تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/03/31 - 20:55
کد خبر: 436078

دانشکده زن و خانواده در دانشگاه تهران راه اندازی شد

دانشکده زن و خانواده در دانشگاه تهران راه اندازی شد

براساس تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه تهران و معاونت امور زنان ریاست جمهوری، دانشکده زن و خانواده در دانشگاه تهران راه اندازی می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری، در محل سالن شورای دانشگاه تهران، به امضای عالی‌ترین مسئول دو طرف تفاهم‌نامه رسید.

مشارکت در راه‌اندازی دانشکده زن و خانواده در دانشگاه تهران، تعریف پروژه‌های کاربردی و توسعه‌ای با محوریت قراردادهای پژوهش کاربردی، حمایت از ظرفیت‌های پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان دانشگاه تهران جهت پروژه‌های کاربردی و فراهم کردن امکان بهره‌برداری از مراکز و تجهیزات آموزشی و پژوهشی، موسسات و آزمایشگاه‌ها و استفاده از منابع علمی و کتابخانه‌های متعلق به طرفین از جمله محورهای همکاری مشترک دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری است.

هم‌افزایی در توسعه دوره‌های آموزشی مهارت محور، همکاری و مشارکت در برگزاری دوره‌های کارآموزی، نشست‌های تخصصی و همایش‌های علمی، اجرای طرح‌های ارزش‌آفرین در راستای جوانی جمعیت، استفاده از ظرفیت فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی با موضوعات مرتبط با پژوهش‌های مورد نیاز معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و ایجاد بانک اطلاعاتی مسائل، مشکلات و توانمندی‌های زنان فارغ‌التحصیل دانشگاهی از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.

سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران گفت: یکی از زمینه‌هایی که مورد دغدغه طرفین بوده و امیدواریم به نتایج خوبی برسد، تاسیس دانشکده زنان و خانواده دانشگاه تهران با حمایت معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری است.

انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده نیز با بیان این که مسائل زنان جزء مسائل درجه یک کشور است، گفت: با توجه به تعداد بالای زنان در میان فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و همچنین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، انتظار می‌رود در مدیریت‌ها استفاده بهتری از زنان شود.

فاطمه یزدیان، رئیس مرکز مطالعات زنان خانواده دانشگاه تهران نیز از ایجاد کارگروه تدوین رشته‌ها و محتوای آموزشی دانشکده زن و خانواده در دانشگاه تهران در آینده نزدیک خبر داد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
گزارش اندیشکده آمریکایی از سرسپردگی شاه اردن
حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
پیام فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل؛یکدستی سیلی زدیم
سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رگبار باران و باد شدید در ۹ استان
بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
ائتلاف چند کشور علیه ایران
پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس
حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top