشد و مهم تر این است ترتیت حرکات چگونه باشد ما در وبسایت آلفابلاگ برایتان کاملا توضیح داده ایم.

برنامه بدنسازی رایگان با آلفابلاگ

قطعا برنامه هایی که در دنیای مجازی ارائه شده نامناسب هستند وطبق اصول بدن هر فرد نیست مجله آنلاین معرفی شده به شما برنامه بدنسازی رایگان طبق برنامه شما میدهد. اهمیت برنامه اختصاصی برای هر فرد مشخص است اما اگر می‌خواهید از برنامه‌های اینترنت استفاده کنید.https://alfablog.ir

بهترین برنامه بدنسازی برای چربی سوزی

مصرف میوه در رژیم لاغری چگونه است یعنی چی بخوریم چی نخوریم؟ کدام میوه ها لاغر میکنند کدام میوه ها حجم میدهند؟ در ادامه همراه باشید تا توضیحی مختصر دهیم!
میوه های ممنوع : هلو و شلیل و آلو زرد و انگور و گلابی و خربزه و طالبی و موز
میوه های آزاد :خیار و هندوانه و آلبالو و انبه و انجیر و آووکادو و خرما

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
عباس جوادی
1401/02/12 - 09:46

سلام ممنون از سایت خوبی که معرفی کردید.
تورهای مسافرتی آفری
پاسخ فرزند آیت‌الله علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ گردشگری
زن افغان و نوروز/ نوروز به‌مثابه‌ «اتاقی از آن خود»
راهی جز اصلاحات نداریم!
بی‌بی‌سی: یتیم شدن ۲۰ هزار کودک فلسطینی با حملات اسرائیل +فیلم
زنان بیش از مردان در معرض اختلالات خودایمنی هستند
اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
کاهش احتمال کمردرد زنان با مصرف بیشتر آنتی اکسیدان
آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس
نهیب بانوی فلسطینی به کشورهای اسلامی و عربی +فیلم
کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
تهدید گزارشگر سازمان ملل توسط اسرائیل
اجرای ۴۷ پروژه دانش‌بنیان در هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات
خدمات مالی ۴۰۰ میلیاردی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال
هشدار هواشناسی برای ۱۰ استان
بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
برنامه‌های شب قدر تلویزیون +جزئیات
عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری
حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
آرامگاه سعدی میزبان مسافران نوروزی +عکس
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم +عکس
اعضای هیئت دولت در جمع خبرنگاران +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top