تاریخ انتشار: شنبه 1401/04/11 - 09:15
کد خبر: 436919

آزمون سراسری در هرمزگان زلزله زده برگزار می‌شود:

کنکور با طعم زلزله/ سرنوشت داوطلبان کنکوری قربانی بلایای طبیعی

کنکور با طعم زلزله/ سرنوشت داوطلبان کنکوری قربانی بلایای طبیعی

باوجود زلزله و پس لرزه و کشته و زخمی شدن چندنفر از هم وطنان و حتی باوجود تعطیلی هرمزگان اما همچنان داوطلبان کنکور سراسری امروز در این استان با طعم ترس و لرز پای آزمون سرنوشت ساز خود نشسته اند.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ از ساعت ۲.۲ بامداد تاکنون ۱۳بار بندر خمیر و مناطق اطراف آن لرزیده که ۲ زلزله آن ۶.۱ . ۶.۳ریشتری بوده بطوریکه وحشت مناطق زلزله زده و شهرهای اطراف به ویژه بندرعباس را در برگرفت ومردم را به خیابان ها وبوستان ها کشاند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آماده باش کامل بیمارستان‌های استان خبرداد و گفت: بیمارستان‌های استان کاملا در حالت آماده باش هستند.  تیم های واکنش سریع و تکنسین های فوریتهای پزشکی به منطقه سایه خوش و سایر روستاهای اطراف بندرلنگه اعزام شدند.

فرشیدی گفت: تمامی نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی و کادر بهداشت و درمان آماده خدمات رسانی به مردم زلزله زده هستند و جلسه اضطراری مدیریت درمان دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شده است.

باوجو اینکه مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار کرد: شمار فوتی‌های زلزله در بخش مهران استان هرمزگان به ۵ نفر رسیده که شامل ۳ آقا و دو خانم هستند اما باز هم کنکور سراسری در این استان زلزله زده لغو نشده است.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد: آزمون سراسری کنکور امروز شنبه یازدهم تیرماه جاری در استان بر اثر زلزله لغو نشده بلکه سر ساعت مقرر برگزار می‌شود.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به زلزله اعلام کرد: رخداد زلزله در غرب استان هرمزگان در اجرای این آزمون هماهنگ خللی ایجاد نکرده و نمی کند وهمه موارد این آزمون سراسری طبق برنامه قبلی اجرا خواهد شد.

آموزش و پرورش استان هرمزگان اعلام کرد: باتوجه به زلزله امشب و پس لرزه‌های آن، شهروندان عزیز هرمزگانی می‌توانند از محوطه‌های مدارس و سالن‌های ورزشی مربوط آموزش و پرورش در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها و مناطقی که پس لرزه های زلزله احساس می‌شود به عنوان محل اسکان موقت استفاده نموده و درب این اماکن آموزشی به روی هم استانی‌های عزیز باز است.

 با وجود وقوع سه زمین لرزه بالای شش ریشتر در استان هرمزگان، آخرین روز کنکور سراسری با حضور داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی و با تامین ایمنی پایدار محل برگزاری، در جزیره کیش آغاز شد.

باوجود زلزله و پس لرزه و کشته و زخمی شدن چندنفر از هم وطنان و حتی باوجود تعطیلی هرمزگان اما همچنان داوطلبان کنکور سراسری امروز در این استان با طعم ترس و لرز پای آزمون سرنوشت ساز خود نشسته اند.

باید دید برای دانش آموزانی که با چنین شرایطی به سراغ کنکور رفته اند آیا سهمیه و امتیاز ویژه ای درنظر میگیرند یا سرنوشت داوطلبان هرمزگانی قربانی بلایای طبیعی می شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نام و تصویر وزیر سابق که به ۳سال حبس محکوم شد +جزئیات
ورق بورس برگشت/ افزایش ۴ هزار و ۲۷۳ واحدی شاخص کل
کارت آزمون استخدامی رشته شغل دبیری و هنرآموز منتشر شد
مطالبات یک دانشجوی یاسوجی از اژه‌ای +فیلم
دادستانی شیراز نظرش درباره قتل شهردار را پس گرفت
تشدید تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران
پاسخ به شایعه/ تکذیب ادعای قتل‌های زنجیره‌ای کودکان در اصفهان
جلسه شکایت سپاهان از فدراسیون فوتبال در CAS برگزار شد
جشن بزرگ امام رضایی‌ها +فیلم
واکنش الناز شاکردوست به جنایات اسرائیل +عکس
ثبت نکردن موجودی طلافروشان در سامانه جامع تجارت تخلف است
مهدی تاج پذیرفته اشتباهات داوری عمدی است!
انتقاد رئیس پلیس راهور به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی
نماهنگ "جان جواد"/ گروه سرود صدر عشق شهریار
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه ژنو +فیلم
درخواست زلنسکی از آمریکا در دیدار با بلینکن
اعلام زمان پرتاب نخستین انسان ایرانی به فضا
اخراج سرمربی بزرگ از لیگ عربستان
تغییرات مهم مدیریتی در پرسپولیس
راه حل های کوتاه مدت و میان مدت خروج بورس از بحران
کلاهبرداری تلگرامی با نقاب پشتیبان دیوار
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top