تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/08/11 - 17:29
کد خبر: 449140

رونمایی از تارنما و پوستر جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی

رونمایی از تارنما و پوستر جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی

مراسم رونمایی از تارنما و پوستر جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی و امضای تفاهم‌نامه برگزاری این جشنواره میان سازمان امور دانشجویان و دانشگاه هنر تهران در بیست و هشتمین گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» مراسم رونمایی از تارنما و پوستر جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی در بیست و هشتمین گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، محمدرضا حسنایی رئیس دانشگاه هنر تهران، اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل، فردین تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و مدیران امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه هنر تهران برگزار شد.

این جشنواره با هدف شناخت استعداد‌ها و توانایی‌های دانشجویان در زمینه‌های فرهنگی و هنری و بسترسازی جهت رشد و بالندگی آن‌ها، کشف و شکوفا سازی خلاقیت دانشجویی و افزایش شناخت دانشجویان نسبت به بنیان‌های فکری، فرهنگی و اعتقادی، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در مراکز جهت الگودهی به سایر دانشجویان، زمینه‌سازی مناسب جهت تأثیرگذاری فعالیت‌های گروهی دانشجویی در رشد روابط اجتماعی و گروهی، ایجاد روحیه نشاط و امید در بین دانشجویان شاهد و ایثارگر، زمینه سازی برای پرورش ابعاد شخصیتی فردی و اجتماعی دانشجویان شاهد و ایثارگر، ترویج فرهنگ معنوی قرآنی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انعکاس از طریق فضای مجازی، ترویج فرهنگ هنری دانشجویان شاهد و ایثارگر، ارج گذاری به فعالیت‌های هنری منبعث از قرآن (منش اشراقی شهید آوینی)، بهره گیری از زبان هنر برای انتقال مفاهیم والای قرآنی و معارف اهل بیت (ع) به جامعه، گسترش و تعمیق شناخت دانشجویان از مفاهیم و الگو‌های دینی، بزرگان و علمای اسلام و ... برگزار می‌شود.

جشنواره سراسری فرهنگی و هنری شهید آوینی از نیمه دوم آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود. در این جشنواره برگزیده‌های مسابقات فرهنگی، قرآنی، نهج البلاغه ابتدا به مسابقات منطقه‌ای و پس از آن به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

گفتنی است؛ در این جلسه تفاهم نامه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی ویژه دانشجویان شاهد و ایثار گر میان دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر محمدرضا حسنایی رئیس دانشگاه هنر تهران امضا شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top