تاریخ انتشار: شنبه 1401/09/26 - 08:23
کد خبر: 454069

قبل از اقدام به خرید مدرک تحصیلی مراقب کلاهبرداران باشید

قبل از اقدام به خرید مدرک تحصیلی مراقب کلاهبرداران باشید

کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی جعلی + مشاوره تحصیلی خرید و فروش انواع مدرک کاردانی کارشناسی ارشد قانونی و با استعلام

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی و جعل این مدارک معتبر که در سر تا سر جهان رواج دارد. اما در کشور ما میزان خرید و فروش این مدارک در حال افزایش است. علی رغم رسیدگی ها و پیگردهای قانونی که در برابر این رفتارهای کلاهبردارانه انجام می گیرد، تعداد کسانی که از این مدارک جعلی برای مهاجرت، ادامه تحصیل، اشتغال و... استفاده می کنند در حال افزایش است. حتما شما هم آگهی هایی مبنی بر فروش مدرک تحصیلی قانونی را مشاهده کرده اید. همه این پیام ها اعمال خلافکارانه موجود در این عرصه را مشخص می کنند.

 

نحوه کلاهبرداری در ارائه مدارک تحصیلی

کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی زمانی مشکل ساز می شود که این مدارک فروخته شده قابلیت استعلام داشته باشند و اعتبار آن ها از طریق استعلام های انجام شده محرز شود. هر یک از این مدارک از سوی سازمان ها و مراکز غیر انتفاعی نامعتبر ارائه می شوند و حتی مدارک مستند آن ها نیز وجود دارد. این روش های کلاهبرداری بسیار حرفه ای هستند و به همین خاطر نیز مورد توجه قرار می گیرند.

کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی زمانی آشکار می شود که فرد دانش لازم را نداشته باشد و در حیطه انجام وظایف خود و یا ادامه تحصیل به مشکل بخورد. دسته دیگر کلاهبرداری های جعل مدارک تحصیلی کمی ناشیانه هستند. این مدارک فقط به صورت کتبی به افراد ارائه می شوند و قابل استعلام نخواهند بود. همچنین برخی از دانشگاه ها با دریافت هزینه های مالی هنگفت به دانشجویان اجازه می دهند که بدون حضور در کلاس های درس ترم های تحصیلی را پشت سر بگذرانند و موفق به کسب مدرک شوند. برخی از کلاهبرداران این عرصه نیز پس از دریافت هزینه مدرک، دیگر جواب تلفن شما را نمی دهند! آن ها مدرک جعلی ارائه نداده و تنها از پول شما سو استفاده می کنند.

قبل از اقدام به خرید مدرک تحصیلی مراقب کلاهبرداران باشید

ابهامات مربوط به کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی

در خصوص این دسته از کلاهبرداری ها همیشه سوالاتی نیز مطرح می شود و برخی از مشتریان در این رابطه پرسش هایی دارند. از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در صورتی که در کلاس های درس شرکت نکنیم و مدرک خود را با پول دریافت کنیم، آیا جرمی صورت می گیرد؟
  2. چه موسساتی مدارک تحصیلی را به فروش می رسانند؟
  3. خرید مدرک از دانشگاه های خارج از کشور نیز جرم است؟

لازم است بدانید هر گونه صدور مدرک برای کسانی که هیچ حضوری در کلاس ها نداشته باشند، جرم محسوب می شود. خرید مدرک کارشناسی و لیسانس از کشورهای خارجی نیز با همین دلیل جرم تلقی شده و پیگردهای قانونی به دنبال دارد. همچنین در خصوص موسسات ارائه دهنده این مدارک تحصیلی نیز انواع دانشگاه های پولی در معرض توجه قرار می گیرند که با دریافت هزینه مدارک را حتی به صورت جعلی صادر خواهند کرد.

ساده ترین شرایط تحصیل قانونی

کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی تنها کار شما را سخت می کند و حتی ممکن است شما را به دردسر بیاندازد! به همین خاطر توصیه می کنیم که از ساده ترین روش هایی که می توان در دنیای امروز برای تحصیل استفاده کرد، استفاده به عمل آورده و با این راهکارها به درجه تحصیلی ایده آل خود برسید. با استفاده از این روش ها شما تجربه کسب کرده و توانمندی های خود را نیز ارتقا می دهید. در سال های اخیر بسیاری از افراد شاغل، مادران خانه دار که وظایف بسیاری را بر عهده دارند نیز خواهان ادامه تحصیل بوده اند.

به همین خاطر شرایطی برای آن ها در نظر گرفته شده است که با وجود همه این مشغله ها قادر به ادامه تحصیل باشند. به این ترتیب از بروز کلاهبرداری فروش مدرک تحصیلی و جرایم این حیطه نیز تا حد قابل توجهی پیشگیری می شود. توصیه می کنیم در این زمینه به دانشگاه های غیر انتفاعی که کلاس های برگزار شده در آن ها زمان کوتاهی دارند مراجعه کنید. به این ترتیب فرصت تحصیل بیشتری در این دانشگاه ها خواهید داشت. شرایط این دانشگاه ها برای همه افراد مناسب خواهد بود و به همین خاطر استفاده از خدمات تحصیلی آن ها نیز به سهولت انجام می گیرد.

قبل از اقدام به خرید مدرک تحصیلی مراقب کلاهبرداران باشید

شرایط استفاده از خدمات تحصیل غیر حضوری

شما می توانید به جای کلاهبرداری جعل مدرک تحصیلی از خدمات تحصیلی غیر حضوری استفاده به عمل آورید. این شرایط برای کسانی که وقت کافی برای درس خواندن و شرکت در کلاس های حضوری ندارند، قابل استفاده خواهند بود. این خدمات تحصیلی به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می شوند. این دانشگاه ها به صورت غیر انتفاعی اداره می شوند و فرصت تحصیل آنلاین یا مجازی را در اختیار داوطلبین قرار می دهند.

شهریه هر یک از این کلاس ها نیز به صورت اقساطی است و دانشجویان برای پرداخت هزینه دچار مشکل نمی شوند. حتی در این خصوص بانک هایی وجود دارند که وام بانکی با سود کم به دانشجویان می دهند که این مسئله پرداخت هزینه های تحصیل را ساده تر می کند. هر یک از این دانشگاه ها مدارک تحصیلی معتبری را به افراد ارائه می دهند که زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات صادر شده اند و از اعتبار کافی برخوردار هستند.

این شرایط تحصیلی برای همه افراد قابل استفاده خواهند بود. برای دریافت مدارک تحصیلی در مقاطع دیپلم و متوسطه نیز می توانید، از روش های تحصیل شبانه و غیر حضوری استفاده کنید. این مسئله روند تحصیلات شما را بسیار ساده تر می کند.

جمع بندی

در این گزارش در خصوص روش های فروش مدرک تحصیلی اطلاعاتی را بررسی کردیم که به شما کمک می کنند، تصمیم بهتری برای روش دریافت مدرک خود بگیرید. دریافت مدرک تحصیلی برای مردم امروز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هر یک از این مدارک راه ورود به فرصت های شغلی جدیدتر محسوب می شوند و در دست داشتن آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اما جعل این مدارک نه تنها سبب موفقیت شما نمی شود، بلکه بر مشکلات زندگی شما بیش از پیش اضافه می کند. گذشته از هزینه بالایی که صرف خرید این مدارک می شود، استفاده از این روش ها غیر قانونی است و اعتبار اجتماعی شما را زیر سوال می برد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به وب سایت رسمی مشاوره تحصیلی https://www.daneshgozar.com/ دانش گذار مراجعه نمایید./

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top