تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/03/08 - 16:19
کد خبر: 433852

مزایای پوستر و چاپ استیکرهای برای دکوراسیون فروشگاهی

مزایای پوستر و چاپ استیکرهای برای دکوراسیون فروشگاهی

در گذشته که فروشگاه‌ها خیلی معمولی و ساده دکور می‌شدند، نهایتاً از چاپ بنر برای چند تابلوی تبلیغاتی داخل فروشگاه استفاده می‌شد و دکوراسیون چندان اهمیتی نداشت. ولی با گذشت زمان و افزایش رقابت بین کسب و کارها، فروشگاه‌ها به فکر تغییر دکوراسیون و مدرن کردن فضای کار خود افتادند تا با این تغییر روی مشتریان خود تأثیر بگذارند و فروش خود را افزایش دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید، وقتی وارد یک فروشگاه می‌شوید، اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند چیست؟ یا اولین چیزی که خودتان به آن نگاه می‌کنید؟ آفرین، کاملاً درست است؛ دکوراسیون فروشگاه.

دکوراسیون فروشگاه، نحوه چیدمان و زیبایی فضاست که اگر نظر مثبت شما را جلب کند، به شما انگیزه ورود به فروشگاه را می‌دهد. دکوراسیون المان‌های مختلفی دارد، ولی متخصصین دکوراسیون داخلی بر این باورند که پوستر و چاپ استیکرهای یکی از تأثیرگذارترین المان‌های دکوراسیون فروشگاهی است که فروشندگان می‌توانند از آن برای جلب توجه مشتریان خود استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد مزایای استفاده از پوستر و چاپ استیکرهای در دکوراسیون فروشگاهی صحبت کنیم؛ با ما همراه باشید.

 

جایگاه چاپ استیکر در دکوراسیون فروشگاهی

در گذشته که فروشگاه‌ها خیلی معمولی و ساده دکور می‌شدند، نهایتاً از چاپ بنر برای چند تابلوی تبلیغاتی داخل فروشگاه استفاده می‌شد و دکوراسیون چندان اهمیتی نداشت. ولی با گذشت زمان و افزایش رقابت بین کسب و کارها، فروشگاه‌ها به فکر تغییر دکوراسیون و مدرن کردن فضای کار خود افتادند تا با این تغییر روی مشتریان خود تأثیر بگذارند و فروش خود را افزایش دهند.

دکوراسیون فروشگاه با ایجاد یک تجربه دلپذیر در خرید، داشتن ویترین زیبا، تبلیغات مناسب و توجه به تک تک جزئیات، به فروش بیشتر و جذب مشتریان جدید کمک خواهد کرد. یکی از آیتم‌هایی که در این فرآیند تأثیرگذار است، استفاده از چاپ استیکر و پوسترهای دیواری جذابی است که برای ایجاد تفاوت در فضا، جذابیت بصری و جلب توجه مشتریان استفاده می‌شوند.

مزایای پوستر و چاپ استیکرهای برای دکوراسیون فروشگاهی

مزایای چاپ استیکر برای دکورهای فروشگاهی

چاپ استیکر به‌دلیل ویژگی‌های منحصربفردی که دارد، می‌تواند تأثیرات مثبتی در زیبایی دکوراسیون و جذب نظر مشتریان داشته باشد. فرقی نمی‌کند فروشگاه شما یک هایپرمارکت است، فروشگاه محصولات لوازم خانگی است یا حتی فروشگاه محصولات پزشکی و بهداشتی یا هر چیز دیگری؛ چون تنوع پوستر و چاپ استیکرها به قدری بالاست که می‌تواند با نیاز هر فروشگاهی همخوان و مطابقت داشته باشد. اما در مجموع مزایای چاپ استیکر شامل موارد زیر می‌شود:

1. باعث زیباسازی دکور داخلی فروشگاه می‌شود

همه ما عاشق زیبایی هستیم؛ بنابراین هر چه فضای یک فروشگاه زیبا، جذاب و مدرن باشد، مشتریان بیشتری را جذب می‌کند. مهم‌ترین نکته‌ای که در طراحی دکوراسیون فروشگاه‌ها باید به آن توجه داشته باشیم، توجه به جزئیات طراحی و زیبایی دکوراسیون فضا است؛ اینکه اجناس چگونه چیده شوند که مشتری‌ها را به سمت خود جذب کنند.

بر اساس تحقیقاتی که توسط موسسه Noro Marketing آمریکا صورت گرفته 90 % مشتریان زمانی که وارد یک فروشگاه می‌شوند، ناخودآگاه ابتدا به سمت راست فروشگاه حرکت می‌کنند. بنابراین سعی کنید روی دکوراسیون این قسمت، توجه زیادی داشته باشید. دکوراسیون این قسمت را متفاوت‌تر بچینید یا اجناس مهم و مصرفی را آنجا بگذارید. به‌طوری که تأثیر قابل‌توجهی روی دید مشتری نسبت به فروشگاه و دکوراسیون شما ایجاد کند!

