تاریخ انتشار: جمعه 1401/02/16 - 09:59
کد خبر: 431677

بهترین راه‌های یادگیری خود آموز زبان انگلیسی

بهترین راه‌های یادگیری خود آموز زبان انگلیسی

داخل پیج استاد کریمی که یکی از اساتید آکادمی روان است به صورت ماهانه لایوهای مینی دوره برگزار می‌شود که به صورت رایگان و با جزوه‌های رایگانی که در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید از این آموزش‌ها به صورت رایگان بهره ببرید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اگر از کسانی که زبان انگلیسی را یاد گرفته اند سوال کنید که به صورت جدی چه زمانی یادگیری زبان انگلیسی آن‌ها شروع شد به شما پاسخ خواهند داد که زمانی که به صورت خود آموز یادگیری را شروع کردند! قطعا جدیت و خود آموزی در آموزش زبان انگلیسی مهم ترین رکن یادگیری زبان است. اما بهترین راه‌های یادگیری خود آموز زبان انگلیسی چیست؟ در ادامه مطلب به گزارش سایت آکادمی روان همراه باشید زیرا راه‌کارهای از زبان آموزان موفق آکادمی روان پیشنهاد شده است!

 

بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خود آموز

استفاده از دوره‌های آموزشی آنلاین

یکی از بهترین روش‌هایی که زبان آموزان موفق داشته اند، بخصوص در دوران کرونا استفاده از دوره‌های آموزشی آنلاین زبان انگلیسی است. التبه که دوره‌ای که شما برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب میکنید بسیار مهم است هر دوره‌ای مناسب یادگیری نیست. دوره‌ای که در آن تمام موارد به صورت جامع و کامل آموزش داده شود.

ویژگی‌های یک دوره آموزش زبان انگلیسی مناسب:

  • شامل هفتصد قالب طلایی زبان انگلیسی باشد
  • تقویت مهارت لیسنینگ با فیلم‌های زبان اصلی و تکنیک ترنسکرایب
  • تقویت مهارت اسپیکینگ با مکالمه‌های لتس تاک!
  • یادگیری مهارت ترجمه کردن با استفاده از داستان‌های انگلیسی
  • افزایش دامنه واژگان با تکرار در طول دوره به صورت ناخودآگاه
  • تمرین‌های بعد از هر جلسه برای تقویت هر چهار مهارت اصلی شما !
  • آزمون میزان پیشرفت برای زبان آموزان
  • آموزش از سطح مبتدی
  • شامل پشتیبانی برای هر زبان آموز

استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی

استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی روشی است که تمام دانشجویان زبان انگلیسی آن را تایید کرده‌اند! التبه که اپلیکیشن‌های زیادی برای شروع آموزش هستند اما توجه کنید که بهترین و مناسب را برای خود انتخاب کنید. با یک سرچ ساده میتوانید به اپلیکیشن‌های مناسبی برای یادگیری برسید. چند مورد را نصب و از آن‌ها استفاده کنید، بسته به شخصیت خودتان بهترین آن را انتخاب کنید.

فیلم‌های زبان اصلی انگلیسی

یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی و گرامر زبان انگلیسی استفاده از فیلم‌های زبان اصلی، جستجو کنید” بهترین فیلم ها برای یادگیری زبان انگلیسی” میتوانید فیلم‌های مناسب را پیدا کنید و دانلود کنید. فیلم‌ها به دلیل استفاده از مکالمات روزمزه و دیدن حالات بدنی افراد در هنگام مکالمه باعث میشوند که به راحتی در ذهن شما جا بیوفتد و حتی ناخودآگاه گرامرها را نیز یاد بگیرید.

استفاده از آهنگ انگلیسی

گوش دادن به موسیقی‌های انگلیسی بهترین روش برای تقویت مهارت لیسنینگ است. داخل گوگل سرچ کنید اهنگ انگلیسی میتوانید به آهنگ‌های مناسبی که دارای سطح بندی نیز هستند برسید. توجه داشته باشید که آهنگ‌ها را متناسب با سطح خودتون انتخاب کنید و به مرور به سراغ آهنگ‌های پیشرفته‌تر بروید.

یک دفتر خاطرات یا وبلاگ به زبان انگلیسی داشته باشید

یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خود آموز این است که به انگلیسی یادداشت کنید. نوشتن می‌تواند یک فعالیت خلاقانه و آرامش بخش باشد. داشتن یک دفتر خاطرات یا وبلاگ به زبان انگلیسی بهترین راه برای تمرین مستمر زبان است. علاوه بر اینکه اوضاع گرامرتان بهتر می‌شود، می توانید کاربرد زبان انگلیسی در زندگی روزانه را هم بهتر یاد بگیرید.

