تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/03/17 - 12:44
کد خبر: 434657

آغاز ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از فردا

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۱ فعال می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، سید فردین تقی‌زاده درباره زمان بازگشایی سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز چهارشنبه ۱۸ خردادماه تا ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۱ فعال و آماده ثبت درخواست دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط مقطع کارشناسی ورودی سال ۱۴۰۰ و ماقبل متقاضی انتقال و میهمانی است.

وی با بیان اینکه این اداره کل از پذیرش درخواست‌های خارج از سامانه معذور است؛ اظهار داشت: دانشجویانی که در سال گذشته حکم میهمانی و یا حکم مشروط داشته‌اند چنانچه شرط لازم را اخذ و حکم آنان به اتمام رسیده باشد لازم است در سامانه ثبت‌نام و حتماً شرایط و وضعیت تحصیلی خود را درج کنند در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام مجدد نخواهند بود.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر افزود: همچنین دانشجویان دارای حکم میهمانی دائم در سنوات گذشته و دانشجویان دارای پذیرش با سوابق تحصیلی مجاز به ثبت درخواست در سامانه نیستند.

وی درباره ترتیب اولویت در رسیدگی به تقاضای دانشجویان گفت: تقاضای دانشجویان به ترتیب اولویت ۱- فرزند اناث شهید، ۲- فرزند ذکور شهید، ۳- جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۴- همسر شهید، ۵- جانباز ۲۵ درصد الی ۴۹ درصد، ۶- همسر جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۷- فرزند اناث جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۸- فرزند ذکور جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۹- همسر جانباز ۲۵ درصد تا ۴۹ درصد، ۱۰- فرزند اناث جانباز ۲۵ درصد تا ۴۹ درصد، ۱۱- فرزند ذکور جانباز ۲۵ درصد تا ۴۹ درصد، مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

تقی‌زاده ادامه داد: دانشجویان متقاضی انتقال و یا میهمانی می‌توانند با مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان نسبت به ثبت درخواست اقدام و کد رهگیری دریافت و نتیجه بررسی را در زمان مقرر از طریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده کنند.

مدیرکل دانشجویان شاهد و ایثارگر خاطرنشان کرد: پس از اتمام زمان ثبت‌نام دانشجویان، ادارات کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر ملزم هستند تا تاریخ ۳۱ تیر ماه با ورود به سامانه سجاد و با توجه به مدارک دانشجو (ایثارگری، وضعیت تحصیلی) اقدامات لازم را بعمل آورند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top