2. نوعی تبلیغات و بازاریابی مخفیانه است

دلیل دیگر استفاده از چاپ استیکر در فضای فروشگاه، استفاده تبلیغاتی و بازاریابی از آن است. اگر بتوانید از این فضا برای تعریف کردن داستان برند برای مشتری یا تبلیغ برند و محصولات جدیدی که فروش کمتری دارند و حتی محصولاتی که در آینده قرار است تولید و عرضه شوند، استفاده کنید، قطعاً با گذشت زمان مشتریان‌تان بیشتر می‌شوند و فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد.

اگر می‌خواهید رو برند فروشگاه تان کار کنید، و آن را در محدوده لوکیشن فروشگاه مشهور کنید، باید دکوراسیون شما خاص باشد. چون چاپ استیکر این قدرت را دارد که محیط فروشگاه‌ها را خاص و دلپذیر جلوه دهد و آن را در ذهن مشتریان ماندگار کند. این ویژگی برای رستوران‌ها، کافه‌ها و بوتیک‌ها هم بسیار کاربردی است؛ زیرا افراد به ظاهر و زیبایی این فضاها و محیط‌ها اهمیت بسیار زیادی می‌دهند.

3. تأثیر مثبتی در فروش و سودآوری شما خواهد داشت

همه فروشگاه‌ها به دنبال خدمت به مشتریان و رسیدن به فروش و سودآوری رضایت‌بخش هستند. یکی از روش‌هایی که به‌طور غیرمستقیم فروش شما را افزایش می‌دهد، زیبا و جذاب کردن محیط فروشگاه با استفاده از المان‌های دکوراسیون داخلی مانند پوسترها و استیکرهای تبلیغاتی است.

دلیل افزایش مشتریان با به‌کارگیری این المان‌ها آن است که مشتریان عاشق زیبایی و تمایز هستند و دوست دارند که در محیطی شیک و جذاب حضور پیدا کند و زمان بگذرانند. اگر کمی دقت کرده باشید معمولاً فروشگاه‌هایی که دکور جذابی دارند، شلوغ‌تر هستند. خیلی از فروشگاه‌ها به‌واسطه استفاده از چاپ استیکر و پوسترهای جذاب موفق شده‌اند، مشتریان زیادی را جذب و نسبت به خدمات و محصولاتشان وفادار کنند.

4. از نظر اقتصادی مناسب است

فقط یک بار هزینه چاپ و نصب چاپ استیکر را با نقاشی و رنگ کاری فضای فروشگاه مقایسه کنید! مطمئناً تفاوت چشمگیری خواهند داشت. چاپ استیکر در مقایسه با رنگ قیمت و هزینه طراحی و چاپ کاملاً مقرون به صرفه‌ای دارد. شما می‌توانید با صرف زمان کم، هزینه پایین و چاپ طرح دلخواه تان حسابی دکور فضا را متمایز کنید.

مزایای پوستر و چاپ استیکرهای برای دکوراسیون فروشگاهی

معرفی محبوب‌ترین چاپ استیکرهای دکور فروشگاهی

چاپ استیکرهای وینیلی یا همان PVC، محبوب‌ترین نوع جنس چاپ استیکر موجود در بازار ایران هستند. این چاپ استیکرهای به‌دلیل ضد آب و ضد خش بودن، و دوام بسیار بالایی که دارند و از سوی دیگر هزینه چاپ و نصب قابل قبول در مقایسه با سایر انواع، به محبوبیت رسیدند.

چاپ استیکرهای pvc دارای یک لایه کاغذی و یک لایه وینیلی هستند. لایه ضدآب و ضدخش آنها از جنس وینیل اکرلیکی یا پلی وینیل کلراید (pvc) است و به همین دلیل در بازار به چاپ استیکر ضدآب شهرت پیدا کرده‌اند. نصب این چاپ استیکرهای بسیار آسان است. مجموعه چاپ سبحان یکی از ارائه دهندگان خدمات چاپ این نوع استیکرها است.

 

چاپ سبحان؛ بهترین مرکز تخصصی چاپ استیکر

اگر از ما بپرسید که بهترین مرکز تخصصی چاپ پوستر و چاپ استیکر آنلاین را به شما معرفی کنیم، مطمئناً چاپ سبحان را به شما معرفی خواهیم کرد. چاپ سبحان (https://sobhanprint.com/) یک چاپخانه تخصصی است که انواع خدمات چاپ تبلیغات محیطی و چاپ محصولات دکوراسیون داخلی اعم از چاپ استیکر، انواع پوسترها، استیکرهای، تابلو کنواس، تابلو فوم بورد و... را ارائه می‌کند.

این مرکز مجهزترین و پیشرفته‌ترین مرکز ارائه خدمات چاپ در تهران است؛ یک مجتمع کاملاً حرفه‌ای که فعالیت خود را با هدف ایجاد تحول در عرصه سفارش‌های چاپ آنلاین آغاز کرده و به‌واسطه تعهد به مشتریان، ارائه خدمات با کیفیت و مسئولیت‌پذیری بالا توانسته در این صنعت، میان مشتریان و همکاران سهم بازار مناسبی برای خود ایجاد نماید. این مرکز برای سهولت هرچه بیشتر مشتریان، شرایطی را فراهم نموده تا بتوانند در هر ساعت از شبانه روز و هر مکانی به‌صورت آنلاین سفارشات خود را در سایت ثبت و پیگیری نمایند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top