حتی اگر هر هفته یک مطلب هم بنویسید برای تان خوشایند خواهد بود. اما باید هر هفته بیشتر تلاش کنید. برای خودتان اهدافی تعیین کنید تا بیشتر و سریع تر بنویسید. اگر شما ایده آل گرا هستید و دوست ندارید اشتباهی انجام بدهید، می‌توانید خاطرات یا وبلاگ تان را به یک فرد انگلیسی زبان نشان بدهید تا آن را برای تان تصحیح کند.  اگر کسی را نمی شناسید اصلا نگران نباشید، چون lang-8 یک سایت تبادل زبان عالی است که زبان آموزان می توانند از طریق آن، در نوشتن به هم دیگر کمک کنند.

در کلاب هاوس مکالمه کنید!

در حال حاضر کلاب هاوس یکی از شبکه‌های اجتماعی است که مورد علاقه عموم قرار گرفته است. میتوانید به روم‌هایی که به یادگیری زبان انگلیسی پرداخته‌اند بروید و مکامله کنید. حتی میتوانید به روم‌های زبان اصلی بروید و مکالمه را آغاز کنید اینکار باعث تقویت مهارت لیسینگ شما هم میشود. اگر روم زبان انگلیسی را نمیشناسید سرچ کنید ! قطعا به جواب‌های مناسب خواهید رسید.

رادیو گوش کنید

به رادیوهای انگلیسی زبان گوش دهید. چون می‌توانید برنامه‌های تلوزیون و رادیو را آنلاین دنبال کنید، این امکان را دارید که هر کجا هستید مهارت‌های شنیداری تان را تقویت کنید! حتی وقتی ظرف می‌شویید یا در قطار نشسته اید هم می‌توانید زبان انگلیسی یاد بگیرید.

استفاده از وب سایت آکادمی روان

یکی دیگر از روش‌ها استفاده از مقالاتی است که روزانه داخل وب سایت آکادمی روان قرار می‌گیرد. مجموعه روان سعی می‌کند روزانه مطالبی را در حوزه یادگیری زبان در بخش‌های مختلف منتشر کند. آموزش گرامر زبان انگلیسی، الفبا و تلفظ انگلیسی، یادگیری مکالمه، آموزش به کودکان، یادگیری لغات، آیلتس و ... زمینه‌های مختلف هرروشی که به آموزش زبان کمک کند محتوای آن در وب سایت قرار می‌گیرد.

پادکست‌های انگلیسی

یکی از لذت بخش ترین روش‌ها استفاده از پادکست‌هایی است که داخل اپلیکیشن‌های پادکست منتشر می‌شود، کافیست اپلیکیشن کست باکس را نصب کنید و یک سرچ ساده داخل آن بزنید به دنیایی از پادکست‌های انگلیسی که به صورت رایگان برای شما قرار گرفته است.

لایوهای آموزشی رایگان!

داخل پیج استاد کریمی که یکی از اساتید آکادمی روان است به صورت ماهانه لایوهای مینی دوره برگزار می‌شود که به صورت رایگان و با جزوه‌های رایگانی که در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید از این آموزش‌ها به صورت رایگان بهره ببرید.

با خودتان انگلیسی حرف بزنید

می توانید یک مکالمه انگلیسی را بار ها و بارها در ذهن‌تان یا جلوی آینه تمرین کنید. اگر هم شجاعتش را دارید چرا صدای خودتان را ضبط نمی‌کنید؟ ضبط کردن یک ویدئو از مکالمه  روی موبایل یا کامپیوتر بهترین راه است برای اینکه بفهمید وقتی انگلیسی صحبت می‌کنید صدای تان واقعا چطور است؟ می‌توانید تلفظ  تان را با گوینده های انگلیسی زبان برنامه‌های تلویزیونی مقایسه کنید.

سخن آخر!

آیا واقعا میخواهید انگلیسی یاد بگیرید؟ بعد از مطالعه این مطلب قطها بهانه‌ای برای اینکه وقت یادگرفتن یا رفتن به کلاس‌های زبان انگلیسی را ندارید وجود نخواهد داشت! فقط برنامه ریزی کنید و عمل کنید چند ماه بعد خودتان را با حال حاضر خود مقایسه کنید و رشدی که کرده‌اید را ببینید. منبع: ravaan.co

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top